וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג בייט: הפיצה בעלת המתכון הסודי שמשגעת את תושבי ירושלים

בשיתוף ביג בייט פיצה, בשיתוף ביג בייט פיצה

4.6.2020 / 15:44

בפיצה ''ביג בייט'' בקניון שפע בירושלים מכינים פיצה טעימה להפליא המתבססת על מתכון מיוחד שנשמר בסודיות. יצאנו לבדוק

בי בייט פיצה. יח"צ,
ביג בייט פיצה/יח"צ

לא צריך להיות גאונים גדולים כדי לדעת שהפיצה היא המאכל הפופולרי ביותר בעולם. השילוב הפשוט כל כך, של גבינה ורוטב עגבניות מונחים על בצק דק או עבה, מעוררות אצל כל אחד מאתנו את התיאבון.

במסגרת המסע של עורכי מערכת המומחים למציאת הפיצה הטובה ביותר בכל אזור, הגיעו אל המערכת המלצות רבות מתושבי ירושלים, אודות פיצת ''ביג בייט'', הממוקמת בקניון שפע, בשכונת רוממה בעיר.

פיצה ''ביג בייט'' ממשיכה מסורת של דור שלישי של מסעדנים ותיקים ומוכרים בירושלים. תחילה המסעדה מכרה בעיקר בגט פלאפל ייחודי, אך התפנית החלה כאשר אחד העובדים במסעדה, שהיה חובב פיצה מושבע, הציע להכניס פיצה לתפריט.

בי בייט פיצה. יח"צ,
ביג בייט פיצה/יח"צ

על כך מספר עוז, בעלי ''ביג בייט'' "זיהינו את התשוקה של העובד לפיצה והחלטנו לזרום עם הרעיון שלו. התגובות לא איחרו להגיע והטעם המיוחד של הפיצה כבש את לקוחות המסעדה."

עד מהרה הפיצה הפכה למוצר הדגל של המסעדה, וכיום כמעט ואין אדם בשכונת רוממה בירושלים שלא זכה לטעום את הפיצה. ''ביג בייט'' נחשבת לפיצריית הבית של תושבי השכונה ושל אזורים נוספים בעיר.

הסוד הגדול של הפיצה של ''ביג בייט'' הוא הרוטב. מדובר במתכון סודי ומיוחד שרקחו במסעדה, אשר בשילוב עם הגבינה האיכותית שמשתמשים במקום הופכת את הפיצה לבעלת טעם מדהים ומיוחד במינו. כמו כן, הבצק הינו בצק טרי שמוכן במקום והתוצאה היא בצק פריך ורך שמשתלב נהדר עם הרוטב והגבינה.

בנוסף לפיצה, במקום תוכלו להנות גם מסלטים בהרכבה אישית, מירקות טריים הנחתכים מידי יום, פסטות טעימות במיוחד, טוסטים ומאפים נוספים. כל המנות גדולות ומשביעות, ומספקות אוכל מנחם מהמעלה הראשונה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בי בייט פיצה. יח"צ,
סלטים בהרכבה אישית מירקות טריים ב''ביג בייט''/יח"צ

הייחודיות הגדולה של ''ביג בייט'', מעבר לטעם הנהדר של האוכל במקום, טמונה בשירות המצוין של צוות העובדים, שמגויס כולו על מנת להכין אוכל טעים ולשרת את הלקוחות מכל הלב. על כך מספר עוז "השירות הוא אחד הדברים הכי חשובים לנו. אנחנו מכבדים את הלקוחות שלנו ודואגים שכל לקוח יצא מרוצה. לשמחתי הרבה ''ביג בייט'' זכה לקהל לקוחות נאמן. אני זוכר שלקוחות שהגיעו אלינו לאכול בתור ילדים עם הוריהם כשהיו קטנים, היום מביאים את הילדים שלהם לאכול אצלנו. זה סיפוק אדיר בשבילנו."

בי בייט פיצה. יח"צ,
צוות העובדים ב''ביג בייט''/יח"צ

על הטעם המיוחד של האוכל במקום מעידים הלקוחות הרבים שפוקדים את המקום מידי יום. כך מספר איציק " אחלה מקום לארוחת צהריים או ערב או סתם נשנוש בשעת הקניות יש להם מגוון של אוכל מהיר יש פיתה פלאפל ממש מצוינת יש פיצה ופסטה מוקרמת והכל ממש טעים מאד יש גם מקום ישיבה לאכול במקום המקום ממש מפוצץ באנשים שכנראה באמת הרבה אוהבים אותם ולכן צריך להמתין קצת בתור אבל שווה ביותר."

המקום מתהדר בכשרות מהודרת של בד''ץ העדה החרדית, ומבצע משלוחים לכל אזור רוממה.

בפעם הבאה שאתם באזור ירושלים וחשים ברעב, מערכת המומחים של וואלה ממליצה בחום לפקוד את ''ביג בייט'' וליהנות מהפיצה המדוברת בקרב תושבי העיר.

"ביג בייט"

שמגר 16, קניון שפע, ירושלים

טלפון להזמנות 02-538-2660

בשיתוף ביג בייט פיצה, בשיתוף ביג בייט פיצה
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully