וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר הצפונית בה מחירי השכירות קפצו לאחר משבר הקורונה

בשיתוף LR נכסים, בשיתוף LR נכסים

7.6.2020 / 9:25

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" העוקבות אחר השינויים בתחומים שונים בעקבות משבר הקורונה, ביקשנו לגעת גם בנעשה בעולם הנדל"ן המקומי

LR נכסים. יח"צ,
LR נכסים/יח"צ

בשנים האחרונות אחת הערים שהתפתחה בצעדי ענק היא העיר עפולה, כדי ללמוד על המגמה העכשווית בעיר פנינו אל משרד התיווך "נכסים "L.R אותם מצאנו כמשרד התיווך הוותיק והמקצועי ביותר. מהם שמענו על השינויים האחרונים בעיר הצפונית.

משרד התיווך נכסים L.R בעפולה ומגדל העמק פעיל כבר כ 12 שנים והוא מנוהל על ידי שני שותפים, ליאור ליברמן ויונתן רחמים, לצידם פעיל אריאל שבתאי שמנהל את מחלקת ההשכרות ותיק ניהול הנכסים. המשרד מנוהל בשלושה חלקים שונים ואנחנו ביקשנו הסבר מפורט על כל מחלקה בנפרד, כך יכלנו ללמוד על המגמות העכשוויות בעיר בכל היבט נדל"ני אפשרי.

ליאור ליברמן משווק פרוייקטים חדשים משפרי הדיור ומכירת דירות להשקעה. יח"צ,
ליאור ליברמן משווק פרוייקטים חדשים משפרי הדיור ומכירת דירות להשקעה/יח"צ

המחלקה הראשונה מנוהלת על ידי ליאור ליברמן, הוא אחראי על תחום משפרי דיור, שיווק פרוייקטים חדשים ומכירת דירות להשקעה.

על כך הוא סיפר לנו: "תחום משפרי הדיור הוא אחד התחומים הכי פעילים במשרד שלנו, מגיעים אלינו לקוחות מכל רחבי הארץ שבאפשרותם להתקדם לדירה חדשה וגדולה יותר, לרוב אלו זוגות צעירים שנמצאים בתחילת הדרך והתהליך איתם מורכב, גם כי כולל בתוכו לקיחת משכנתא בפעם הראשונה, אנחנו עוזרים להם בזכות הניסיון שרכשנו עם השנים.

בעקבות משבר הקורונה אנחנו מזהים מגמה חדשה שמחייבת היערכות מקצועית חדשה, זאת כדי למנוע מהלקוחות שלנו לעשות טעויות שיובילו להפסד כספי. מספר הנכסים למכירה בשוק הצטמצם לעומת השנה שעברה ולאחר המשבר עוד יותר, דבר שיכול להוביל בקרוב לעליית מחירים מחודשת, כי בעקבות מחסור בהתחלות בנייה חדשות בעיר החשש שלנו הוא שהביקוש יעלה על ההיצע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אריאל שבתאי- מנהל מחלקת השכרות וניהול נכסים. יח"צ,
אריאל שבתאי- מנהל מחלקת השכרות וניהול נכסים/יח"צ

המחלקה השנייה היא מחלקת "השכרות, וניהול נכסים" המנוהלת על ידי אריאל שבתאי, כאשר בידיו יש גם את כל תיק ניהול המשקיעים שרכשו דירות בעפולה כדירות השקעה פסיבית, על ניהול הנכסים הוא סיפר: "שירות "ניהול נכסים" פירושו ייצוג בעל הנכס והתנהלות שותפת מול השוכרים בכל מהלך השכירות.

"ביו היתר אנחנו דואגים למציאת השוכרים המתאימים ביותר לאחר שבדקנו אותם באופן אישי, דואגים לגביית שכר הדירה באופן רציף, מייצגים את בעל הנכס אל מול הרשויות וכל שאר הגורמים הרלוונטים. אנחנו מתייחסים לכל דירה כאילו היתה זו הדירה שלנו, מה שאומר שלבעל הנכס אין שום התעסקות בהשקעה זו".

על אפקט משבר הקורונה העכשווי סיפר אריאל: "בעקבות המצב לא נכנסות דירות נוספות לשוק ההשכרות ומצד שני הביקוש לשכירות רק הולך וגדל באופן משמעותי, זה גורם לכך שהביקוש עולה על ההיצע וכתוצאה מכך אנחנו מזהים זינוק משמעותי במחירי השכירות. לדוגמה, בשכונת רובע יזרעאל החדשה, דירות שהושכרו עד לא מזמן במחיר של 2,300/2,200 ₪ בממוצע קפצו למחיר של 2,700 ₪ בממוצע".

לסיכום אריאל הוסיף: "אין ספק שהעיר הנכונה להשקעה בתקופה זו היא עפולה בירת העמק".

יונתן רחמים נדלן מסחרי. יח"צ,
יונתן רחמים נדל"ן מסחרי/יח"צ

המחלקה השלישית- תחום נדל"ן מסחרי של העמק, מנוהלת על ידי יונתן רחמים.

מזה כ-5 שנים המחלקה הזו היא הבורג המרכזי במשרדנו ובעולם החדשני בכל הארץ ובפרט בעפולה בירת העמק.

התחום הנ"ל כיום נמצא בתנופה מסחרית בעמק- כגון משרדים, מסחר ומתחמי הייטק - משרדנו משווק מספר פרויקטים -מתחמי מסחר/ משרדים-על ידי יונתן רחמים משווק בלעדי למספר יזמים בעיר עפולה. הפרויקטים הנ"ל יושבים בציר שדרות בן גוריון ברובע יזרעאל עפולה המוגדר C2 הייטק, בקרבת תחנת הרכבת החדשה בעיר. הפרויקטים משתרעים על אלפי דונמים של מסחר/משרדים, ברמת גימור גבוהה וסטנדרט שלא רואים כל יום.

הפרויקטים הללו מלווים על ידי מספר בנקים, בשיעורי מימון של עד 75% בהלוואה מסחרית בתנאי משכנתא עד 25 שנה. למביני עניין נורא קשה לאשר מסלולים כאלה בבנקים, והכל מלווה על ידי משווק הפרויקט יונתן רחמים. מדובר בתהליך תקדימי וזהו פיילוט חדשני בתחום המסחר/משרדים בעמק.

יש לציין, כי בימים אלו נפתח מרכז כללית ממש בציר הנ"ל המשתרע על כ-5000 מ"ר של מרפאות, נתון זה מקנה יעילות והתחדשות לכל הפרויקטים/ מתחמים הנבנים כיום בציר הנ"ל.

יש להבין כי רוב המוחות והגורמים הרלוונטיים מבינים את הפוטנציאל של בירת העמק ,לאור הנהירה והביקוש לכל המתבקש לצורך הקמת המתחמים/ מסחר ומשרדים, הן בלשחרר את מרכז העיר למתחמים נכונים והן בתחבורה.

ולסיום- "כל תהליך נכון המלווה על ידי אנשי מקצוע נכונים בעולם הנדל"ן, הן במסחר והן במגורים, יקנה ויניב פרי מבורך לעשייה טובה המכבדת את המקצוע" הוסיף יונתן רחמים.

נכסים L.R, הייתה לנו פגישה מרתקת עם אנשי נדל"ן חכמים ומנוסים אשר יודעים לזהות תהליכים חדשים ומרתקים, על הפעילות שלהם ושל העיר עפולה.

אנחנו נמשיך לעקוב.

מחלקת השכרות

אתר החברה

ליצירת קשר:

ליאור ליברמן 050-6728788
אריאל שבתאי 052-4816208
יונתן רחמים 050-9000247

בשיתוף LR נכסים, בשיתוף LR נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • עפולה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully