וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון תדמית לארגון: חשיבות עצומה להפקה מקצועית

בשיתוף סטודיו אנקה, בשיתוף סטודיו אנקה

7.6.2020 / 12:17

סרטי תדמית הם כיום אחד הכלים השיווקיים הנפוצים והיעילים ביותר עבור כל ארגון וחברה באשר הם, במיוחד בעידן האינטרנט הרשתות החברתיות. כאשר מעוניינים בסרטון שכזה, קיימת חשיבות עצומה להקפדה על הפקה מקצועית לכל דבר ועניין

סרטון תדמית. Created by Dooder - Freepik.com,
סרטון תדמית/Created by Dooder - Freepik.com

חשיבותה הרבה של הפקה מקצועית לסרטי תדמית עבור בתי עסק וארגונים שונים, נעוצה בין היתר בתפקיד המרכזי שסרטונים שכאלו משחקים במערך השיווק והפרסום של אותם ארגונים. מדוע סרטוני תדמית נחשבים כיום לכלי שיווקי בסיסי ויעיל כל כך, כיצד זה בא לכדי ביטוי בהפקת הסרטון ולמי מומלץ לפנות על מנת לקבל סרטון איכותי ואפקטיבי באמת?

לספר את הסיפור של הארגון באופן הרצוי בדקה וחצי - סרטי תדמית

החשיבות הרבה שמייחסים כיום בעולם השיווק והפרסום להפקת סרטי תדמית (והדבר נכון כאמור הן עבור חברות עסקיות והן עבור ארגונים באשר הם) נובעת מהיעילות של סרטונים אלו ככלי להפצת שם הארגון, הבאתו אל הקהל הרחב ובעצם האפשרות שהם מציעים לספר את הסיפור של הארגון באופן קולע ותמציתי, לאורך כדקה וחצי ובאופן אשר ירתק את הצופים למסך, ו"יכניס" להם לראש את מה שחשוב ורצוי שייגעו אודות אותו בית עסק.

ומכאן גם החשיבות הרבה להפקה מקצועית ואיכותית של סרטי תדמית שכאלו - רק הפקה מקצועית הנעשית על ידי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחומים כמו הפקת סרטי תדמית, סרטונים לקמפיינים, סרטונים לגיוס כספים, סרטי הדרכה וכו', יכולה להבטיח כי אותו סרט תדמית אכן יצליח לספר את הסיפור של הארגון בדרך יעילה ואטרקטיבית, בזמן קצר מספיק ובצורה מרשימה מספיק על מנת למשוך את עיניהם של אינספור צופים וצופות, וכך להפיץ את שם העסק ואת מסריו השיווקיים בצורה אפקטיבית באמת.

חברה מנוסה המתמחה בהפקת סרטי תדמית - לעשות זאת נכון

כיצד כל זה בא לכדי ביטוי בהפקת סרט התדמית? ובכן, פחות או יותר בכל אספקט של העניין - מה תהיה התמה הכללית של הסרטון? איזה מידע ייכנס ואיזה מידע יישאר בחוץ? האם עבור אותה חברה ספציפית עדיף סרטון אנימציה או סרטון מצולם? איזה פסקול ילווה את הסרטון? ועוד אינספור נקודות חשובות מאין אלו. כל אחת מהשאלות הללו צריכה להיענות על ידי אנשי מקצוע מנוסים מעולם השיווק וסרטוני התדמית, אנשי מקצוע אשר הפיקו אינספור סרטי תדמית מוצלחים בחייהם ויודעים בדיוק כיצד להתאים ולהרכיב סרטון תדמית מושלם עבור כל חברה, בית עסק וארגון, ובהתאם לאופי הספציפי והייחודי של אותו ארגון.

דוגמה טובה לחברה המתמחה ספציפית בהפקת סרטי תדמית בפרט וסרטונים להדרכה ולקמפיינים מסוגים שונים בפרט ניתן למצוא בסטודיו "אנקה" (ANKA), המתמחה בדיוק בתחום זה. אנשי המקצוע של הסטודיו יודעים כיצד לתפור ולהתאים באופן אופטימאלי את הסרטון הויראלי האולטימטיבי, בהתחשב באופי החברה או הארגון אותם מייצג בסרטון מצד אחד, ובקהל היעד של הסרטון מצד שני. סרטון תדמית כללי יהיה מעט שונה מסרטון למטרת גיוס כספים, למשל, ורק אנשי מקצוע מנוסים המתמחים מזה שנים בתחום ספציפי זה,יידעו כיצד להתאים ולהפיק את הסרטון המושלם ספציפית עבורכם.

*** היכנסו לקבלת מידע נוסף על הנושא באתר סטודיו אנקה המתמחה בהפקת סרטי תדמית כולל סרטי מוצר, סרטים לקמפיינים, אנימציה, לתערוכה, להדרכה ועוד.

בשיתוף סטודיו אנקה, בשיתוף סטודיו אנקה
  • עוד באותו נושא:
  • סרטון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully