וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמקול מוגן מים מומלץ Helmer&Klark הנמכר ביותר בישראל

יואב כהן בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

8.6.2020 / 16:21

מגוון סוגי הרמקולים מוגני מים אומנם לא גדול אך החלטנו לסקור את הבולט בהם, אשר לא בכדי הוא גם הנמכר ביותר ישראל. כל הפרטים.

רמקול Helmer&Klark. מרכז הסאונד,
רמקול Helmer&Klark/מרכז הסאונד

בסקירה הזו נבחן מוצר מעניין מאוד, מוצר שאין אנו נתקלים בו באופן יומיומי אך עדיין יענה על צורך בסיסי לכל מי שיש גינה או מרפסת או סתם שטח חוץ שבו הוא מעוניין להשמיע מוזיקה או סאונד כלשהו, מדובר על רמקולים לגינה (כמובן שמתאימים ומומלצים גם לפנים הבית) איכותיים מבית Helmer&Klark, בסדרת אקסלנס החדשה ישנן שלוש מדרגות בעוצמה ובגודל ובהתאם לכך גם במחיר. המידה הראשונה היא 3" בעל עוצמה של 80w, דגם הביניים בעל מידת וופר 5.5" ועוצמה של 200w, הדגם החזק ביותר בסדרת Excellence הוא בעל וופר של 8" ועוצמה של עד 300w, היום נתמקד בסקירה מקבילה של שני הדגמים החזקים יותר. הרמקולים הללו אמורים לספק חוויית סאונד איכותית ומלאה גם כאשר מעוניינים בהתקנה חיצונית כמו בגינה או מרפסת וכו...

מפרט טכני

פתיחת האריזה, האריזות זהות בעיצובן וההבדל היחיד הוא במידותיהן, כמוכן גם הרמקולים עצמם.
בהוצאת הרמקול מן האריזה מיד ניתן להבחין בקווים מעוגלים ואליפטיים מודרניים ועדכניים, הרמקול עצמו בצבע שמנת אלגנטי, באחורי הרמקול נמצאים שני חיבורים לכבל דו גידי המתחבר למגבר, ובחזית הגריל המעוצב, הכולל שקערורית בכל אחד מהאלמנטים ומתחתם התג הצהוב של Helmer&Klark, העיצוב באופן כללי מאוד מעניין ומרענן.

נוסף על כך באריזה נמצאת ידית תלייה המרגישה מאוד עמידה ומקצועית למגע המתחברת בקלילות לרמקול ומאפשרת תליה בטוחה של הרמקולים ללא חשש. מלבד זאת כמו תמיד ישנה גם חוברת הפעלה והוראות שימוש.

רמקול Helmer&Klark. מרכז הסאונד,
רמקול Helmer&Klark/מרכז הסאונד

שימוש ראשוני

בסקירה זו נתקלנו במצב קצת מוזר, הרמקולים מסדרת אקסלנס מבצעים את תפקידם על הצד הטוב ביותר כאשר הם מותקנים על הקיר/תקרה. בהתאם לכך בנינו שני לוחות עומדים המיועדים להתקנת הרמקולים. כמו כן הרמקולים הם רמקולים פסיביים והפעלתם דורשת מגבר מתאים, אחרי ההתקנה הפשוטה וחיבור שני רמקולים מכל סוג, למגבר עוצמתי בהתאם, ניגשנו להשמיע מוזיקה ובאמת לאמוד את איכותם ועוצמתם של הרמקולים, במצב סטריאו.

תחילה השמענו קצת מוזיקה עם ה EXCELLENCE 5.5, הקטן יותר, הסאונד הנובע משני הרמקולים בצידי החדר נשמע מלא מאוד, הצלילים נקיים ומדויקים והכל נשמע צלול מאוד, אין ספק שהאלמנטים בהם השתמשו ב- Helmer&Klark בשביל סדרת EXCELLENCE עשויים למשעי ומחומרים איכותיים ביותר, מנעד הצלילים רחב מאוד וכלל הצלילים גבוהים ונמוכים כאחד נשמעים מצויין, וממלאים את החדר בצליל איכותי ונקי.

אחרי בדיקה ראשונה מוצלחת עם ה5.5 ניגשתי להשמיע את הגדול ביותר בסדרה, ה8" ובעל עוצמה של 300W, הציפיות שלי היו גבוהות וניתן לומר שה8" ניפץ אותן עוד יותר, העוצמה גבוהה בהרבה וכמה שחשבתי שה5.5 מספק צלילים איכותיים ונקיים כאן עוד מקבלים מוצר מוגמר ואיכותי יותר בצירוף עוצמה רבה בהרבה, ה8" תפסו אותי לא מוכן ועוצמתם ואיכותם מסוגלת לספק צרכים רבים, אם מדובר על הגברה במוסדות חינוך, בתים, מקומות תפילה ועוד רבים נוספים.

יש לומר ששני סוגי הרמקולים מספקים חוויית סטריאו איכותית ומלאה ובהתקנה של יותר משני רמקולים ניתן להגיע לסאונד מושלם לחוויית צפייה בקולנוע ביתי או האזנה למוזיקה באיכות מיטבית.

רמקול Helmer&Klark. מרכז הסאונד,
רמקול Helmer&Klark/מרכז הסאונד

מסקנות

אחרי בדיקה של הרמקולים החדשים מבית Helmer&Klark מסדרת EXCELLENCE,במצבים שונים ורבים כגון ; הגברה לקולנוע ביתי, השמעת מוזיקה, כריזה, שירת קריוקי ועוד רבים נוספים אני יכול לומר בפה מלא שהרמקולים הללו הם החבילה השלמה של סאונד ועמידות, מדובר על רמקולים בעלי סאונד משובח ואיכותי וכל זאת תחת מעטה קשוח של רמקול מוגן מים ועדיין מעוצב בטוב טעם.
אין ספק שכל מי שיתקין לפחות שניים מאלו בצירוף מגבר ראוי יקבל תוצאת סאונד מרהיבה ומספקת מאוד.

ניתן להשיג אצל היבואן מרכז הסאונד ובחנויות סאונד מקצועיות.

יואב כהן - יועץ ומומחה סאונד מקצועי.

יואב כהן בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully