וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הטיפים להצעה ייחודית למסיבת אירוסין

בשיתוף ג'ייקוב יהלומים, בשיתוף ג'ייקוב יהלומים

3.6.2020 / 15:52

מסיבות אירוסין פחות נפוצות בישראל מאשר בחו"ל אך זוגות רבים דווקא כן מבקשים לציין את המאורע עם טבעת מתאימה - כך תבחרו את הטבעת המושלמת

טבעות אירוסין. ג'ייקוב יהלומים,
טבעות אירוסין/ג'ייקוב יהלומים

מסיבת אירוסין נחגגת בארצות רבות בעולם לפני מסיבת החתונה, אך בישראל הדבר פחות נהוג. זוגות שמחליטים לקיים מסיבת אירוסין עושים זאת לרוב בגלל שתאריך החתונה עוד רחוק והם רוצים להודיע באופן אישי לאנשים הקרובים והאהובים על החתונה המתוכננת.

בגלל שאנחנו בג'ייקוב יהלומים כל כך אוהבים חגיגות אירוסין, הצעות נישואין וטבעות אירוסין כמובן, הכנו לכם מדריך קצר, שיעשה לכם סדר בכל הנושאים החשובים האלה.

סוגי טבעות אירוסין - אילו סוגים יש ואיך תבחרו את הסוג המתאים ביותר?

המאפיין המשותף לטבעות אירוסין הוא המינימליזם המאפיין לרוב את בחירת החומרים והעיצוב שלהן. טבעת אירוסין קלאסית תהיה עשויה זהב לבן או צהוב, משובצת ביהלום אחד גדול, שסביבו מעגל יהלומים קטנים.

אך יש כאלה שמעדיפים סוגי טבעות אירוסין ייחודיות, בעלות עיצוב יוצא דופן ומתבלט, כל שאפשר למצוא גם טבעות אירוסין בסגנון וינטג', טבעות עם יהלומים שחורים ועוד.

העיקר הוא שהטבעת תתאים לאישה שעונדת אותה.

אנחנו בצוות ג'ייקוב יהלומים, נשמח להצטרף לחגיגה המרגשת שלכם, לתרום לכם מנסיוננו העשיר ולסייע לכם בבחירת טבעת אירוסין מושלמת, שתתאים בדיוק לטעם של בחירת לבכם, לחצו כאן למגוון ענק של טבעות אירוסין.

רוצים להציע? כך תעשו זאת בצורה מקורית ומפתיעה

כמו בבחירת טבעת אירוסין מתאימה, גם בחירת האופן בו תציעו, תלוי בכם ובאישה שההצעה מיועדת אליה. כדאי שתתחילו לאסוף נתונים ולבחור את סגנון ההצעה שיעשה לה טוב על הנשמה ויגרום לה להגיד לכם: "כן!".

אם היא לא אוהבת קיטש, אין טעם לפזר לה אלפי ורדים בחדר במלון יוקרתי, או לכתוב לה "התנשאי לי" בכתובת אש. אפשר לקחת אותה לטיול במקום שהיא אוהבת, לחכות לרגע אינטימי ומתאים ולשלוף את הטבעת. אם היא הרפתקנית וסוערת, אפשר לצאת איתה לפעילות מאתגרת אהובה עליה, ולהציע לה במהלך הפעילות. כבר היו שהציעו במהלך צלילה למשל וזה עבד מצויין.

אם יש לכם אישה שדווקא אוהבת פרחים וקיטש - תוכלו לקחת אותה למסעדה, להחביא את הטבעת בתוך הקינוח ולתת לה זר פרחים ענק, או לבחור מתוך שלל רעיונות נפלאים שמציתים את הדמיון ואת ההתרגשות.

מגוון רחב של סוגי טבעות אירוסין עשויות מזהב צהוב ולבן, טבעות אירוסין מגיעות בגדלים שונים ובהתאמה אישית, ניתן לבחור את דגם הטבעת ולשלב את היהלום האהוב עליכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מקומות שיכולים להפוך את הצעת הנישואין לאירוע מרגש במיוחד

כמו שכבר אמרנו, הצעת אירוסין רומנטית צריכה להיות מותאמת לאישה שצריכה להגיד לכם "כן" ולכן חשוב שתמצאו את המיקום שירגש אותה ויעשה לה טוב על הלב, אבל יש לנו כמה רעיונות שעשויים לתת לכם השראה:

- גן עדן טרופי על חוף הים באילת - סתלבט על המים בריף הדולפינים הוא אחת מהפינות הרומנטיות והמיוחדות ביותר בארצנו, לשם תוכלו להגיע כדי לקבל פינוק וטיפול במים, לשתות כוס יין על רקע נוף מדהים ולשלוף את הטבעת לאור שקיעה מעל הרי אדום.
- חיבור למקורות - אם אתם זוג מסורתי, ציוני במיוחד, או אפילו דתי, אין כמו טיול לחומות העיר העתיקה של ירושלים, כדי לרגש ולהעניק לכם רקע מושלם ביופיו להצעת נישואין מלאת ערך מוסף.
- יפו העתיקה - כמה מילים שלא נכתבו על יפו העתיקה: היא משלבת נוף מרהיב, היסטוריה מרתקת, מבנים מרשימים, מקומות בילוי ומסעדות גורמה. שם תוכלו לתכנן ערב מושלם, שבמהלכו תשלפו את הטבעת.

ישראל מצטיינת במגוון עצום של אפשרויות לטיול, בילוי, לינה ועוד, מתוכם תוכלו לבחור את התמהיל שיספק לכם רקע מושלם להצעת נישואין וכמובן שתוכלו לטוס גם לחו"ל, ליעד שהאישה שלכם ממש רוצה להגיע אליו ולהפוך את החופשה לחגיגה אמיתית.

פרסום הכתבה בחסות: דוקטור קידום אתרים, המומחיות שלנו היא קידום אתרים, קידום חנות וירטואלית, שיווק ופרסום ברשתות חברתיות ועוד... לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית כנסו לאתרנו.

בשיתוף ג'ייקוב יהלומים, בשיתוף ג'ייקוב יהלומים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully