וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטלקית המקסימה בטירת הכרמל

בשיתוף פאפיאנו, בשיתוף פאפיאנו

8.6.2020 / 10:54

אחרי שהאכיל המונים באירופה כולל בבירת בריטניה, הביא משה יטח את קונספט המסעדה האיטלקית שלו גם לישראל - לטירת הכרמל

פפיאנו. יח"צ,
פאפיאנו/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת המומחים התרות אחר מסעדות איטלקיות מובחרות ברחבי ישראל, ביקשנו את עזרת קוראינו הנאמנים בדבר המלצות של מקומות שהם מכירים. בחודש וחצי האחרונים קיבלנו למעלה מ 4,000 תשובות לשאלון ששלחנו דרך מסרונים עם שמות של מקומות אשר עושים כבוד לארץ המגף, שם אחד שתפס לנו את העין במיוחד היה "פאפיאנו", מסעדת שף איטלקית שמאוד בקרוב עומדת לחגוג שנתיים ימים.

קפצנו אל המסעדה אשר נמצאת ברחוב ז'בוטינסקי 62 בטירת הכרמל להתרשמות עצמית, חזרנו מוקסמים מהשירות וטעמים.

כאשר הגענו אל מסעדת "פאפיאנו" מצאנו מקום פסטורלי, כאשר שולחנות הסועדים פנו אל עבר המטבח החשוף, בו ניתן היה לחזות איך במקצוענות מדוקדקת עמלים על הכנת המנות, זו היתה חוויה מרנינה.

פפיאנו. יח"צ,
פאפיאנו/יח"צ

מי שמנצח על המקהלה הוא הבעלים, משה יטח, שף בעצמו בעל ניסיון של למעלה מ 30 שנה, כאשר לאורך השנים הסעיד לקוחות בצרפת ובלונדון ולפני שלוש שנים בבירה האנגלית, בשכונת גולדס גרין, הוא פתח מסעדה איטלקית.

שני בניו, ליעד ולירון התאהבו ברעיון ודחקו בו לפתוח מסעדה נוספת גם בישראל, בטירת הכרמל וכך לפני שנתיים יצאו לאוויר העולם תחת אותו הקונספט האיטלקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פפיאנו. יח"צ,
פאפיאנו/יח"צ

תוך כדי התרשמות אישית שלנו מהמקום, לקוחות רבים החלו להגיע ולאכול, ניגשנו לכמה שולחנות על מנת לקבל חוות דעת ניטרלית, איציק כהן שבילה ביחד עם בתו מאיה סיפר לנו: "מאז ש"פאפיאנו" נפתחה אני נוהג להגיע לכאן כמעט ללא הפסקה, אם זה עם חברים או בני משפחה, בגלל שתמיד מקבלים לשולחן ארוחה מלאה ומפנקת, היחס וההקפדה על המנות וטעמים, מדובר ברמה עולמית".

במטבח אין רכיב אחד קנוי או מוכן, כאשר מרבית חומרי הגלם במסעדה מיובאים מאיטליה, כולל העגבניות, הקמח, הפסטות ועוד. הכל נעשה מחדש בעשייה עצמית בכל יום, כאשר לצד הארוחות אפשר להרטיב את הגרון בזכות בר אלכוהול מושקע עם מבחר בירות גדול ואיכותי, לצד יין וקוקטיילים שונים.

בשונה ממסעדות איטלקיות אחרות, שובר השוויון ב"פאפיאנו" מגיע בדמות שילוב של תפריט דגים עשיר, הוא מורכב ממספר מנות מעניינות ביותר כגון: ריזוטו כמהין עם סלמון נרווגי טרי ומנה חדשה שנכנסת בימים אלו ממש לתפריט, פילה לוקוס טרי על מצע קרם ארטישוק, עם ירקות שורש ברוטב מונייר.

פפיאנו. יח"צ,
פאפיאנו/יח"צ

בנוסף לארוחות במסעדה עצמה, ניתן ליהנות מכל המנות והתבשילים באירועי קייטרינג פרטיים, משירות זה נהנו לאחרונה שחקני קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע.

מסעדת "פאפיאנו", מסעדת שף איטלקית משובחת, אשר משלבת מנות בתוכה יוצאות מגדר הרגיל של דגים מובחרים והמחירים נוחים לכל כיס.

"פאפיאנו", היתה לנו חוויה בטעם של חו"ל עם שירות ישראלי חמים ומזמין, לא נותר לנו אלא להוריד את הכובע בפני השף ובעלים ולהגיד, "סאלוט".

פאפיאנו, דרך ז'בוטינסקי 62 טירת כרמל.

ליצירת קשר: 04-8017777

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פאפיאנו, בשיתוף פאפיאנו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully