וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוגות, כל היופי של הטבע

בשיתוף ערוגות, בשיתוף ערוגות

4.6.2020 / 12:10

עולם הקוסמטיקה המערבי מפספס לרוב את השימוש בצמחי מרפא כבסיס ליצירת חומרים הנפוץ במדינות מסוימות. בערוגות ממלאים את החסר

ערוגות. אלומה משולמי,
ערוגות/אלומה משולמי

באחת מישיבות מערכת "המומחים" האחרונות, אחת המפיקות סיפרה כי במסגרת הבידוד של ימי הקורונה הבת שלה בת ה 17 נתקפה בחרדה גדולה מהמצב. בגלל חוסר היכולת והרצון לצאת מחוץ לבית לרופא, היא התייעצה עם חברה מה כדאי לעשות, זו המליצה לה על רגיעון טבעי מבית "ערוגות", היא סיפרה כי עבורה הוא עושה פלאים.

חיש מהר המפיקה ביצעה הזמנה און ליין וידעה לספר לנו כי ההשפעה של הרגיעון על בסיס שמן זרעי פסיפלורה איזן מחדש את הילדה שלה.

עורך המערכת היה נלהב לשמוע עוד על מה מדובר, לצורך כך פנינו אל אסתר ואיתי לחמן הבעלים של חברת "ערוגות", זהו סיפורה של חברת קוסמטיקה אורגנית שמתפתחת לה בצעדי ענק.

ערוגות. אלומה משולמי,
ערוגות/אלומה משולמי

"ערוגות" היא חברת קוסמטיקה אורגנית ובית ספר לרוקחות טבעית של צמחי מרפא, זו מחזיקה בדרום הארץ בחווה אורגנית משלה בה הם מגדלים את כל הצמחים השונים. "אל התחום הזה הגעתי לאחר שטיילתי ברחבי העולם וראיתי מקרוב כי בכל המקומות שאנחנו נוהגים לכנות כבעלי תרבות פרימיטיבית, אם זה בדרום אמריקה, הודו, ירדן ומקומות נוספים, בכל הנוגע לרפואה ועולם היופי הן נשענות על טיפול בצמחי מרפא, דברים שהעולם המערבי מפספס לגמרי", סיפרה לנו אסתר הבעלים של "ערוגות" והוסיפה, "לכן לקחתי על עצמי משימה, ללמד אנשים בארץ כיצד ניתן להתחבר ולהשתמש בצמחים שונים ברמה יומיומית, בזכות מוצרים שהם מאה אחוז אורגנים, בריאים וטבעיים, בלי קיצורי דרך כימיקלים".

על מנת ללמוד את התחום ולהתפתח בו ברמה מעשית, אסתר למדה בארה"ב רוקחות טבעית אצל הכוהנות הגדולות בתחום ולאחר שחזרה ארצה היא המשיכה ללימודי נטורופתיה, יעוץ תזונה ובריאות הרבליסטית קלינית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ערוגות. אלומה משולמי,
ערוגות/אלומה משולמי

בבעלות "ערוגות" מפעל גדול באופקים, שם מעוסקות רק נשים מהפריפריה, במקביל ישנה מעבדה שם ביוכימאית אמונה על הרוקחות של כל המוצרים השונים: קרמים, סבונים, דאודורנטים, מוצרים לאם ולתינוק, תוספי תזונה, מוצרי טיפול ועוד.

חודשי הקיץ כבר בפתח ואסתר עדכנה אותנו כי אחד המוצרים הנמכרים ביותר בימים אלו הוא קרם הגנה לשמש, פטנט ייחודי, היחיד בארץ שהוא אורגני לחלוטין, ללא אבץ ננו-אורגני, לכן מתאים ומומלץ גם לילדים ולתינוקות מעל גיל שנה וגם לנשים בהריון. הוא בעל מסנן קרינה פיזיקאלי, שילוב תמציות מרפא מסננות קרינה, שמן ארגאן, תמצית תה ירוק ואבץ, מינרל טבעי המסנן את קרני השמש המזיקות UVA ו UVB, בנוסף הוא בעל איכויות לריפוי והחלמת העור בזכות חמאת שיאה אורגנית ותמצית ארגן אורגני אשר ידועים במקדם הגנה הגבוה שלהם, עם ויטמין E טבעי 100 ותמצית תה ירוק אורגני המעניקים אקסטרה הגנה מהשמש תוך כדי הזנת העור בצורה הטובה ביותר.

אסתר לחמן. כתרי לחמן,
אסתר לחמן/כתרי לחמן

בנוסף אסתר מנהלת את בית הספר הישראלי לרוקחות טבעית וצמחי מרפא וקורס הדגל שלה הוא קורס אונליין המקיף ביותר בתחום הרוקחות.

בקורס זה תוכלו ללמוד מהבית כיצד לרקוח בקלות כל מוצר החל ממשחת שיניים דרך דאודורנטים, קרמים, בשמים ולדעת כי מה שנכנס לגוף טבעי ובריא באמת.

אם אתם סקרנים ללמוד עוד על המוצרים השונים ודרך הפיתוח שלהם, ל"ערוגות" יש ערוץ יו-טיוב פופולרי ובו עשרות סרטונים, ביחד עם עמוד פייסבוק וחנות אינטרנט און ליין בעברית ובאנגלית, כשהם מוכרים את כל המוצרים בארץ ומייצאים זאת גם לרחבי העולם.

"ערוגות", מי ששמו את הקוסמטיקה האורגנית ורוקחות טבעית על המפה ובגדול.

פייסבוק

אתר הבית

בשיתוף ערוגות, בשיתוף ערוגות
  • עוד באותו נושא:
  • צמחי מרפא
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully