וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדנאות ידי זהב" - לשנות את החיים לאנשים

בשיתוף ידי זהב, בשיתוף ידי זהב

4.6.2020 / 10:48

כשמתקלקל משהו קטן בבית מה אתם עושים? במקום לקרוא לשיפוצניק הקורס הזה ילמד אתכם איך לעשות זאת בעצמכם - העלו את הביטחון העצמי ועל הדרך חיסכו כמה שקלים

ידי זהב. צדקי לירן,
ידי זהב/צדקי לירן

מה תעשו אם נסתם לכם הכיור, או שפתאום קפץ לו פיוז החשמל באחד החדרים, או תקלה אחרת? קרוב לוודאי שרובנו נתקשר בדחיפות להנדימן/אינסטלטור/טכנאי כלשהו. אלא שאם עד היום חשבתם שאתם בעלי שתי ידיים שמאליות, יש מי שידאג ללמד אתכם איך לטפל ולתחזק את הבית, ועל הדרך לחסוך כמה שקלים, כשבעצם הרווח האמיתי שלכם עתיד להיות אחר.

ידי זהב. צדקי לירן,
ידי זהב/צדקי לירן

ידי זהב

קוראים לו צדקי (בלי יוד אחרי ה"צ") והוא נולד עם ידיים נהדרות שאפשרו לו עד היום לפתור כל בעיה וללמוד הכל. לאחר קריירה מגוונת החליט ללכת לקורס מנעולנות ומצא עצמו מחליף את המדריך. מכאן נולד הרעיון לקורס הנדיוומן/מן ול"סדנאות ידי זהב" שהוא מוביל כבר קרוב לשש שנים, 105 מחזורים ו-1250 בוגרים בהצלחה רבה. "אני משלב כאן את שני הדברים האהובים עלי, הדרכה ומקצועיות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ידי זהב. צדקי לירן,
ידי זהב/צדקי לירן

לדבריו המטרה העיקרית של הסדנה היא: "לתת העצמה מטורפת. לא רק בשביל לחסוך לאנשים כמה שקלים, אלא לתת לאנשים את התחושה שהם מסוגלים". והוא מסביר: "כדי לתחזק את הבית לבד צריך כלי עבודה, ידע ובטחון. אני נותן ידע ובטחון, והם שלובים זה בזה".

ידי זהב. צדקי לירן,
ידי זהב/צדקי לירן

קורס הנדיוומן/מן

גם אצל צדקי חל שינוי בעקבות משבר הקורונה ומסלול חדש לקורס ה'הנדיוומן/מן' שלו נולד. "הרעיון היה לפצל את החלק התיאורטי מהחלק הפרקטי. בסופו של עניין, בשביל החלק התיאורטי אין צורך לשבת בכיתה צפופה אלא אפשר בהחלט ללמוד את אותו החומר בווידאו". צדקי גם מוסיף שני שיעורים וירטואליים בזום, לחיזוק לימוד התאוריה, לשאלות ולהבהרות.

החלק המעשי, בהדרכה ישירה שלו, עדיין מתבצע בכיתה. "שיפרתי את הפוטנציאל של התרגול הפיזי. במקום שיהיו 15 א/נשים שמתרגלים ביחד, בתצורה הזו כל אחד מקבל ממני יחס הרבה יותר מדויק ואישי. במפגשים המעשיים שבכיתה נמצאים בכל עת רק 2-3 תלמידים וכל אחד עסוק בעמדה שלו, בריחוק הנדרש, ומתרגל עוד ועוד - מהברגה במברגות, דרך קידוח בעץ ובמתכת, תיקון תריסים ורשתות, תיקון החלפת ברזים ופתיחת סיפון, ועד קידוח בקיר, שימוש בדיבלים ותלית מגוון אביזרים".

"היתרונות הגדולים בשיטה הזו" מוסיף צדקי "הם גם התרגול המדויק וצבירת הביטחון במהירות וגם האפשרות לגשת לשיעורי הווידאו ולהדגמות המצולמות שוב ושוב" בשיעורי התאוריה המצולמים, צולמו גם עשרות הדגמות בביצועו, לתיקונים אותם לומדים בקורס. "מתי שרוצים, מכל מכשיר שרוצים ובכל עת, הגישה לחלק המצולם נותרת ברשות המשתתף לנצח".

ומה קורה אם התיקון "גדול" מדי עליכם? "זה חלק מהקורס. הוא מקיף את כל התיקונים הקלים בין 200 ל-500 שקל. הכלל הוא כמו בתחום האינסטלציה - כל מה שרואים מחוץ לקיר, הוא בדר"כ ביכולתנו וכל השאר לאיש המקצוע". ומוסיף: "כל המשתתפים מקבלים גם חצי שנה תמיכה טלפונית לשאול שאלות מיד לאחר הקורס, כולל להתלבט איתי לגבי מחירים שהוצעו על ידי אנשי מקצוע בכל הקשור לעבודות שונות שזה יתרון עצום".

שאלנו את צדקי כיצד מתבטאת ההצלחה מבחינתו והוא ענה: "אני מרגיש עשיר בנחת. צילום או תמונה מבוגרי הקורס שנשלחים אלי על מה שהם תיקנו בבית עושה לי את היום. אני מרגיש שאני משנה חיים לאנשים".

אתר האינטרנט

דף פייסבוק

טלפון : 054-772-6388

בשיתוף ידי זהב, בשיתוף ידי זהב
  • עוד באותו נושא:
  • עבודות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully