וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסם הדברות: חברת הדברות מקצועית שתעניק לכם קיץ שקט ממזיקים

בשיתוף קסם הדברות, בשיתוף קסם הדברות

7.6.2020 / 16:25

במיוחד בחודשי הקיץ, במדינתנו הקטנה והחמה, הופעת מזיקים היא תופעה שכיחה. כעת זה בדיוק הזמן להזמין חברות הדברות מנוסה שתטפל באופן יסודי במזיקים השורצים בביתכם

קסם הדברות. יח"צ,
קסם הדברות/יח"צ

‎חברת ''קסם הדברות'' פועלת בתחום כ12 שנה ובעלת מוניטין גבוה בקרב לקוחות רבים ברחבי הארץ, פרטיים ועסקיים כאחד. צוות מדבירי החברה מוסמך לעסוק בהדברות באישור המשרד לאיכות הסביבה, מתמחה בכל סוגי החיטויים והריסוסים נגד מזיקים שונים, וירוסים, נגיפים וחיידקים. ההדברות מתבצעות באמצעות שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה ולא מזהמים.

בחברה מספקים מענה לכל חלקי הארץ באמצעות מדבירים הנמצאים בפריסה ארצית. בכל קריאה נשלח נציג מיומן של החברה לבצע את ההדברה בבית הלקוח לאחר תשאול טלפוני הנועד לתת תמונת מצב למדביר על מהות הבעיה והיקפה.

המדביר מגיע ללקוח ומבצע תחילה ניטור לאיתור הבעיה. לאחר בדיקת סימני נגיעות באמצעות אביזרים מתקדמים, הוא מאבחן את הבעיה ואת מיקומה. לאחר האבחון מתבצע הסבר ללקוח אודות הבעיה והטיפול, ולאחר אישורו ופינוי בני הבית או המקום, ומתבצעת הדברה שאורכה והיקפה תלוי במזיק המדובר. כאמור, בחברה מטפלים בכל סוגי המזיקים החל מפרעושים, נמלים, טרמיטים, מעופפים, כינים ותיקנים.

קסם הדברות. יח"צ,
קסם הדברות/יח"צ

אחת מההתמחויות של המדבירים המקצועיים של ''קסם הדברות'' היא ההתמודדות עם פשפש המיטה. פשפש המיטה הוא חרק קטן המטריד את מנוחתם של אנשים רבים. פשפש המיטה נוהג להתחבא במהלך שעות היום, להגיח במהלך שעות הלילה ולינוק את דמם של האנשים שישנים במיטה. כתוצאה מהעקיצות נוצר גרד בלתי נסבל. מדובר במטרד של ממש עבור הסובלים מפשפש המיטה. ב''קסם הדברות'' מחסלים את התופעה באמצעות הדברה מורכבת ומקיפה בתוך מספר שעות.

שוחחנו עם ניר, מייסד חברת ''קסם הדברות'', ושמענו ממנו כיצד למנוע את כניסת המזיק לביתנו "פשפש המיטה מגיעה אל הבית שלנו בעיקר לאחר אירוח בבית מלון. מומלץ כאשר אנו מגיעים לחדר במלון להרים תחילה את הסדין, ולבדוק האם ישנם כתמים שחורים על המזרן. אם ישנם - להבין כי החדר נגוע בפשפש המיטה ולעזוב מיידית. הפשפש מטיל ביצים שנשארות על הבד של הבגדים שלנו ואנו נושאים איתנו את הפשפש לביתנו, וכאן מתחילה הצרה."

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קסם הדברות. יח"צ,
קסם הדברות/יח"צ

הייחודיות של חברת ''קסם הדברות'' טמונה בשירות וביחס של המדבירים אל הלקוחות. על כך מספר ניר "הלקוחות שלנו הם כמו משפחה. כמעט כל לקוחותינו הם לקוחות חוזרים או ששמעו המלצות עלינו ממכרים וחברים. אנחנו מטפלים בבעיה מהיסוד, ונותנים אחריות מלאה לכל הדברה. אם לאחר ההדברה הבעיה לא נפתרת, אנחנו חוזרים ומבצעים טיפול נוסף ללא עלות. אנחנו זמינים עבור הלקוחות שלנו 24 שעות, כך שאם יש בעיה מיוחדת, גם באמצע הלילה נגיע ללקוח כדי לטפל."

איכות ההדברה והשירות המוענק בחברה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, כך למשל מספר עידן "הזמנו את קסם הדברות לטיפול בפשפשים בגג של בניין אחרי ששתי חברות כבר היו אצלנו ולא הצליחו לפתור לנו את הבעיה. הם הגיעו עשו את עבודתם בצורה מקצועית ביותר ולקחו מחיר הוגן. מאוד מרוצים."

ניר ממליץ להזמין שירותי הדברה בטרם הופעת המזיקים, על מנת לבצע ניטור יעיל שימנע את הופעת המזיקים "עונת האביב היא בדיוק הזמן להזמין חברת הדברות מקצועית שתבחן את השטח על מנת להעריך האם ישנו חשש להופעת מזיקים בקיץ הקרוב."

להזמנת שירותי ההדברה של ''קסם הדברות'' חייגו 1-700-50-6300

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף קסם הדברות, בשיתוף קסם הדברות
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully