וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם רוצים דרכון פורטוגלי? בואו ללמוד איך עושים את זה באופן עצמאי!

בשיתוף פספורטר, בשיתוף פספורטר

4.6.2020 / 14:25

ממשלת פורטוגל מקדמת חקיקה אשר תקשה משמעותית את תנאי הזכאות לקבלת אזרחות. בואו ללמוד איך עושים את זה לבד וללא מתווכים!

דרכון פורטוגלי. ShutterStock
דרכון פורטוגלי/ShutterStock

בשנים האחרונות ישראלים רבים שמוצאם ספרדי או עולים ממדינות מרוקו, טוניס, לוב, מצרים, טורקיה, יוון ובולגריה ומדינות נוספות אשר קלטו את מגורשי ספרד ופורטוגל במאה ה - 15 התוודעו כי קיימת אפשרות שהינם זכאים להגיש בקשה לממשלת פורטוגל ולקבל אזרחות של האיחוד האירופאי.

בעקבות ידיעה זו עשרות אלפי ישראלים מימשו את זכותם לדרכון הפורטוגלי במהלך השנים האחרונות שכן, דרכון זה טומן בחובו מעלות של האיחוד האירופי, לרבות האפשרות לטייל ב - 186 מדינות ברחבי העולם ללא צורך בהוצאה ויזה, אפשרות לחיות ולגור בחו"ל ללא הגבלת זמן בכל אחת ממדינות האיחוד, לימודים גבוהים במוסדות לימוד אירופאי לעיתים בסבסוד מלא, אפשרות להקים עסקים במדינות האיחוד, אפשרות לבצע עסקאות והשקעות בעולם הנדל"ן באירופה וכן את החופש לנוע בין מדינות האיחוד.

לאחרונה בעקבות ריבוי הבקשות החל הפרמלנט הפורטוגלי במהלך חקיקה חדש אשר נועד להקשיח את התנאים בעבור קבלת אזרחות פורטוגלית, בין היתר על ידי דרישה של העברת מרכז החיים אל פורטוגל לתקופה של לפחות כ - שנתיים על מנת לקבל את האזרחות הנכספת. שינוי זה בחוק הינו שינוי דרמטי אשר הופך את קבלת האזרחות לכמעט בלתי אפשרית ויהפוך את ההליך של הגשת האזרחות ללא רלוונטי הלכה למעשה עבור רוב גדול של הזכאים לאזרחות, שכן מעטים האנשים אשר יעבירו את מרכז חייהם רק בעבור קבלת הדרכון.

פספורטר. יח"צ,
פספורטר/יח"צ

חקיקה זו, מייצרת חלון הזדמנויות רב ערך של כשנתיים או פחות עבור הישראלים שעדיין לא מימשו את זכותם לקבלת האזרחות הפורטוגלית ללא חובת העברת מרכז החיים, בתנאים הקיימים היום, ללא ההתניה.

אחת הסיבות העיקריות כיום אשר מונעות מישראלים רבים להגיש את הבקשה הינה עלות תהליך הליווי בהוצאת האזרחות. תהליך הגשת הבקשה באמצעות עו"ד מסתכם בסכומים של כ - 12000 ועד ל - 16000 אלף שקלים עבור אדם אחד, מה שהופך את ההוצאה לכמעט בלתי אפשרית כאשר מדובר על מספר בני משפחה ונמצא כי ישראלים רבים מוותרים על האפשרות לקבלת הדרכון רק בשל העלות הכספית.

כמו כן, ישראלים רבים חוששים מאורך התהליך ומורכבותו, שכן הם אינם רוצים את התהליך כי יגזול זמן רב ויצריך מהם התעסקות מרובה.

אך מסתמן כי ישנו פתרון וכי תהליך הוצאת האזרחות אינו מחייב ליווי צמוד של עו"ד כלל, על ידי מעקב אחר הוראות וביצוע צעדים מדויקים ניתן לקבל את הדרכון הנכסף גם בעלות פחותה תוך וויתור על ליווי עו"ד צמוד.

אחד מפתרונות אלה מצאנו אצל חברת Passporter אשר יצרה קורס אונליין, קורס זה הינו מזורז וחד פעמי ואחד היתרונות הבולטים שלו הוא שלא תצטרכו לרכוש אותו בעבור כל אחד מבני המשפחה, בניגוד לליווי עו"ד.

במהלך הקורס, מוסבר בצורה פשוטה וברורה, שלב אחר שלב כיצד להוציא את הדרכון באופן עצמאי, אילו מסמכים עליכם להמציא, עם מי יש צורך ליצור קשר, כיצד ליצור איתו קשר, לאן לשלוח את המסמכים וכל שלב ושלב בתהליך, מה שהופך את התהליך לפשוט ויעיל מאוד.

בנוסף, רכישת הקורס מעניקה לכם גם ליווי בתהליך על ידי חברת Passporter, אשר תסייע לכם לאורך כל הדרך. עלות הקורס הינה זניחה ושווה לכל כיס ועומדת על סך 599 ₪, חד פעמיים, אשר יקנו לכם את הידע לבצע את התהליך עבור כל בני המשפחה, ללא צורך בתשלום נוסף, ללא צורך בעו"ד וללא צורך לצאת מהבית. בשעות ובימים שנוחים לכם והכי חשוב, בקצב שלכם.

אם גם אתם בין הזכאים לדרכון הפורטוגלי הנכסף אך עדיין לא ממשתם את זכאותם, זה בדיוק הזמן לנצל את חלון ההזדמנויות ולרכוש את הקורס ממש בלינק הבא:
https://passporter.vp4.me/course

במידה ואתם עדיין לא בטוחים האם אתם זכאים או לא, תוכלו לבדוק זאת בקלות דרך שליחת טופס "בדיקת זכאות" בחינם באתר הבא ולקבל תשובה למייל בתוך מספר ימים:
https://www.passport-eur.com

אם אתם רוצים לנצל את חלון ההזדמנויות אך עדיין חוששים לעשות זאת בעצמכם, תוכלו לקבל ליווי מלא על ידי יצירת קשר בכתובת המייל הבא: wise.ap.ltd@gmail.com

דף פייסבוק שירות מלא

דף פייסבוק עשה זאת בעצמך

אתר אינטרנט

בשיתוף פספורטר, בשיתוף פספורטר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully