וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוף הכי יפה במזרח התיכון מזמין אתכם ליום כיף או חופשה חלומית שלא תשכחו לעולם

בשיתוף חוף אכזיב, בשיתוף חוף אכזיב

7.6.2020 / 14:32

ימי הקיץ החמים כבר דופקים על דלתות הבתים ומזג האוויר הנוח הוא סיבה מצויינת לצאת ליום כיף, סוף שבוע או מנוחה ברחבי הארץ ביחד עם המשפחה או החבר'ה מהעבודה

חוף אכזיב. יח"צ,
חוף אכזיב/יח"צ

במערכת "המומחים" החלטנו לצאת בסדרת כתבות התרות אחר המקומות שבהם הכי כדאי לבקר בישראל. בוודאי לא תהיו מופתעים כי האתר הראשון שנבחר ברוב קולות בישיבת המערכת היה חוף אכזיב, החוף הכי יפה במזרח התיכון.

מדובר ברצועת חוף ייחודית ששומרת על צורתה הטבעית בזכות מפרצי ים כחולים, נקרות סלע, צמחים נדירים ורכסים מרהיבים ביופים, הטבע הנדיר במיטבו וכיום ניתן ליהנות ממנו כחלק מאירועי חברה וימי כיף עם המשפחות ממש על החוף עצמו.

מפיק חבר המערכת יצא לנקודה הצפונית על מנת ללמוד מקרוב אחר האופציות השונות, הוא חזר מאוהב בנוף, המים הצלולים ואפשרויות הבילוי שעומדות על הפרק.

לילה בחוף אכזיב הוא לא רק שיר מיתולגי שנכתב על ידי נעמי שמר אלא הוא מציאות של אלפי ישראלים שבכל שנה נהנים מהנוף המהמם, חול הים בתולי וחופש אחד גדול במתחם לינה ואירוח מיוחד על חוף הים עצמו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חוף אכזיב. יח"צ,
חוף אכזיב/יח"צ

כאשר הגעתי לחוף אכזיב היה לי את הכבוד לשוחח עם מנהל השיווק של החברה שמפעילה את הפעילות בחוף בשנתיים האחרונות, על האפשרויות שעומדות בפני כולם הוא סיפר לי: "בנינו חבילה משולשת של ימי כיף וגיבוש בחוף הקסום למשפחות, חברות וארגונים, אלו כוללים בתוכם פעילויות מגוונת של מוזיקה וריקודים, אטרקציות שונות כמו ספורט ימי, פינות רענון, ארוחות קייטרינג, בר שתייה, מתחם אירוח ולינה שמייצרים חווית אירוח מושלמת במקום הכי קסום בישראל, חוף אכזיב.

"הקונספט הראשון פונה למנהלי חברות שמחפשים להוציא את העובדים ליום גיבוש וכיף בסטנדרט שלא נראה עוד קודם לכן בארץ. מדובר בחוויה מטורפת ללא הגבלה של מספר משתתפים ועבורם הכנו פה את ה"זולה שעל הים", מתחם סגור ומעוצב הכולל מקומות ישיבה אלטרנטיבים, בר אקטיבי, קייטרינג שמגיש ארוחת צהריים וזו רק ההתחלה".

חוף אכזיב. יח"צ,
חוף אכזיב/יח"צ

חוות הדעת של עובדים וחברות שהיו במקום מספרות על כאילו היה מדובר בחופשה בתאילנד לכל דבר, כאשר מדלגים בין גלישה בים, משחקי כדור על החוף ופינוק של מסאג'ים בעמדות מיוחדות, תוך כדי זלילת מתוקים, פירות, שתייה קלה ואלכוהול משובח שזורמים ללא הפסקה, כך שהחגיגה הקופצנית לא מפסיקה לרגע.

"לא מעט חברות ניצלו את המיקום המושלם כדי שיום הגיבוש יכנס אל תוך שעות הלילה המאוחרות כשאז מגיעה הפינאלה המושלמת בדמות הופעה חיה של להקות או זמרים שעושים שמח", סיפר לי מנהל השיווק והוסיף, " אני יכול לציין עשרות חברות הייטק וחברות מכל התחומים השונים, יחידות צבא ומשטרה, חלקן כבר חזרו מספר פעמים מאחר והיה מדובר בהצלחה כבירה".

הקונספט השני שמתאים לימי גיבוש וכיף של העובדים ביחד עם בני משפחתם כאשר גם הקונספט הזה כולל בתוכו קבלות פנים, פעילות ספורטיבית ואירועי תוכן מעניינים, כולל הסעדה, שתייה ושלל הפתעות שצצות לאורך כל היום כולו.

ולא רק לחברות, מתחמי החוף המעוצבים נפרשים על פני 900 מ"ר הצופה אל הים, כולל מתחם דשא גדול, כך שניתן לערוך בו גם מסיבת ריקודים על חוף הים עצמו, לחגוג ימי הולדת, בר מצוות ושאר אירועים משפחתיים.

חוף אכזיב. יח"צ,
חוף אכזיב/יח"צ

בזמן השהות שלי בחוף אכזיב הגיעו למקום מספר זוגות שביררו לגבי עריכת חתונה במתחם, לדעתי מדובר במיקום אסטרטגי שיהפוך כל חתונה לחלומית בדיוק כפי שכתוב באגדות.

הקונספט השלישי נקרא אובר נייט ביץ', הוא יכול להתווסף לימי גיבוש החברות, על כך הרחיב מנהל השיווק עבורי: "מדובר בפעילות על חוף הים שכוללת בתוכה לינה באוהלי גלמפינג ממוזגים ומהודרים, אלו ממוקמים על במות עץ אל מול הים, תחשוב על שמתעוררים בבוקר ונמצאים במרחק נגיעה מהכחול הקסום ביותר בעולם.

"האוהלים מצויידים במיני בר לשתייה, מזגן, מאוורר ומקלחון אישי לשטיפה, נקודת חשמל לטעינת מחשבים, טלפונים, כך שמדובר במקום נוח ונעים גם למשפחות עם ילדים כאשר ניתן להלין מאות משתתפים ויותר".

קונספט הלינה בחוף אכזיב מתאים לכל אירוע וחגיגה, למגזר העסקי והפרטי כאחד, כאשר תחת מעטפת אחת מקבלים שירותי קייטרינג לאורך כל היום כולו ופעילויות חברתית סביב השעון.

לכל אורחי החוף ישנה חנייה מסודרת לרכבים ואוטובוסים, שירותים ומלתחות, עמדת עזרה ראשונה כאשר במקום עובדת חברת שמירה ואבטחה שדואגת לשמור על הפרטיות של כולם.

בנוסף ישנו מתחם מרכזי הכולל בתוכו עמדת מנגלים ומקררים.

חוף אכזיב, רצועת החוף הכי יפה בסיבה וכל זה יכול להיות שלכם ליום כיף או חופשה מפולאה שלא תשכחו לעולם.

מספר טלפון- 0529788879

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף חוף אכזיב, בשיתוף חוף אכזיב
  • עוד באותו נושא:
  • חוף אכזיב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully