וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, שטמפפר במושבה - מסעדה בטעם של עוד

בשיתוף שטמפפר במושבה, בשיתוף שטמפפר במושבה

7.6.2020 / 14:18

אחת המפיקות של מערכת "המומחים" סיפרה בהתרגשות באחת מישיבות הצוות האחרונות על מקום קסום שגילתה באבן יהודה, "שטמפפר במושבה", כבר לא עושים כאלה מסעדות, עם טעם של עוד היא קבעה בנחרצות

שטמפפר במושבה. יח"צ,
שטמפפר במושבה/יח"צ

הדברים סיקרנו מאוד את עורך המערכת והוא שלח מספר מפיקים על מנת לבחון מקרוב ולערוך טעימות כדי לגבש מסקנות האם כדאי לערוך על "שטמפפר במושבה" כתבה. כפי שאתם יכולים לראות התוצאות היו מוצלחות, אלו הם הרשמים שהביאו מהמקום.

בכיכר המייסדים במושבה אבן יהודה, במרכז המסחר החדש קרסו, תוכלו ליהנות מבילוי בבית קפה ומסעדה מעוצבים בקפידה, "שטמפפר במושבה". כאשר הגענו למקום קיבלה אותנו מוזיקה נעימה עם וויב תל אביבי לכל דבר, תמונות נוסטלגיות עיטרו את הקירות והעניקו אווירה אינטימית נעימה.

המסעדה נפתחה לפני כשנה וחצי בלבד, לכן היינו סקרנים לגלות מה היא מציעה. לקחנו לידינו את התפריט וגילינו עושר קולינרי מרשים, מנות עיקריות מגוונות ערבות לחייך, ארוחות בוקר מגוונות, מבחר סלטים בריאים וטבעוניים, שיקים מלהיבים, מנות עיקריות מלאות, ארוחות נודלס ופיצות, כאשר אפשר לקנח במנות אחרונות מדליקות.

שטמפפר במושבה. יח"צ,
שטמפפר במושבה/יח"צ

לא מעט לקוחות מילאו את המסעדה, שוחחנו עם כמה מהם, בועז גולן בן 24 סיפר לנו, "אנחנו הצעירים נהגנו להסתובב באבן יהודה בחוסר מעש, למעשה עד שהוקמה "שטמפפר במושבה" לא היו כאן מסעדות אלא בית קפה אחד קטן בלבד.

סוף סוף נמצא לנו פתרון שאליו אפשר להגיע בערבים, אם זה לשתות קפה טוב או לאכול כמו שצריך והכל במרחק הליכה מהבית, כיף שיש מי שחושב עליך והבעלים פה הוציאו תפריט מיוחד לצעירים, זה בא לידי ביטוי החל מהשעה עשר בערב, תפריט מוזל ושווה במיוחד".

הגיע זמן הטעימה שלנו, הזמנו מספר מנות, קרפצ'יו דק שהיה מתובל בצורה עדינה ומדוייקת שהכינו את הקיבה שלנו באופן מושלם למנה העיקרית, סטייק אנטריקוט שעשה לנו שמח בלב ובבטן, מידת עשייה מושלמת כאשר אפשר היה להרגיש את הטריות של הנתחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שטמפפר במושבה. יח"צ,
שטמפפר במושבה/יח"צ

מי שהגה את הרעיון של בית הקפה ומסעדה הוא הבעלים, מיכה באודר, בעל ניסיון של 35 שנה בתחום המסעדנות כאשר בין היתר למד את התחום ב"תדמור" וניהול מטבחים בכמה בתי מלון.

"כל חיי עבדתי כטבח וכמנהל, סיפר לנו מיכה והוסיף, "ניהלתי את "יוטבתה בטיילת" בעזריאלי במשך 8 שנים, לאחר מכן קיבלתי הצעה לנהל את קפה שטמפפר בנתניה לפני 20 שנה, והמקום הפך לשם דבר באזור המרכז".

בנתניה מיכה הכשיר צוות גדול של כ 40 עובדים שהמשיכו לעבוד תחתיו לאורך שנים, אבל לפני כשנה וחצי החליט להביא את הידע והניסיון שצבר גם לאזור מגוריו.

"החלום שלי היה לתת מענה לצעירים שמסתובבים ברחובות, כך שמקום בילוי בבית קפה ומסעדה נראה לי פתרון אידיאלי. כמו גם לזוגות ומשפחות, אבן יהדה מתפתחת ללא הפסקה ואני מאמין שהמקום יעניק מענה מצויין לאוכלוסיה שתכפיל את עצמה בשנים הקרובות".

"שטמפפר במושבה", למדנו כי רוב הלקוחות מגיעים מפה לאוזן, לכן אנחנו גאים להיות הראשונים שמעניקים במה לבית קפה ומסעדה שכדאי שעוד רבים מתושבי הסביבה ילמדו על מקום שאלוהים נגע בו בדיוק במקומות הנכונים.

שטמפפר במושבה, ככר המייסדים 62 אבן יהודה.

ליצירת קשר: 09-7891445

אתר הבית

פייסבוק

בשיתוף שטמפפר במושבה, בשיתוף שטמפפר במושבה
  • עוד באותו נושא:
  • אבן יהודה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully