וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הבטוחה לקנות בזמן המשבר רכב טוב במחיר אטרקטיבי

בשיתוף מתם מוטורס, בשיתוף מתם מוטורס

8.6.2020 / 14:09

מגפת הקורונה המתפשטת בעולם במהלך החודשים האחרונים הביאה גם למשבר כלכלי עמוק וחסר תקדים. כאן נתמקד בשאלה - כיצד ניתן (והאם בכלל כדאי) להחליף את הרכב שלנו דווקא עכשיו? אם כן - כיצד כדאי לעשות זאת?

טויוטה. Depositphotos,
טויוטה/Depositphotos

עבור רבים מאיתנו רכב טוב ויחסית חדש הוא אינו בגדר מותרות, אלא פריט בסיסי והכרחי לחיי היומיום. אנחנו חייבים רכב בטיחותי ואמין על מנת להגיע לעבודה בבוקר, לקחת את הילדים לגן ולבית הספר וכו'. סגר הקורונה כבר הסתיים בחלקו, ובכל מקרה החיים צפויים לחזור למסלולם במוקדם או במאוחר. אם כן - מהי הדרך הבטוחה לקנות כיום רכב אשר גם יהיה אמין ואיכותי וגם יימכר במחיר אטרקטיבי?

רכב משומש אך במצב מצוין - תכניות ייעודיות דוגמת טויוטה סלקט

כמובן שבמידה ואנו מעוניינים ברכב איכותי ובמצב טוב, אך כזה אשר יימכר במחיר הגיוני וסביר, עלינו לחפש אחר רכבים משומשים במצב טוב. רכב חדש עולה הון תועפות בארץ בעיקר בזכות המיסוי הגבוה על רכבים חדשים הנהוג בישראל מזה שנים רבות, ובשוק רכבי יד שניה ניתן למצוא מגוון עצום ומציאות של ממש, בכללן גם רכבים יחסית חדשים הנמכרים במצב מצוין באמת.

כיצד נוכל לדעת כי רכבים משומשים שאנחנו בודקים הם אכן באיכות מכאנית גבוהה, ויחזיקו מעמד באופן זה לאורך זמן, במקום שיצריכו מאיתנו להגיע למוסך ולשפוך עליהם אלפי שקלים כמה שבועות לאחר הרכישה?

בעוד ישנן דרכים שונות לנסות ולהבין אילו רכבים משומשים הם אכן איכותיים ומבטיחים, במידה ואינכם מכונאים או אנשי רכב מדופלמים, הצעד החכם ביותר יהיה לפנות לתכניות ייעודיות שמציעים גורמים שונים, תכניות במסגרתן ניתן למצוא רכבים משומשים אך במצב מצוין, ליהנות ממחירים אטרקטיביים ולקבל אחריות מלאה ומקיפה על מצב הרכב.

דוגמה מתבקשת לתכנית שכזו היא תכנית "טויוטה סלקט" (Toyota Select) - זוהי תכנית שמציע היבואן הרשמי של טויוטה בישראל, במסגרתה ניתן למצוא מגוון רחב של רכבי טויוטה משומשים (מכיוון שמדובר בטויוטה כבר קיים סיכוי גבוה שהרכבים יהיו אמינים מבחינה מכאנית ובטיחותית), אשר נמכרים במחירים אטרקטיביים ביותר לאחר שעברו בדיקות איכות מקיפות ומרובות, תוקנו ותוחזקו כהלכה. התכנית מציעה כאמור גם אחריות ארוכת טווח על הרכבים, כך שניתן ממש להיות בטוחים כי אתם רוכשים רכב משומש אמנם, אך כזה הנמצא במצב מצוין.

תכניות טויוטה סלקט בעצם מציעות לנו ליהנות מהטוב שבשני העולמות - מצד אחד אנחנו רוכשים רכב משומש אך מהשנים האחרונות אשר נמכר במחיר אטרקטיבי ביותר ביחס לרכבים חדשים לחלוטין, ומצד שני אנחנו יודעים בוודאות כי רכב זה עבר מעל 150 בדיקות איכות שונות, קיבל את כל התחזוקה והטיפולים הנדרשים ומגיע עם אחריות מלאה על מנת להבטיח זאת.

אם אתם מחפשים לרכוש רכב חדש ואיכותי דווקא עכשיו, כאשר המצב הכלכלי לא בשיאו, כדאי מאוד לבחון לעומק תכניות ייעודיות שכאלו, דוגמת טויוטה סלקט.

***מתם מוטורס טויוטה חיפה: כנסו לאתר מתם מוטורס וצפו בכל דגמי טויוטה החדשים

בשיתוף מתם מוטורס, בשיתוף מתם מוטורס
  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully