וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שף על האש: השף אבירן טואנה שיהפוך את האירוע שלכם לחווית בשרים בלתי נשכחת

בשיתוף אבירן טואנה, בשיתוף אבירן טואנה

4.6.2020 / 13:56

כמה פעמים התחשק לכם לארגן ערב בשרים עשיר ''על האש'', אך ההתעסקות הכרוכה בארגון הבשר והכנתו גרמה לכם לוותר? מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם - שירותי השף של אבירן טואנה, שיגיע עד לפתח ביתכם לספק לכם חגיגת בשרים בלתי נשכחת

אבירן גרילשף. יח"צ,
אבירן טואנה/יח"צ

מחקרים מצביעים על כך שריחות של תבלינים וצמחים מסוימים מוגדרים כמעוררי תיאבון, אך חובבי הבשר המושבעים שבינינו מוכנים להישבע שאין כמו ריח של נתחי בשר איכותיים שנצלה באיטיות על המנגל. בדיוק עבור חובבי הבשר הללו, ועבור כל מי שיודע להעריך בשר איכותי, מערכת המומחים מצאה את הבשורה הבאה בעולם הבשר - שירותי הגריל שף של אבירן טואנה, שיעניק לכם חווית בשרים בלתי נשכחת.

אבירן עסק במשך שנים כמנהל מטבחים במסעדות, ומקביל העניק שירותי שף פרטיים בבתים של לקוחות. אט אט הביקוש לשירות החל לצבור תאוצה, עד שאבירן החליט להקדיש את כל זמנו לשירותי שף עד הבית וכיום הוא נחשב לאחד השפים המובילים בישראל שמעניקים את השירות.

אבירן גרילשף. יח"צ,
אבירן טואנה/יח"צ

בניגוד לדעה הרווחת, לאבירן חשוב להנגיש את האפשרות של הזמנת אירועי שף שמותאם לכל כיס, על כך הוא מספר "השאיפה שלי היא שכל אחד יוכל ליהנות משירותי שף פרטי באירוע שלו, ולכן אני משתדל מאוד להעניק מחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוחות שלי."

עם זאת, המחירים האטרקטיביים לא באים על חשבון איכות הבשר. אבירן מקפיד לרכוש את הבשרים בסמוך לאירוע, בדרך כלל שעה כשעה לפני שהוא מגיע לבית הלקוח "אני עובד בשיתוף פעולה עם קצב מהמעלה הראשונה, שמחזיק את הבשרים האיכותיים והטריים ביותר. הדבר הכי חשוב לי זה שהלקוחות שלי יהנו מבשר איכותי."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אבירן גרילשף. יח"צ,
אבירן טואנה/יח"צ

כל הערב סובב סביב חווית בשרים יוצאת דופן. כך שלא מדובר באירוע ''טעימות'', אלא בבשר שזורם לשולחן לאורך כל הערב, במשך שעות ארוכות.

לרגל הקיץ הקרוב, אבירן ייצר תפריט מיוחד שמעורר תיאבון רק מקריאתו: מנות הפתיחה כוללות עראיס "מבגדד", רבעי פיתות ממולאות בשר בקר בתערובת סודית של אבירן, אסאדו "לוקו", לחמנייה מתוקה בליווי נתחי אסאדו עם שום קונפי וצ'ימיצ'ורי, וחציל ''פחם'', חציל קלוי על האש בליווי טחינה וסלק.

לאחר הספתח, המנות העיקריות שיזרמו לשולחן כוללות פיקניה ''ריו'', רצועות פיקניה לוהטות בליווי תירס על האש, אנריקוט פרימיום, נתחי אנטריקוט משוישים בליווי בטטה מדורה ופלפלים קלויים, צלעות טלה פרימיום, צלעות טלה עסיסיות בליווי פוטטוס, וכמובן...פילה בקר פרוס על הסכין בליווי ירקות על האש.

לאחר כל החגיגה הזו יש לכם חשק למתוק? חשבו שוב - מתוך מקום של כבוד לבשר, אבירן עורך את האירועים שלו על ''טהרת הבשר'', כך שבמנות "הקינוחים" תוכלו להמשיך ליהנות מחווית בשרים איכותיים הכוללת ''אננס טרופי'' שיפוד אננס אנטריקוט לוהט, ומנת ''קינוח'' נוספת, שאותה ניתן להגדיר באמצעות שתי מילים בלבד ''ביס מהחלומות'' - כבד אווז על ברוסקטה בליווי ריבת בצל.

אבירן גרילשף. יח"צ,
אבירן טואנה/יח"צ

את כל המנות הללו אבירן מכין אל מול עיני האורחים, בליווי שלל אטרקציות שהופכות את האירוע לבלתי נשכח: קרח יבש, עשן, "שואו" מדהים של חיתוך הבשר מול הלקוחות בליווי חריכה שלו ותוספת תבלינים ועלי רוזמרין שמספקים ניחוח מושלם ומעורר תיאבון.

איכות הבשרים והשירות יוצא הדופן של אבירן לא נעלם מעיניהם של הלקוחות שבחרו בשירותיו, על כך מספרת מפיקת האירועים הבכירה אורטל אידיסיס" ממליצה מכל הלב לקחת את אבירן לכל אירוע גדול או קטן, תמיד טרי איכותי וטעים. מחכה לאירוע הבא." שירז קול מוסיפה " אבירן היקר בחור מקסים קודם כל, עשה לנו אירוע ל30 איש יום הולדת לבעלי, היה מקסים הכל בשפע וטרי ומעוצב יפה ומדוייק ממליצה בחום לא תתאכזבו."


עורכי מערכת המומחים ידועים בתור חובבי בשרים מושבעים ובחרו פה אחד באבירן כגריל שף המוביל באזור המרכז.

להזמנת ערב של חגיגת בשרים בלתי נשכחת - 052-730-2737

לדף הפייסבוק

לדף האינסטגרם

בשיתוף אבירן טואנה, בשיתוף אבירן טואנה
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully