וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום מייבשים כביסה בדרך אחרת

בשיתוף נועם מתלה כביסה גאוני, בשיתוף נועם מתלה כביסה גאוני

7.6.2020 / 10:25

הפטנט הגאוני הזה יעזור לכם לתלות כביסה לייבוש בלי לתפוס מקום בבית או במרפסת ובלי לסחוב סלי כביסה כבדים

מתלה כביסה. יח"צ,
נועם מתלה כביסה גאוני/יח"צ

במהלך השגרה העמוסה שלנו ביומיום, אנחנו תמיד מחפשים דרך להקל לעצמנו את החיים. הפטנט הבא "נועם מתלה גאוני לכביסה" גרם לצוות המומחים שלנו להיות רגועים יותר. הרי מי לא מתעסק עם כביסה מדי יום? ואם מדובר בבית עם ילדים, אז על אחת כמה וכמה. אם גם אתם מאסתם מהכביסות בכל מקום בבית, ו-מסלי הכביסה שאתם מרימים וסוחבים ממקום למקום - הגיע הזמן להתקדם ולעשות סדר אמיתי בביתכם.

עם הפטנט המקורי הזה תוכלו לתלות כביסה ישירות ממכונת כביסה אל המתלה הנשלף ממסתור הכביסה. איך? מתלה הכביסה מותקן בחלק החיצוני של הבית, מחוץ לחלון של חדר אמבטיה, חדר שירות או מטבח (לרוב במסתור הכביסה). בדרך כלל מסתורי כביסה אינם מנוצלים היטב, אך במקרה של הפטנט הזה - מסתור הכביסה משמש בדיוק למטרה לשמה הוא נועד - לכביסה. פותחים את החלון והמתלה כולו עם החבלים נכנס אל תוך החדר פנימה. תולים את הכביסה ישירות מהמכונה אל החבלים, מבלי לסחוב סלים וללא כל מאמץ, וכשמסיימים, דוחפים אותו בקלילות החוצה וסוגרים את החלון. הכביסה מתייבשת באופן טבעי, והכי חשוב -לא תופסת מקום בית או מרפסת ולא נראית לעין ! המתלה הוא מודולרי ומותאם במידות לכל לקוח, את הגובה ניתן לכוון באופן אישי בזמן התקנה.

יוני ד. ממודיעין, שרכש את המתלה, אמר: "המוצר הזה מומלץ בכל בית. מתקן שעושה סדר, יבוש נוח, קל ופשוט לתפעול. פתרון יעיל ומעולה. תולים בפנים, דוחפים החוצה וכשהכביסה יבשה - מושכים פנימה ומורידים את הכביסה. מוצר שווה ביותר. עשיתי סוף למתקני כביסה ניידים במרפסת. תודה רבה על האספקה, ההתקנה הזריזה והמקצועית".

מתלה כביסה. יח"צ,
נועם מתלה כביסה גאוני/יח"צ

האיש מאחורי הפטנט המקורי הוא נועם דלאל שסיפר לנו: "כבר 5 שנים הפטנט שלנו מקל על חיי היום יום של שגרת הכביסות, הקיימת בכל בית. תולים בפנים - מייבשים בחוץ, ממש כך. הכביסה מתייבשת טבעית ומוסתרת מעיני דיירי הבית והאורחים, הרי רכשתם/שכרתם בית כדי לעצב אותו, למלא בריהוט נעים ולהתרווח, חבל למלא אותו בכביסות. המתלה מעניק ללקוחות איכות חיים אמיתית, חווית "כביסות" נעימה וקלה יותר ומאפשר ליהנות מחללי הבית ומנוף המרפסת..."

בבדיקה של צוות המומחים התברר, שאפשר בקלות לשלוף את המתלה ממסתור הכביסה לחדר, ולהחזירו החוצה דרך החלון. הפטנט הוא מודולרי - מתאים לכל מסתור כביסה, בכל מבנה מגורים, בנוסף מדובר בהשקעה ארוכת טווח - התקנה חד פעמית ואין צורך בתחזוקה שוטפת או עלויות נוספות. השירות ניתן בפריסה ארצית וההתקנה מתבצעת על ידי מתקינים מוסמכים, עם דגש על התאמה אישית של המתלה לכל לקוח.

לחברה שלל פתרונות יצירתיים בתחום ייבוש כביסה ומתקנים שונים המותאמים באופן ייחודי לכל סוגי חלון/מסתור/חצר.

לפרטים והזמנות :052-6090499

שעות פעילות :

א'-ה מ-08:00 עד 20:00
ו' וערבי חג מ-07:00 עד 14:00

כתובת: בעלי המלאכה 3, חדרה

אתר האינטרנט

להזמנות

פייסבוק

בשיתוף נועם מתלה כביסה גאוני, בשיתוף נועם מתלה כביסה גאוני
  • עוד באותו נושא:
  • כביסה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully