וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטלטור בבקרים ומוזיקאי בערבים

בשיתוף בועז פלד, בשיתוף בועז פלד

7.6.2020 / 8:58

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על אנשי מקצוע שונים עם סיפור מיוחד מאחוריהם, לשולחן עורך המערכת הגיע מידע בדבר אינסטלטור ותיק שלאורך כל חייו משלב בין אהבתו למוזיקה ונתינה לבני אדם

בועז פלד. יח"צ,
בועז פלד/יח"צ

אחד המפיקים יצר קשר עם בועז פלד, בן 58 מראש העין ומי שפעיל במקצוע האינסטלציה כבר למעלה משלושה עשורים, זהו סיפורו של מי שנקרא "אינסטלטור מספר 1".

קודם לפגישה ביני לבין בועז חיפשתי מידע מקדים שיעזור לי להכיר את האיש, מצאתי כי חוות הדעת שהשאירו לקוחות באתרי הביקורות השונים באינטרנט פרגנו לו מקצה לקצה.

רונית רוזנפלד מקריית אונו כתבה: "בועז איש מקסים ומקצועי, עובד עם צוות מנוסה והוא פשוט עושה חיים קלים ללקוחות, פניתי אליו לגבי תיקון נזילה מתחת לאמבטיה ושיפוץ כולל של כל חלל המקלחת. בועז והצוות שלו עשו עבודה מקצועית וטובה, מדוייקים מאוד בזמנים, מחיר הוגן ויחס מדהים".

חני לוי מכפר סבא פרגנה גם היא: "בועז היה אצלי כמה פעמים ועשה עבודה גם אצל הבן שלי, מדובר בבן אדם מדהים, מאוד אמין, לא שרלטן כמו אחרים, תיאמנו הכל מראש, קבענו שעה והוא הגיע בזמן, עשה את העבודה בלי למרוח את השעון לחינם. הוא רציני, לא לוקח מלא עבודות במקביל, עושה את העבודה ברצינות, מכל הלב והמחירים שלו מעולים. הוא אמר לי את המחיר בטלפון לפי תמונות ששלחתי לו ועמד בזה, אני ממליצה בחום".

בועז פלד. יח"צ,
בועז פלד/יח"צ

כבר מגיל צעיר בועז גילה כי הוא מצטיין עם הידיים ועד היום אלו משמשים אותו קודם לאהבתו הראשונה, הגיטרה ובנוסף לעבודה המקצועית אותה למד כבר בבית ספר התיכון. "את הבסיס לעבודה פיזית וחשיבה טכנית רכשתי בבית הספר התיכון אורט נביאים שבירושלים שהיה ידוע בזמנו כמי שמשלב לימודים עיוניים ומקצועיים כאחד", סיפר לי בועז והוסיף, "אבל זו תמיד היתה המוזיקה במקום הראשון מבחינתי, כך שחיפשתי לשלב מקצוע שיאפשר לי לנוע בחופשיות".

בזמן שירותו הצבאי ביחידת גולני בועז נפצע בתאונת אימונים ולאחר שהשתקם נסע לארה"ב לפגוש את משפחתו שהיתה שם בשליחות מטעם הסוכנות, הוא ניצל את ההזדמנות ללמוד נגינה אצל מורה ידוע ובמקביל החל ללוות זמרת בהופעות.

עם החזרה לארץ הוא נרשם לקורס אינסטלטורים מקצועי מטעם משרד העבודה ומאז הוא שירת כבר אלפי לקוחות מרוצים.

לאורך השנים בועז עבר לא מעט השתלמויות וצבר תעודות המעידות על המקצועיות הרבה שלו, בין היתר מחזיק בתעודה של אינסטלטור מוסמך מטעם משרד הכלכלה, הוא מתקין מורשה של צנרות SP וגברית, למד קורס קבלני אינסטלציה במכללת בילדינג ועוד.

בעבודתו בועז עושה שימוש בין היתר במכשירים יקרים לגילוי נזילות, מצלמות טרמיות, מצלמת ביוב וגם מתמחה בריתוך צנרת גיבריט ותיקונים באמצעות מופה חשמלית.

לצד בועז עובדים קרוב ל 20 שנה שני רצפים לעבודות חדרי האמבטיה שהוא מבצע, בנוסף הוא משתף פעולה עם אינסטלטור מוסמך נוסף, גיל קולבר וביחד הם מבצעים עבודות מורכבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בועז פלד. יח"צ,
בועז פלד/יח"צ

כאשר ציינתי בפניו כי חוות הדעת שקיבל באינטרנט מפרגנות וכולם ציינו את המחירים ההוגנים שדורש, בועז הסביר לי על תפיסת עולמו הכלכלית: " אני מעניק את העבודה הכי טובה ומקצועית ומשתדל לתת מחיר שיהיה הוגן כלפי הלקוחות וכלפי, לכן דורש בין 10 עד 15 אחוז פחות ממחיר השוק בהתאם לגודל וסוג העבודה. זה משהו שטבוע בי מילדות, הורי היו ניצולי שואה כך שאת הנתינה ולהתחשב בזולת ירשתי מהם".

ומה בכל הנוגע למוזיקה?

בזמנו הפרטי בועז נוהג לעזור לילדים מבתים הרוסים בהדרכה כלל מערכתית, כמו גם להגיע למוסדות שונים, לנגן ולהנעים את זמנם של מי שזקוקים לתמיכה נפשית, "התחלתי לנגן על גיטרה קלאסית והיום אני משלב את מוזיקת הג'ז שאוהב ביחד עם חליל צד".

"אינסטלטור מספר 1", היתה לי פגישה מרגשת עם איש מקצוע ממדרגה ראשונה ומוזיקאי בנשמה, בועז פלד.את הסתימה בצנרת הוא יפתור לכם תמורת מחיר הוגן ובמקצועיות מרשימה, אם תרצו לאחר מכן אפשר להפליג איתו בשיחות ארוכות על סגנונות מוזיקה ושירים שנוגנו לאורך השנים.

טלפון 054-4643933

בשיתוף בועז פלד, בשיתוף בועז פלד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully