וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אור פתרונות סולריים: החברה שמובילה מהפכה ירוקה בתחום התאורה והאנרגיה הסולרית

בשיתוף גל אור פתרונות סולריים, בשיתוף גל אור פתרונות סולריים

4.6.2020 / 15:23

מדענים מזהירים מפני שינויי אקלים והתחממות גלובלית. אחת מהחברות שנאבקות בתופעה היא גל אור פתרונות סולריים המספקת מוצרי חשמל ותאורה המנצלים את אנרגיית השמש

גל אור. יח"צ,
גל אור פתרונות סולריים/יח"צ

אחת מהחברות פורצות הדרך בתחום התאורה והאנרגיה הסולרית בישראל היא ''גל-אור פתרונות סולריים". כבר עשרות שנים שמדענים רבים מזהירים כי ההתחממות הגלובאלית משפיעה על כדור הארץ ועלולה להוביל לאסון. בחברת ''גל אור פתרונות סולריים'' פועלים על מנת להוביל למהפכה ירוקה באמצעות שיווק מוצרי תאורה ואנרגיה סולריים ששומרים על הסביבה ומאפשרים חסכון משמעותי בעלויות החשמל.

בחברה מתמחים בייצור ושיווק מוצרי תאורה ואנרגיה סולרית ללקוחות פרטיים, כגון מגוון גופי תאורת גן סולאריים לגינה. כל גופי התאורה של חברת ''גל אור'' בעלי פאנל סולארי מובנה אשר קולט את אנרגיית השמש במהלך היום ומאיר לאורך כל הלילה. כך, לאחר התקנה מהירה ופשוטה תוכלו ליהנות מתאורה טבעית ללא חיבור לנקודות חשמל או כבלים מיותרים ולמנוע סכנת מתח והתחשמלות, וכמובן לחסוך בהוצאות החשמל והתחזוקה.

כמו כן, בחברה מספקים שירותי תאורה ואנרגיה סולרית למוסדות ציבוריים ובעלי עסקים רבים בישראל. בין שלל הפרויקטים בהם החברה לקחה חלק נמנים תאורת רחובות מרכזיים ברחבי הארץ, עיריות, גנים ציבוריים, תחנות אוטובוס ואפילו אצטדיון הכדורגל ''סמי עופר'' בחיפה. בחברת ''גל אור'' גאים לקחת חלק במיזם ''עיר חכמה'' באמצעות שילוב גופי התאורה המתקדמים והמשוכללים של החברה ברחבי הערים, במסגרת שיתופי פעולה עם המועצות המקומיות.

הייחודיות של מוצרי התאורה של החברה טמונה ביעילות גופי התאורה, אשר כוללים בתוכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כל גופי התאורה הסולריים של חברת ''גל אור'' זקוקים ל5 עד 7 שעות של אור על מנת להיטען במלואם. טעינה מלאה מספקת תאורה איכותית למשך שלושה לילות שלמים. כל גופי התאורה של החברה עומדים בתקן IP65 המספק אטימות מלאה למים, ובכך עמידים בפני גשמים.

בין שלל המוצרים בקטלוג של ''גל אור'' לתאורת הגינות הפרטיות משכו את עינינו במיוחד:

גוף תאורה ''כדור הבדולח''

גל אור. יח"צ,
גל אור פתרונות סולריים/יח"צ

גוף התאורה מגיע עם פאנל מובנה הנסתר מן העין, אשר קולט את השמש מכל הכיוונים ולא מצריך מיקום מיועד ספציפי. היתרון הגדול של המוצר הוא העיצוב המרשים שלו, מעין ''כדור בדולח'', אשר יכול להשתלב בתלייה על עצים או כגוף תאורה על הקרקע ולהעניק מראה דקורטיבי לגינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גל אור. יח"צ,
גל אור פתרונות סולריים/יח"צ

סדרת "ברק" - גופי תאורת רחוב סולאריים על עמודים בעוצמות חזקות במיוחד

גל אור. יח"צ,
גל אור פתרונות סולריים/יח"צ

גופי תאורה ALL IN ONE מבית גל אור, בעלי תושבת מובנית לעמוד התאורה, כוללים מערכת ניקוי אבק אוטומטית לשיפור יעילות הטעינה.

מספקים תאורה רציפה ל5 לילות מלאים בטעינה מלאה, כוללים אפשרות לשליטה ובקרה מרחוק, בחירת גוון התאורה והתאמת העוצמה הנדרשת לפרויקט.

השירות בחברת ''גל אור'' כולל מענה מקיף ומלא ללקוחות בכל שלב. בחברה מספקים יעוץ ראשוני, הכולל פגישה בשטח והתאמת המוצרים לצרכי הלקוח. צוות המתקינים של חברה מבצע התקנה מקצועית של המוצרים וגם בסיום התהליך החברה מספקת בקרה שוטפת וביצוע תיקונים או התאמות נדרשות לאורך התקופה.

בשיחה עם מנכ"ל החברה, מרון, הוא מספר על החזון ועל האג'נדה מאחורי הקמת ''גל אור'' "החברה הוקמה מתוך אמונה והבנה שהעולם כולו בדרך לחיים ירוקים ויעילים יותר בזכות פתרונות אנרגיה סולארית חדשניים ומתקדמים. פתרונות סולאריים יכולים לשפר את אורח חיי אזרחי מדינת ישראל בתחומים בסיסיים, החל מחיסכון בתשתיות, כוח אדם, חיסכון בחשמל המוביל לחיסכון כספי משמעותי, והחשוב ביותר - שימוש באנרגיה מתחדשת והפחתת פליטת גזי החממה, תוך שמירה על סביבת בר קיימא, בדרך לעולם ירוק יותר."

עורכי מערכת המומחים רואים בסביבה ירוקה ערך עליון, למען המשך קיום כדור הארץ גם עבור דורות רבים נוספים, ולוקחים חלק בשינוי באמצעות התקנת תאורה סולרית במשרדי החברה. הצטרפו גם אתם לשינוי.

לפגישת ייעוץ והכוונה חייגו - 054-322-7600

"גל אור פתרונות סולריים"

לאתר

לדף הפייסבוק

בשיתוף גל אור פתרונות סולריים, בשיתוף גל אור פתרונות סולריים
  • עוד באותו נושא:
  • סולרי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully