וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסק מצליח, סרטון תדמית ומה שביניהם

בשיתוף וידאו האד, בשיתוף וידאו האד

3.6.2020 / 16:29

תדמית ומיתוג אלו דברים שתמיד צריך להשקיע בהם, ואי אפשר להרפות. זו הסיבה שהפקת סרטוני תדמית הפכה לכלי שיווקי חזק ומקובל. סרטון תדמית זו לא רק הוצאה, אלא השקעה, במסר, במותג, בעסק, בחברה ופה אין פשרות

סרטון תדמית. וידאו האד,
גם משרד החוץ מייצר סרטוני תדמית לביקור בישראל/וידאו האד

בחודשים האחרונים להרבה בעלי עסקים היה זמן לחשוב על מעבר העסק לדיגיטל. אילו רק היה להם דרך להמשיך לפרסם ולמכור מוצרים מבלי להגיע לחנות וכך להמשיך להתפרנס מהבית. אז עוד לפני שרצים לבנות אתר מושקע ומקדמים אותו, או מפרסמים את העסק בעזרת באנר פרסומי הגיע הזמן להפיץ את השמועה ולהפיץ את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם - ובמילים אחרות סרטון תדמית לעסק שלכם.

כיום הפקת סרטון תדמית נחשבת לאחת הדרכים החכמות ביותר לשיווק כל מוצר, שירות, עסק, ארגון, חברה, מוסד וכדומה. באמצעות סרטוני תדמית ניתן לבצע חיבור בין קהל היעד אל שפת המותג, העסק, המוצר או השירות של החברות והעסקים,- מטרת הסרטון לחשוף את המותג ולהניע את הצופה לפעולה, תוך עידוד ביצוע פעולות כמו יצירת קשר, רכישה או הצטרפות שתניב בהמשך תועלת למותג ולבית העסק. אז אם אין לכם עדיין סרטון תדמית לעסק, אז כדאי שיהיה לכם אחד כזה, כי בעזרת סרטון כזו תוכלו להרוויח לא מעט יתרונות.

לפני הכל מספרים - כ-81 אחוז מהרוכשים באינטרנט קנו מוצר או שירות לאחר שצפו בסרטון וכ- 88 אחוז מהעסקים מעידים שהחזירו את ההוצאה על סרטון התדמית וכי היה זה בהחלט מהלך חכם ונכון לעשותו.

סרטון תדמית מעניק לצופה את ההרגשה שהוא מכיר את העסק, מכיר את הבעלים שלו ולכן מרגיש אליו רגשות מסוימים של קרבה והיכרות מוקדמת. סרטון תדמית הופך את האנשים שמאחורי העסק לנגישים ואמיתיים יותר.

סרטון תדמית איכותי נצפה ע"י הצופה עד הסוף. מעבר לתחושות ולרגשות השונים שיעלו בו כתוצאה מכך, מדובר על זמן שהייה גבוה יותר באתר שלכם. גוגל נוטה לתרגם זמן שהייה גבוה בתור פרמטר מרכזי בדירוג הכללי של האתר, לכן כדאי להשקיע בסרטון תדמית, שבו הצופה ישאר מרותק למסך.

אין כמו סרטון ומוזיקה מתאימה שמתלווה אליו להעביר מסר של עוצמה, חדשנות, או משפחתיות בצורה יותר מוחשית. קיים הבדל עצום בין החוויה של קראת טקסט לבין צפייה בסרטון טוב. דמיינו לעצמכם סרטון תקריב של מנות אוכל מוגשות לשולחן לעומת מאמר עם תמונה…

סרטון מקודם ביוטיוב תורם באופן ישיר גם לכמות הכניסות לאתר שלך, לקוחות מחפשים ביטוי מסוים בגוגל, בין התוצאות הראשונות ישנם מספר סרטונים מיוטיוב? כאמור יוטיוב הינו בבעלות גוגל ומנוע החיפוש של גוגל מקדם גם סרטונים מיוטיוב.

לסרטון היכולת לספק כמות גדולה של מידע תוך זמן קצר. סרטון בן 2 דקות בלבד, יכול לסקור מספר רב של מוצרים או שירותים מרכזיים בעסק, להציג את העסק לצופים ולהכיר להם את אנשי הצוות. שימוש בסרטון מעביר מידע בצורה קלילה וידידותית ללקוח תוך כדי שימוש בעיצוב ואפקטים מיוחדים.

אבל היתרון הגדול והבולט של סרטון תדמית הוא יכולת החשיפה שלכם באמצעותו, מעל הכל חשוב שהציבור ידע שאתם קיימים ואתם רציניים. אנשים משתפים ומדברים על מה שהם ראו, והגיע הזמן לשתף גם את הלקוחות שלכם במידע הרלוונטי להם ולהיכנס לתודעה שלהם. ואם תשאירו רושם הם גם ידברו עליכם עם החברים שלהם.

בשיתוף וידאו האד, בשיתוף וידאו האד
  • עוד באותו נושא:
  • סרטונים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully