וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדבר אנגלית כמו פרופשיונאל

בשיתוף הליקס, בשיתוף הליקס

4.6.2020 / 8:38

קורסים אחרים אולי יבטיחו לימוד אנגלית קל ומהיר אבל הליקס יודעים שהבסיס ללימוד יעיל של שפה הוא אימון. מדריכי החברה ייבנו לכל תלמיד מסלול לימודים מותאם אישית

הליקס. יח"צ,
הליקס/יח"צ

מערכת "המומחים" ערכה בימים האחרונים סקירה מהירה לגבי כל האפשרויות ללימוד אנגלית ברשת. חיפשנו אפשרות ללמוד אנגלית בצורה מקוונת, לדבר אנגלית מקצועית, עם שיטת לימוד יעילה. לדעתנו, השיטה הכי מוצלחת ללמוד אנגלית מקצוענית דרך מערכת אינטראקטיבית וללא התערבות מורה, היא שיטת "הליקס".

על בסיס שיטה זו, התלמיד מקבל תמיכה מלאה לשאלותיו והלימוד הוא אישי על פי אבחון יסודי ומסודר. לפני שנקבעת תוכנית הלימוד, נערכת בדיקה מקיפה לברור מצב התלמיד. השיטה מתחילה בלימוד הדברים הבסיסיים ובונה רבדים.

מפיקות המערכת שדגמו עשרות שיטות, התרשמו שמדובר במהלך מקצועי, סבלני ובעל עומק ומעוף.

הלי אימני, מייסד השיטה מספר: "מי שרוצה לדבר אנגלית טובה צריך להתאמן. אני לא מבטיח שהכול יבוא בקלות ובכיף, בעיניי זה לא רציני. אימון עומד בבסיס השיטה, הלימוד יסודי ומעמיק. מטרת השיטה היא לא שהתלמיד יזכור דברים, כי ככה הוא עלול לשכוח את מה שלמד. בנינו שיטה מסודרת וחכמה המפתחת יכולת ליישם את החומר הנלמד. לא נרצה שאדם יחפש בזיכרון מילים או משפטים, זה לוקח זמן והוא יתקשה כך לנהל שיחה. המטרה היא פיתוח יכולת לדבר אנגלית מצוינת והאמצעי הוא תרגול. מי שחשוב לו לדבר אנגלית ברמה גבוהה, יוכל להשתלב ללא קשר לגילו. גם ילדים באים בחשבון, בתנאי שהם מבינים שנדרש מהם להשקיע שעות אימון ותרגול".

משיחות עם לקוחות החברה למדנו שרובם ניסו ללמוד אנגלית בעבר ונכשלו. אבל בגלל שהשפה הייתה חשובה להם, הם לא התייאשו ומצאו פתרון הולם. כולם ציינו שהם רצו לדבר אנגלית טובה ולא רק בסיסית. חלקם עמדו לפני רילוקיישן.

על פי שיטת "הליקס" התלמיד מסגל לעצמו יכולת שימוש חלקה ב-5000-6000 מילים. זה כולל את כל ענייני הדקדוק של השפה, הגיית המילים הנכונה וכו'. ב"הליקס" שמים דגש גם על קריאת השפה ללא מאמץ.

אימני: "להרגיש ביטחון עם אנגלית, לדבר אנגלית בקלות, להבין אנגלית נכון, אלה חלומות של המון ישראלים. לימודי אנגלית בצורה מקוונת היא אמנות. השיטה בונה את כל המרכיבים יחד בסבלנות ובסדר הנכון. ברור שכולם רוצים לדבר היטב, אבל זו הצלחה חלקית להתרכז רק בדיבור מבלי להבין קודם את השפה על בוריה.

"השיטה מסמנת כיעד ראשון את הבנת האנגלית משמיעה וקריאה. אנו מכירים את הרצף הנכון לפיתוח המיומנויות השונות של אנגלית ובנינו מערכת, חומרי לימוד ותרגילים הנחוצים כדי להתקדם. במבדקי רמה בתחילת הלימודים, מתברר מצבו האישי של כל תלמיד לגבי הבנתו מקריאה/משמיעה, הבעה, תחביר קריאה וכו' ולפי זה מכינים לכל תלמיד תכנית לימוד אישית".

"הליקס" קיימת מ-2002 וברזומה שלה אלפי לקוחות. אחד מהם למד רפואה באיטליה ויצא לנו לשוחח איתו. בפיו היו שבחים רבים והוא אמר שהשיטה חיזקה את הביטחון העצמי שלו ותרמה להצלחתו בלימוד המקצוע.

מפיקות המערכת התנסו בשיטה מאז פרוץ הקורונה. הן מאשרות את חשיבות האימון כדי לשלוט בשפה. כאן אין הבטחות ללימוד אנגלית מקצועית ללא מאמץ, גם לא תכנות התת-מודע. ב"הליקס" מבינים, לומדים ומתרגלים כמו בחדר כושר, כמו בשיעורי נגינה. מתאמנים על כל היבטי השפה האנגלית. לימוד אנגלית באינטרנט, לימוד אנגלית און ליין - זו משימה למקצוענים. לימוד אנגלית זה עסק רציני.

המפיקות מעידות שהן חשות בנוח להשתמש באנגלית ברמה גבוהה. הן מתרגלות מהפשוט אל המורכב ועוברות הלאה רק אחרי שהצליחו. הלימוד הוא לוגי ואין דרך להסתבך או להתבלבל. התלמידים נחשפים לאלפי מילים ועשרות אלפי משפטים באנגלית.

אימני: "כשהתלמיד מגיע להבנות בעצמו, נושא הלימוד הופך להיות שלו ויש לו סיכוי הרבה יותר טוב להשתמש באנגלית טובה. הוא לא צריך לחשוב כדי להיזכר בדברים. לימוד אנגלית זה משהו מעשי, כמו נהיגה או נגינה. אדם שרוצה להגיע לרמה גבוהה באנגלית, צריך לפתח יכולת הבנה מדויקת כשהוא קורא או שומע אנגלית, ויכולת דיבור או כתיבה באופן תקני ונכון. ויכולת מתפתחת עם תרגול, לא רק עם הסברים.

הקו המנחה בפיתוח התכנים שלנו הוא פשטות. המטרה שלנו היא שהתלמיד יגיע למצב שנוח לו להשתמש באנגלית, שיתרגל לאנגלית כמו שהוא רגיל לעברית.

בכל מה שקשורים לתחביר, דקדוק וזמנים, התלמיד צריך להתמחות בשתי יכולות: איך מחברים את המשפט ומתי משתמשים במשפט? כלומר, באילו תנאים ולמה. ב"הליקס" לומדים "למה" בונים את המשפט כפי שצריך ומתי להשתמש בו.

שפה לומדים מהסביבה. לכן, המטרה שלנו היא לספק לתלמידים סביבה חלופית שבה יש להם אינטר-אקציה עם אנגלית לאורך זמן. הסביבה מסייעת כדי להטמיע את השפה ולהיות מסוגלים להשתמש בה נכון."

אם חשוב לכם להבין ולדבר אנגלית ברמה טובה ונכון, אתם מוזמנים להתנסות בשיטה הייחודית הזו.

לפרטים נוספים לחץ כאן

בשיתוף הליקס, בשיתוף הליקס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully