וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטי עבאדי: היועצת העסקית שמבטיחה 100% הצלחה בליווי לעסק שלכם

בשיתוף פוזיטיב ניהול, בשיתוף פוזיטיב ניהול

4.6.2020 / 14:14

בעלי עסקים, הכירו את האישה שפיצחה את השיטה של הצלחה אישית ועסקית מוכחת, והיועצת עסקית היחידה בארץ שמוכנה להתחייב ל100% הצלחה

מטי עבאדי. דורון לטצר,
מטי עבאדי/דורון לטצר

במהלך השבועות האחרונים מתמודדים בעלי עסקים רבים בישראל עם המשבר הכלכלי שפוקד את המשק כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה. בתקופה זו מתחדדת ההבנה כי עסקים רבים התנהלו בצורה לא תקינה במשך שנים, והיו עסוקים בעיקר בלהחזיק את הראש מעל למים.

התקופה המאתגרת הזו העלתה על נס את חשיבות הליווי והסיוע המקצועי לעסקים. אחת מהיועצות העסקיות המנוסות בישראל היא מטי עבאדי, מנהלת חברת "פוזיטיב ניהול- מומחים בהגדלת הכנסות לעסקים", חברת הייעוץ העסקי היחידה בישראל שמתחייבת ל100% הצלחה. בשיחה שקיים עורך המערכת עם מטי, היא משתפת בשיטת העבודה שלה ובסוד ההצלחה שהביא אלפי בעלי עסקים לחופש כלכלי.

"פונים אליי בעלי עסקים מכל הארץ שמקבלים בדיוק את מה שהם זקוקים לו - ליווי, יעוץ עסקי ותמיכה. בעלי העסקים מקבלים מענה לבעיות שהעסיקו אותם ופתרונות לכל השאלות, בצורה הכי מקצועית שיש עם תוצאות עסקיות פנומנליות.

"בעל עסק הוא אדם שיש עליו עומס עצום ברמה היום יומית מכיוונים שונים. הוא כמו זאב בודד, הוא לא יודע האם הדרך בה הוא בוחר לפעול היא נכונה, במקרים רבים אין לו עם מי להתייעץ, כתוצאה מכך הוא חש תסכול רב כי אין לו את הידע הניהולי כדי להוציא את העסק שלו מתקיעות עסקית.

מטי מספרת על המשבר שחוותה בתקופת הילדות, שהוביל אותה להקים חברת יעוץ לעסקים " גדלתי בבית מאוד מבוסס מבחינה כלכלית. לאבי הייתה מסעדה מאוד מצליחה בשם "אלדין" ביפו העתיקה במשך המון שנים. עולמי חרב עליי כשהייתי בת 12 - אבא שלי פתח מסעדה נוספת על חוף ימה של בת ים ושם הוא הסתבך בגדול. כתוצאה מהמצב הכלכלי, אבא שלי חלה ולא עבד ונפטר לבסוף.

"הקמתי את העסק שלי בכוחות עצמי, ללא עזרה מאיש, על מנת לסייע לבעלי עסקים לצלוח את כל מכשול עסקי. אני עושה זאת מתוך שליחות אמיתית, אני לא רוצה שאף בעל עסק יחלה או ימות חלילה בגלל עסק כושל. השליחות שלי היא להוציא אנשים מהבוץ ולסייע להם לממש את הפוטנציאל שלהם ולהביאם לחופש כלכלי."

השיטה של מטי

"פיתחתי במשך 12 שנים שיטה יישומית ופרקטית שגורמת לכל לעסק לנצל את הפוטנציאל העסקי המלא שלו עם תוצאות מידיות בהגדלת הרווחים וההכנסות בעסק. אנחנו מכינים תכנית עבודה שכוללת פעולות של פיתוח עסקי, ניהול פיננסי, ניהול עובדים, ניהול ארגוני, וניהול זמן יעיל ואנחנו מכינים במקביל תוכנית שיווק שכוללת את המסרים השיווקים, אפיון קהלי יעד נוספים לעסק, מחליטים על מיתוג עסקי מדויק ומחליטים מהם המוצרים המנחים של העסק ועוד. בנוסף, אנחנו מתרגלים את סוכני המכירות כדי להגדיל את המכירות בעסק. רק כאשר העסק מקבל תוכנית עבודה לפיתוח העסק ותוכנית שיווק להגדלת המכירות והרווחים ועובדים על שתי התוכניות במקביל - רק אז אפשר להגיע לתוצאות עסקיות פנומנליות.

לכל עסק מטי מנתחת את הפוטנציאל העסקי - מה מקסימום המכירות והרווחים שהעסק יכול להגיע אליהם. לאחר מכן מבוצעת בדיקה על מנת לחשוף את הפער הקיים בין המצב כיום לפוטנציאל הרווח, ואת היעד הזה מטי מסמנת כמטרה משותפת שלה ושל העסק.

במסגרת שירותי הייעוץ והליווי של מטי, העסק שלכם יקבל את כל הפתרונות שאתם צריכים כדי להיות בעלים של עסק משגשג ומצליח. "אנחנו מלווים את הלקוח מהתוכניות הגדולות ועד הפרטים הקטנים: גיוס עובדים יעילים, כתיבת מסרים שיווקיים שידעו למשוך את קהל הלקוחות לרכוש את המוצרים שהעסק מציע, קיום פגישות עם עובדי החברה במהלכן מתרגלים מכירות ושירות לקוחות, סיוע ביצירת שיתופי פעולה, הכנת אסטרטגיית שיווק, גיוס אשראי מבנקים וגופי מימון חיצוניים, בניית אתר מקצועי ובעיקר דחיפה אינטנסיבית להצלחה."

מטי עבאדי. דורון לטצר,
מטי עבאדי/דורון לטצר

מהי הייחודיות של השיטה שלך?

"הייחודיות של השיטה שלי היא היכולת שלי להתחייב בכתב ל 100% הצלחה. המשמעות היא שבעל העסק מקבל הסכם חתום על ידי שאני מתחייבת להגיע לסכום המכירות שהוא רוצה להגיע , ואם לא נגיע אני ממשיכה לעבוד בחינם ללא תשלום עד אשר נגיע לסכום המכירות שהתחייבתי. מעולם לא עבדתי שעה אחת בחינם, כך שאני יודעת להגיע לתוצאות מדהימות.

"בנוסף, אני יודעת לתת מענה אפקטיבי ומקצועי לכל בעיה עסקית. מאחר ואני בעלת ניסיון רב בשיווק וגם מומחית בניהול עסקי וארגוני ועבדתי לא מעט שנים בניהול פיננסי - אני יודעת לתת מענה שלם וכולל לכל בעל עסק - מה שחברות ייעוץ אחרות לא מסוגלות לתת כך שאני מטפלת בכל מחלקות העסק החל מפיתוח עסקי מתמשך, מכירות מוצרים מנצחים, שיווק ומיתוג, ניהול פיננסי, גיוס וניהול עובדים, שימור לקוחות, תמחור, לוגיסטיקה וניהול זמן יעיל.

"בדרך כלל כאשר בעל עסק נמצא בצרות ורוצה להגדיל את ההכנסות הוא משקיע כספים רבים בשיווק ופונה לפרסם בפייסבוק או גוגל ומחכה לנס. התוצאות לרוב הם מפחי נפש ועליות פרסום גבוהות ללא תוצאות וזוהי בטעות בעיני. הרי לא יתכן שהשקעה בשיווק בלבד מספיקה, יש לטפל בבעיה מהשורש. לעומת זאת, אם אתה מנהל את כל המחלקות בעסק בצורה נכונה, כל מחלקה יכולה להגדיל את ההכנסות. לדוגמה, אם אתה יודע איך לשמר את הלקוחות בצורה נכונה, אתה יכול להגדיל את ההכנסות בעסק פי שלושה רק ממחלקת שימור לקוחות ואם אתה מבין את עולם התמחור - אתה יכול למכור בזול ולהרוויח המון ."

עם זאת, למטי יש מסר חשוב עבור בעלי עסקים שנתקלים בקשיים. "המזל לא דופק על הדלת. המזל נכנס בקלות לכל דלת כאשר עובדים קשה. מי שרוצה להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש צריך לעבוד ולהיות מסוגל להתמודד עם קשיים. להרבה בעלי עסקים קשה להתמודד עם המכשולים היום יומיים, ובדיוק בשביל זה אני כאן, על מנת לסייע להתגבר על המכשולים הללו בדרך להצלחה."

מה בעל עסק יכול לעשות על מנת לשרוד את משבר הקורונה?

הקורונה שיקפה את המצב העגום של בעלי העסקים רבים, שהיו במסלול של לשרוד ולא יותר מכך. העסקים הללו לא היו עסקים רווחיים, והם בעיקר התגלגלו מחודש לחודש. הקורונה חשפה את המציאות העגומה והובילה את אותם עסקים אל חורבן. אני חושבת שהתקופה הזו היא נורת אזהרה עבורם, לכך שהם לא התנהלו נכון עד כה, ואם הם רוצים לצאת ממשברים עסקיים הם חייבים לעבוד גם מהר מאוד וגם בצורה נכונה ואפקטיבית.

למרבה ההפתעה, מטי מספרת על עסקים שדווקא הרוויחו מתקופת הקורונה "עסקים שאני מלווה שינו את המודל העסקי בהתאם לתקופה ואף הגיעו למצב שהם משלשים את ההכנסות בתקופה הזו. עסק שמקבל ליווי עסקי צמוד שדוחף אותו קדימה ומעניק לו כלים להצלחה יכול להצליח מאוד גם בתקופות מאתגרות."

לתיאום פגישת יעוץ וניתוח הפוטנציאל העסקי של העסק שלכם בחינם התקשרו 052-7387080

לאתר

בשיתוף פוזיטיב ניהול, בשיתוף פוזיטיב ניהול
  • עוד באותו נושא:
  • ניהול
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully