וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגרייה שהיא משפחה: ''טבת הנגרייה''

בשיתוף נגריית טבת, בשיתוף נגריית טבת

8.6.2020 / 8:38

צוות מדור המומחים מצא עבורכם נגרייה איכותית על טהרת האומנות, שמוכיחה כי שילוב משפחתי הוא שילוב מנצח

נגריית טבת עיצוב קרן זוהר טוב. עינת דקל,
נגריית טבת עיצוב קרן זוהר רוט/עינת דקל

בשנים האחרונות טרנד העבודה בעץ הולך וצובר תאוצה. אנשים רבים בוחרים לחזור למקורות ולהזמין עבודות בנייה מעץ מלא בבתים פרטיים ובמוסדות, וישנם חובבי עץ מושבעים אשר כל הריהוט בביתם הינו על טהרת העץ.

במשפחת טבת האהבה לעץ וליצירה סחפה את כל בני הבית, אשר "נדבקו בחיידק" ולוקחים חלק פעיל בתפעול הנגרייה. אב המשפחה, רוז'ה, בעל ניסיון של 30 שנה כנגר מומחה ומשלב את אהבתו לאומנות ביצירות הנגרייה. לרוז'ה נפש מאוד יצירתית, ובין שלל תחומי התמחותו נמנים הבישול, הציור, הנגינה והדיג. אשתו של רוז'ה, דפנה, אמונה על תחום השיווק, המדיה והניהול הכלכלי של הנגרייה.

נגריית טבת עיצוב סטודיו בתים  אחיות טל שרון. עינת דקל,
נגריית טבת עיצוב סטודיו בתים אחיות טל שרון/עינת דקל

את משרד הנגרייה מנהלת רוני טבת, בתם. רוני חיה שנים רבות בבית המדבר את שפת הנגרות ומתוך כך מכירה את התחום, מה שמאפשר לה לבצע הדמיות תלת מימד בכדי להקל על הלקוחות בשלב התכנון ולאפשר יכולת ראיית המוצר המוגמר. בנוסף, רוני מלווה את לקוחות הנגרייה ומקפידה על מתן מענה לכל פנייה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נגריית טבת. יח"צ,
נגריית טבת/יח"צ

היותם של שלושת האנשים העוסקים בצדדי הניהול השונים בנגרייה- משפחה, מגביר את הגישה האישית והאכפתית כלפי ציבור הלקוחות של הנגרייה.

ב''טבת הנגרייה'' מתמחים בנגרות לבתים פרטיים, כולל שירותי נגרות לבית שלם. מעטפת הריהוט שמעניקים בנגרייה כוללת מטבחים שלמים, ארונות אמבטיה, שולחנות אוכל וסלון, ספריות, דלתות מעץ, ארונות בגדים, דלתות כניסה, מדרגות ופתרונות אחסון שונים ברחבי הבית. בנגרייה מעניקים ללקוחותיהם אחריות ללא הגבלה על כל המוצרים המיוצרים במקום. נישה נוספת שבנגריה מתמחים בה היא ייצור רהיטים מיוחדים למשרדים ובתי עסק, כך גם העולם העסקי והמוסדי יכול ליהנות ממוצרי נגרות עילית המיוצרים עבורו באופן אישי.

נגריית טבת עיצוב יערית נזרי כספי. עינת דקל,
נגריית טבת עיצוב יערית נזרי כספי/עינת דקל

על מנת להעניק את המוצרים האיכותיים ביותר ללקוחותיהם, בנגרייה מקפידים להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק, מתחומי עיצוב הפנים, הנגרות והפרזול.

הייחודיות של נגריית טבת טמונה בעיצוב האישי ובהתאמה של המוצרים ללקוחות באופן ספציפי. בנגרייה לא מחזיקים מלאי מוצרים מוכנים או תצוגה, מתוך רצון להעניק ללקוח אפשרות לבחור בדיוק את המוצרים כפי שהוא חלם עליהם. באמצעות סיוע של רוז'ה, שמעורב בכל פרט בעבודה, כולל הענקת טאץ' אישי ומיוחד, המעניק לכל יצירת נגרות אלמנט אומנותי, ניתן לראות את הדגש האישי בעבודות של הנגרייה. חלק מהמוצרים נעשים בעבודות יד מסורתיות, כגון דלתות כניסה מעץ ושולחנות אוכל.

נגריית טבת עיצוב יערית נזרי כספי. עינת דקל,
נגריית טבת עיצוב יערית נזרי כספי/עינת דקל

איכויות הביצוע המוענקות בנגרייה אינן נעלמות מעיניהם של הלקוחות הנאמנים של הנגרייה, שמרעיפים שבחים רבים בעקבות שביעות רצונם מהעבודה שרוז'ה ביצע עבורם. כך למשל מספרת חיה לוסטיג, אחת מלקוחות הנגרייה " טבת הנגרייה היא לא סתם נגריה. יש שם נשמה, אוזן קשבת, אומנות, יופי ויחוד. צוות מקסים שכיף לעבוד איתם, עבודה מדויקת ומאד יחודית לרוזה ולצוות. אהבתי להיות אחת מלקוחותיו ותמיד נענו לבקשותי בצורה מכובדת. ממליצה מאד מכל הלב."

"טבת הנגרייה"

מתחם מועצה אזורית מגידו, רמת השופט

ליעוץ והזמנות- 0528539883

מייל - tevethanagaria9@gmail.com

לאתר הנגרייה

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נגריית טבת, בשיתוף נגריית טבת
  • עוד באותו נושא:
  • נגרות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully