וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדי'ס - ZV עיצובים: התאמת תכשיטים בעיצוב אישי

בשיתוף ZV עיצובים, בשיתוף ZV עיצובים

8.6.2020 / 9:00

לא נמצאה האישה שרכישת תכשיט חדש או קבלתו כמתנה לא מצליחים לרגש אותה. בעקבות פניות לקוחות רבות יצאנו לבדוק מותג תכשיטים בסגנון ייחודי, שמתייחס לכל אישה בתור עולם ומלואו ומעניק תחושה שהתכשיט נוצר במיוחד עבורה - ''גולידס ZV עיצובים''

ZV עיצובים. יח"צ,
עגילי חישוק לכל גיל ולכל תקציב – החל מ49 ש"ח/יח"צ

עגילי חישוק לכל גיל ולכל תקציב - החל מ49 ש"ח


מותג "ZV תכשיטים" הוקם לפני מספר שנים, תחילה כחנות אינטרנטית בלבד, ולאחרונה נפתחה גם חנות פיזית הממוקמת ברחוב הרצל 113 ברחובות. החנות והאתר מציעים מגוון רחב של תכשיטים שונים. ניתן למצוא דגמים ייחודיים - מעשה ידיה של מעצבת הבית, ולצידם גם פריטים קלאסיים ועל זמניים שמתאימים לכל אחת - כמו שרשראות פנינים, עגילי חישוק, טבעות כסף משובצות, צמידי טניס וכדומה. תמהיל המוצרים המגוון וגם המחירים המתאימים לכל כיס מאפשרים לכל לקוחה הנכנסת לחנות למצוא את התכשיט המתאים עבורה.

האישה מאחורי "גולדיס" היא זיוי, שלאחר מספר שנים של שליחות מטעם חב''ד באוקראינה, החלה לעסוק בעיצוב תכשיטים וגילתה כי היא מתחברת מאוד לתחום. בעוד שבתחילת הדרך, היא יצרה בעיקר תכשיטים בשילוב אבני חן, החלו להגיע מבני משפחה ומחברות קרובות בקשות ליצירת תכשיטים בעיצוב אישי, כגון שרשראות שם, צמידים עם חריטה ותכשיטי משפחה הכוללים את שמות הילדים או הנכדים. היא נענתה בחיוב והחלה לעצב דגמים ייחודיים של תכשיטי שמות וכיתובים בהזמנה אישית. עד מהרה טיב הכישרון העיצובי שלה הלך והתפתח, והתפרסם בקרב הקהל הרחב. הייחודיות של התכשיטים ובעיקר קו המחשבה והעיצוב של משכו אליה לקוחות רבות מרחבי הארץ והעולם.

בשיחה שעורך המערכת קיים עם זיוי, הוא שמע ממנה על הקו העיצובי שלה "אני משלבת בין שתי האהבות הגדולות שלי, איור ועיצוב גרפי, ותכשיטים. אני למעשה מאיירת צורות שונות - אובייקטים אבסטרקטיים, שילובים מעניינים של צורות גאומטריות וכד', ואיורים אלה הופכים לבסוף לתכשיטים או חלקי תכשיטים. אני נהנית לראות כיצד השרטוט שנוצר על המסך הופך לתכשיט נוצץ ומושלם שלקוחותיי עונדות בגאווה.

בנוסף לרעיונות העיצוביים שלי אני מאפשרת גם ללקוחותי להגשים חלום ולהזמין תכשיט שעצבו בעצמם. הלקוח מגיע עם רעיון, לעיתים אפילו שרטוט או שרבוט של התכשיט שהוא רוצה, ואני מייצרת אותו עבורו בהתאמה אישית.

ZV עיצובים. יח"צ,
תכשיטי משפחה, החל מ 100 ₪/יח"צ

תכשיטי משפחה, החל מ 100 ₪

מעיון בדגמים השונים באתר נראה כי התכשיטים מאופיינים בקו עיצובי מיוחד ומגוון, שזוכה ליחס אישי של מעצבת שמקפידה על כל פרט ופרט. כך למשל תוכלו למצוא מגוון רחב של תליונים וצמידים שניתן לחרוט עליהם - כל טקסט או תמונה שרוצים, וגם קולקציות מיוחדות המשלבות תליונים וחלקים ש"איירה" המעצבת, בשילוב פנינים, אבני חן וסברובסקי. את כל התכשיטים ניתן להזמין בזהב אמיתי, כסף 925 וציפוי זהב איכותי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ZV עיצובים. יח"צ,
תכשיטים בשילוב פנינים ואבני חן/יח"צ

עגילי פנינים 119 ש"ח
צמיד עם אבני טורקיז 139 ₪
עגילים עם אבני סמוקי קוורץ 129 ש"ח

קהל הלקוחות של גולדי'ס מאוד מגוון. זיוי מספרת כי מעבר לקהל המקומי, יש לגולדיז לקוחות מכל רחבי העולם. "בגלל הקשרים הרבים שיש לי עם שליחות חב"ד מכל העולם - מגיעות אלי הזמנות רבות של יהודים וישראלים מחו"ל, והתכשיטים שלי נשלחים לארצות שונות בכל קצוות תבל - אוקראינה, רוסיה, ברזיל, הודו, סין, ועוד ועוד."

ZV עיצובים. יח"צ,
מנדלות/יח"צ

עגילי מנדלות - 129 ₪
שרשרת מנדלה עם סברובסקי 189 ש"ח
שרשרת מעגלים עם סברובסקי 220 ש"ח

זיוי מייצרת גם מתנות לאירועים. החל ממזכרות אישיות מיוחדות כגון סימניות עם חריטה אישית, קישוטים לתיקים עם חריטה אישית ועד לתכשיטים בעיצוב אישי לאורחים. בשיחה עם זיוי היא מספרת על הזמנות רבות לאירועים שבוטלו בעקבות נגיף הקורונה, כאשר לחלקן היא דאגה למצוא פתרון יצירתי: "היו הזמנות של צמידים עם תליון כמזכרת לאורחים. בעקבות ביטול האירועים יצרתי ערכת יצירה להכנת התכשיט, שכל אורח קיבל לביתו, ובחגיגת בת המצווה דרך ה''זום'' הם יצרו תכשיטים."

מותג ''ZV עיצובים''

הרצל 113, רחובות

לאתר

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ZV עיצובים, בשיתוף ZV עיצובים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully