וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדון בלון: לא מקפלים בלונים אלא מפיצים שמחה!

בשיתוף אדון בלון, בשיתוף אדון בלון

4.6.2020 / 16:05

יוסף נעים הפך את התחביב למקצוע וכעת הוא אחת הדמויות המוכרות בעולם מקפלי הבלונים. עכשיו הוא גם מלמד אחרים את האמנות

אדון בלון. יוסף נעים,
אדון בלון/יוסף נעים

להפוך תחביב לעסק הוא בהחלט משהו שרובנו היינו מאחלים לעצמנו. יוסף נעים מ"אדון בלון" הוא אחד שהצליח לעשות זאת. הכל התחיל לפני כעשור "התחלתי בצבא, חיפשתי תחביבים והגעתי לבלונים. התחלתי לקפל צורה ועוד צורה וגיליתי כמה זה משמח את כולם!"

משם התחביב הפך למקצוע והיום הוא נחשב לאחד מהדמויות המוכרות והוותיקות בתחום אמנות הבלונים בארץ, וכמי שעומד בראשו של עסק מוכר בארץ ובעולם. יוסף לא מסתפק בכך ודואג להפיץ את הידע לכל מי שחפץ.

אדון בלון. יוסף נעים,
אדון בלון/יוסף נעים

להפיץ שמחה וידע

"אנחנו לא מקפלים בלונים אלא מפיצים שמחה", הוא אומר. אבל מסתבר שמעבר להיותו המוקד בלא מעט אירועים, וכנראה שבעשור האחרון ראיתם אותו לא מעט על מסך הטלוויזיה באולפנים ובאירועי שיא שונים.

כעת - הוא מפיץ את הידע שלו בתחום אמנות הבלונים באמצעות קורסים דיגיטליים שפיתח. "למדתי דרך האינטרנט וכנסים בחו"ל. עבדתי מאוד קשה לרכוש את הידע שלי, וכעת אני מנגיש אותו לחובבנים ומקצוענים כאחד".

ואכן, הבלונים לקחו אותו רחוק. כמה רחוק? יוסף כבר לימד בכנסים בין-לאומיים, השתתף בתחרויות בכל העולם ובעל שם מוערך בתחום, בקיצור - גאווה ישראלית! "אני יודע לאן הבלונים לקחו אותי ואני יודע שזה גם יעשה טוב לאחרים". ואכן, משיטוט קצר באתר הקורס, ניתן ללמוד אותו מכל מקום! הקורס עצמו מסודר מאוד מבחינת התוכן, הטיפים והכלים, פרקטי ונכון למי שרוצה להתחיל או להתפתח בתחום אמנות הבלונים.

אז למי הוא מתאים? "הקורס מתאים לכל הרמות. העלות של הקורס היא לא גבוהה. זה יכול להיות כל אחד - הורים שרוצים לעשות שמח לילדים שלהם בבית, ועד מעצבי או אמני בלונים באירועים".
לכן כל מי שרוצה להוסיף קצת צבע לחיים שלו, למשפחה, למשרד ואולי לדאוג להכנסה נוספת או פשוט להכיר תחום חדש - זה הקורס שמתאים לו.

אז אם גם אתם התחלתם לפתח תחביבים חדשים בתקופת הקורונה, כמו בישולים או ספורט, כך תוכלו לפתח תחביב נוסף ולגלות כישרון חדש - אמנות בלונים!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אדון בלון. יוסף נעים,
אדון בלון/יוסף נעים

עיצוב בלונים מול קיפול בלונים

תחום אמנות הבלונים מתחלק לשניים - קיפולי בלונים ועיצובי בלונים.

בקיפולי בלונים, האמנים מתמקדים יותר בפיסול ויצירת דמויות, ומקפלי הבלונים נקראים "טוויסטרים". עיצובי בלונים הוא תחום המיועד לדקורציה - קישוט ועיצוב חללים. "אני מכיר ולמדתי את שני התחומים, אבל אני יותר "טוויסטר" ומרגיש שזה מביא אותי יותר לידי ביטוי".

העיצוב יותר פופולארי בקרב אירועים קטנים, ימי הולדת, קישוטי חדרים ועוד, בעוד שקיפולי בלונים מבוקשים יותר בחתונות, בר מצוות ורחבות ריקודים.

אדון בלון מציעים שלושה קורסים דיגיטליים:

אדון בלון. יוסף נעים,
אדון בלון/יוסף נעים

בקורס עיצובי הבלונים תוכלו ללמוד מגוון של דקורציות - סטנדים, קשתות כניסה, קירות בלונים ועוד.

קורס קיפולי הבלונים למתחילים מתאים בעיקר למפעילים, הורים יצירתיים, חובבנים בתחילת דרכם וכו.

הקורס המתקדם הוא לאנשים המעוניינים להתמקצע בתחום הקיפול, לשדרג את הידע הקיים שלהם ולהפוך כל אירוע לצבעוני ומיוחד!

בקורס תלמדו איך לקפל כובעים, צמידים,חיות מושקעות, אותיות וגם כמה בונוסים מבית היוצר של אדון בלון.

כל הקורסים באתר כוללים הצצה לאלבום העבודות של אדון בלון, מהם תוכלו לקחת השראה וליצור בעצמכם! יש כאן הזדמנות להכיר עולם מאוד שמח שממלא את הבית בחיוכים ויוצר תחביב חדש שיכול להפוך למקצוע.

מההתרשמות שלי, אין ספק שמדובר במומחה בתחומו עם ניסיון מוכח. המידע נגיש ונוח למשתמש, אפילו אפשר להקיש על נקודה במסך שתוביל להתכתבות ישירה בWhatapp.

הקורונה הביאה עמה מורכבות שלא הייתה קיימת וגם הזדמנות לצמיחה והתחדשות.
קיפולי ועיצובי בלונים הם בדיוק ההוכחה לכך שניתן לחשב מסלול מחדש ולבחור להפיץ שמחה - גם ברגעי משבר.

אדון בלון בפייסבוק ובאינסטגרם

בשיתוף אדון בלון, בשיתוף אדון בלון
  • עוד באותו נושא:
  • בלונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully