וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקושה מלה: מותג בגדי המעצבים בניחוח אירופאי

בשיתוף מיקושה מלה, בשיתוף מיקושה מלה

4.6.2020 / 14:52

עורכת המערכת, חובבת בגדי מעצבים, יצאה למסע למקוון בחיפוש אחר מציאת חנות בגדי המעצבים תוצרת "כחול לבן", המעניקה את חווית הרכישה המשתלמת ביותר. בתום החיפוש היסודי שערכה, המסקנה ברורה - חנות המעצבים ''מיקושה מלה" היא מותג בגדי המעצבים שכל אישה חייבת להכיר

שמלת שובל פודרה. עמיר צוק,
שמלת שובל פודרה/עמיר צוק

מיקושה- מלה הנו בית אופנה ישראלי, אשר צמח והתפתח מתוך מפעל אופנה משפחתי הקיים למעלה מ-40 שנה. אשר ומיכל, אב ובתו, הם המעצבים הראשיים החתומים על הבגדים של המותג. אשר פדלון, הגיע מאיטליה לפני עשרות שנים והקים יחד עם אשתו דוריס מפעל לייצור אופנת הנשים ''דנילה'', אשר התאפיינה בקו עיצובי אירופאי איטלקי ייחודי. בתם, מיכל, מימשה את אהבתה לעיצוב, אותו נשמה בבית מאז ילדותה, והחלה לעצב את המותגים מיקושה ומלה, אשר פונים לקהל של נשים צעירות ונמכרים גם בחנויות בגדי מעצבים. במהרה הפכו המותגים לפופולריים מאוד בקרב לקוחות רבות מכל חלקי הארץ.

לרשות המותג חנות סטודיו ברחוב תל גיבורים 5 ת"א (קומה 4) , וחנות מקוונת לרכישת בגדי מעצבים, בה ניתן למצוא מלאי רחב ומגוון של בגדי המותג. בחנות מעצבים את הדגמים תוך שילוב טרנדים אירופאיים וישראליים, והתוצאה שמתקבלת היא בגדים ייחודיים עם קו נשי, סקסי, מחמיא ועכשווי. מיכל מספרת כי "ההשראה שלי לעיצוב מגיעה מעולם הטרנדיים האופנתיים של התקופה תוך התאמתם לנשים בישראל."

בכל עונה מעצבים בחברה קולקציה עשירה ומגוונת הכוללת חולצות, טוניקות, שמלות, עליוניות, מכנסיים, חצאיות ועוד. סגנון הפריטים בחנות מגוון החל מלוק קז'ואל יום יומי, אלגנטי המשדר מראה קלאסי וייצוגי ועד לשמלות ערב שיגנבו את ההצגה בכל אירוע.

עורכת המערכת התקשתה לעמוד בפיתוי במהלך צפייה בקטלוג של בגדי ''מיקושה ומלה'' באתר. הפריטים מקולקציית הקיץ שצדו את עיניה במיוחד:

שמלת שובל פודרה

שמלת תחרה פודרה המתאימה ללוק יום יומי מיוחד וכשמלת ערב מהממת עם שיק.

חולצת הדר הדפס

חולצת הדר הדפס. עמיר צוק,
חולצת הדר הדפס/עמיר צוק

חולצה פרחונית ויפה מלאת שיק עם פתח קטן ללוק הורס במיוחד.

חולצת נעמי פרחים

חולצת נעמי פרחים. עמיר צוק,
חולצת נעמי פרחים/עמיר צוק

חולצה קיצית ואופנתית המשלבת הדפס פרחים על רקע לבן.

מעבר לאיכות הבגדים ולמראה האופנתי והמיוחד, הייחודיות של ''מיקושה מלה'' טמונה בהקפדה על גזרות מדויקות ובחירת בדים איכותיים ונעימים. מיכל מדגישה כי "בכל דגם בקולקציה מושקעת מחשבה רבה, מתוך הבנה עמוקה ללב האישה, גזרתה וצרכיה."

בחברה ערים לחשש הקיים בקרב חלק מהלקוחות אודות רכישת בגדים באופן מקוון, ולכן מספקים לכך מענה באמצעות שירות החלפה והחזרה גמישים. מיכל מספרת כי "אנו עושים הכל שהלקוחות שלנו יהיו מרוצות. מספר הטלפון שלי מופיע באתר וכל לקוחה יכולה להתייעץ ולשתף אותי, אני משתדלת לתת מענה לכל פנייה."

הרכישה באתר משתלמת במיוחד בימים אלו, שכן ישנו מבצע של 30% הנחה על דגמי הקולקציה החדשה.

לאתר ''מיקושה מלה''

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מיקושה מלה, בשיתוף מיקושה מלה
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully