וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגפון חזק? מגפון W200 - המגפון הכי חזק בעולם!

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

7.6.2020 / 15:38

הפגנה? אירוע? לפעמים כדי להעביר את המסר שלכם לאנשים רחוקים אתם צריכים מגפון חזק במיוחד. מגפון ה-200W מספק את הסחורה

מגאפון 200W. מרכז הסאונד,
מגאפון 200W/מרכז הסאונד

מגפונים הם מוצר ותיק ומוכר, הם משמשים לצרכים רבים, החל מהמוכר בשוק ועד להעברת מסר תקיף בהפגנות. בתחום המגפונים עוצמה היא שם המשחק, ככל שהמגפון יהיה חזק ועוצמתי יותר כך גם המסר המועבר יחלוש על שטח גדול יותר ויבהיר את הנקודה של הדובר בצורה טובה יותר לכמה שיותר אנשים.

ראו כאן קטלוג מגפונים ומחירון באתר היבואן

היום נסקור מגפון בעוצמה מרהיבה העומדת על W200, יהיה מאוד מסקרן לבחון את המגפון הזה מפני שעד היום המגפון החזק ביותר שנתקלתי בו היה בעוצמה של W80, יהיה מעניין לראות את ההבדלים בין השניים וכן לבדוק עד כמה באמת מגפון ה- W200 עוצמתי.

מפרט טכני

מיקרופון פריק ונשלף

המגפון מצויד במיקרופון נשלף עם לחצן PTT עם כפתור להגבת והנמכת ווליום, וכולל כבל נמתח באורך של מטר.

כפתור סגירה

קיים לחצן על גבי המיקרופון אשר מדליק אותו. הלחצן יכול להיות נעול על מצב הפעלה למטרות דיבור ארוכות.

נגן MP3 מובנה

המגפון כולל בתוכו נגן MP3 המאפשר הפעלה של קובצי שמע, וכולל כפתורי ניווט.

חיבור AUX

מגפון זה כולל בתוכו כניסת AUX, המאפשר להתחבר גם לטלפון הנייד ומכשירים אחרים.

סירנה מובנת

מגפון זה מצויד במערכת סירנה המאפשרת לנו למשוך תשומת לב של הקהל.

רצועת כתף

המגפון כולל רצועת כתף מובנית.

שלדת ABS

שלדת המגפון עשויה מחומר ABS ובנוי במבנה גוף שגם במקומות "קשים" ובתנאי מזג לא ברורים המגפון יהיה מוכן לעבודה

מגאפון 200W. מרכז הסאונד,
מגאפון 200W/מרכז הסאונד

פתיחת האריזה

האריזה שעל שולחני היא הגדולה ביותר בה נתקלתי בשביל מגפון, בפתיחת האריזה מתגלה גוף המגפון, המרגיש עמיד ואיכותי מאוד למגע, המגפון הכולל שופר עצום בעל ידית נשיאה עליונה, אחרי הרמת המגפון מן האריזה מובן מיקומה השונה של ידית הנשיאה, ה200w שוקל יותר מכל מגפון אחר שנתקלתי בו בעבר וידית הנשיאה מקילה על הנשיאה ועוזרת מאוד בניוד ממקום למקום, כמובן שישנה גם רצועה לתלייה על הכתף או הגב, בנוסף בחלקו התחתון ישנו מקום יעודי להצבת המגפון על חצובה.

בצד המגפון ישנו נגן mp3 מובנה הכולל USB וכפתורי שליטה על התוכן המוזן.
המיקרופון הנשלף גם הוא מרגיש מאוד איכותי ועמיד ונראה שהמוצר אמור להאריך חיים ולהחזיק שנים רבות מבחינת איכות הבנייה לפחות.

שימוש ראשוני

אחרי הזנת 8 סוללות בתצורת C אל המגפון ואבטחתן במקומן, לא נותר אלא להפעיל את המגפון ולהתחיל בשימושו הייעודי, בחינת מגפון היא לא דבר של מה בכך, מומלץ להתרחק מאוד ולבחון את השמיעה ממרחק רב, וכך גם עשינו, הצלחנו להגיע עד 800 מטר ועדיין המגפון נשמע בבירור והמילים ברורות ומובנות ללא בעיה, כמובן ששופר המגפון צריך להיות מכוון לכיוון הכללי שבו נרצה להשמיע את דברינו, העוצמה שנבעה בקולי קולות משופר המגפון היתה גבוהה מאוד ועם זאת הדובר נשמע ברור מאוד ובבהירות גבוהה במיוחד, דבר המעיד גם על מיקרופון איכותי המצליח לסנן רעשים במידה מספקת בהחלט.

ההבדל בין מגפון ה80w שנמצא ברשותי הוא תהומי, שתפנו אותו בבדיקה ואחרי 100-150 מטרים בבחינת המרחק נדם לאיטו המגפון ורק המגפון העוצמתי, זה בעל ה200W נשאר במשחק ולעוד מרחק רב.

בבדיקה הבאה בחנו את נגן המוזיקה וה-mp3, הזנת תוכן קלה במיוחד, פשוט מכניסים את הדיסק און קי לחריץ ומיד מתחילה ההשמעה, השליטה על השירים מתבצעת דרך הכפתורים בצידי המסך, סך הכל העוצמה באמת סוללת את הדרך ולמרות שהמוזיקה אינה נשמעת מלאה ועשירה היא עדיין נשמעת בבירור מוחלט ובעוצמה גבוהה במיוחד.

קטעי דיבור יתאימו כאמור יותר להשמעה דרך המגפון ושם באמת מצטיין ה200w שבידנו.

למה כדאי לקנות מגפון זה?

מגפון עוצמתי ביותר: מגפון זה הוא מגפון סופר מקצועי ומאפשר כריזה חזקה ועוצמתית בעל הספק מקסימלי של 200 וואט - דבר המאפשר לו זריקה סאונד של עד 1000 מטר!

ניידות מלאה: מגפון PROXTONE 200W מצויד במיקרופון נשלף ובכך לא תצטרכו להרים את כל המגפון עד לפה שלך, ומאפשר שימוש "ללא ידיים". המגפון לא קל משקל, אבל פשוט מאוד לקחת אותו לאירוע \ הפגנה ומפגשים לצורך הגברת הקול.

סירנה: מגפון PROXTONE 200W מצויד בפונקציית "סירנה" שתגנוב מיד את תשומת הלב.

שימוש קל: מגפון PROXTONE 200W כולל בקרת עוצמת קול הניתנת לוויסות. עיצוב נעים למשתמש שמתאים את עוצמת הקול שלך בלחיצת כפתור.

מעולה לאירועים : מגפון PROXTONE 200W מומלץ בחום ל: הפגנות, אירועים, ים, בריכה, בתי ספר, ותחרויות ספורט רבות.

למה לא כדאי לקנות מגפון זה?

גודל ומשקל: מגפון זה הוא בעל מידות לא סטנדרטיות ומשקלו יותר כבד מכל מגפון אחר, ולכן בבואכם לרכוש מגפון זה, בדקו שמידותיו הפיזיות עונות לצרכים שלכם.

לסיכום

המגפון W200 הבריק בביצועים שלו בבחינה הניידת ידנית שעשינו לו, יוכל כמובן להתאים להצבה על רכב ולכריזה ניידת בנסיעה, או לעוד שימושים רבים ומגוונים כמו כריזה במפעל או בחוף הים, תחנות חירום ועוד רבים נוספים.

העוצמה ואיכות הקול לא פחות ממדהימים, נשיאת המגפון קלה ונוחה למרות משקלו הלא מבוטל, והוא מסוגל לספק הגברה ברורה ואיכותית למרחק רב ולמספר רב של אנשים.
אז כן! המגפון W200 באמת כזה חזק!!!

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully