וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק דיגיטלי - המקפצה האולימפית לעסק

בשיתוף SEO doctor, בשיתוף SEO doctor

3.6.2020 / 15:31

שיווק באינטרנט מחזיק יתרונות רבים על השיווק המסורתי שגרמו לבעלי עסקים לעבור צד ולהפסיק לפרסם בשיטות של פעם. אז מהו בדיוק שיווק דיגיטלי? איך הוא יכול להקפיץ את המכירות בעסק שלכם? ואילו כלים יכולים לשמש אתכם לקידום דיגיטלי אפקטיבי של העסק שלכם?

שיווק דיגיטלי. envato,
שיווק דיגיטלי/envato

שיווק דיגיטלי הוא שם כללי למגוון עצום של כלים ואמצעים לשיווק ופרסום עסקים ברשת.
החל בפוסטים ברשתות החברתיות וכלה בגוגל אנליטיקס ותוספים מדהימים של וורדפרס, הרשת מלאה בכלים חינמיים ופשוטים להפעלה, שמטרתם לעזור לכם לקדם את העסק שלכם ולהגדיל מכירות.

בעוד שחלק מהכלים עוסקים בפרסום ושיווק ללקוחות פוטנציאלים, כלים אחרים מאפשרים לכם לעקוב אחר האפקטיביות של צעדי שיווק ופרסום שהשקעתם בהם, כדי שתוכלו להפיק לקחים ולהשתפר.

בין אם אתם בוחרים להשתמש בכלים של פרסום ממומן, או קידום אתרים אורגני, שזה אומר לקדם את האתר שלכם למקום טוב בתוצאות החיפוש בגוגל ללא פרסום ממומן, שיווק דיגיטלי הוא הדרך האפקטיבית והרלוונטית לקידום העסק.

מעסק קטן למעצמה בתוך 3 חודשים - שיווק דיגיטלי פשוט עובד

קידום אתרים לעסקים בגוגל משולב באמצעות שלל הכלים לשיווק דיגיטלי, פועל בצורה כל כך אפקטיבית, שכל עסק שמקדם עצמו בצורה נכונה יכול להפוך למעצמה קטנה בתוך 3 חודשים, במיוחד אם אתם בוחרים לקצר תהליכים, לחסוך זמן ולעבוד עם מקדם אתרים מקצועי.

אבל בין אם תבחרו לעבוד עם חברת קידום אתרים ובין אם תבחרו להקדיש זמן ללמוד את הכלים הדרושים בכוחות עצמכם, קידום אורגני בגוגל הוא שיביא את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל.

דוקטור קידום אתרים - הלא הוא אלישע יאיר מקדם אתרים, עוסק בתחום כבר קרוב ל 10 שנים, במהלכן סייע לעשרות עסקים להקפיץ את המכירות לעסק שלהם בעשרות אחוזים - באמצעות שימוש בכלים לקידום אתרים.

לדבריו, שנים של עבודה בתחום הביאו אותו למצב של שימוש אופטימלי ומקסום כלל היכולות שמציעים הכלים השונים לקידום אתרים ברשת ומציע לכל בעל עסק להכיר את הכלים הבסיסיים שיכולים לעזור לקידום העסק ברשת.

שיווק דיגיטלי. envato,
שיווק דיגיטלי/envato

טיפים לקידום אתרים מהדוקטור לקידום אתרים

קבלו מרשם מהדוקטור: 6 טיפים לקידום אתרים, שתמיד עובדים

קידום אתרים לוקאלי - אחד היתרונות הגדולים בשיווק דיגיטלי הוא האפשרות לדייק את קהל היעד למקסימום. כשאתם מטרגטים את קהל היעד המדויק לעסק שלכם אתם מגדילים את הסיכוי שהפרסום שלכם יגיע לאנשים הנכונים - אלה שבאמת צריכים את השירות שלכם ורק חיפשו עסק כמו שלכם, קרוב לבית.

Google my business - כלי מדהים לקידום עסקים, המאפשר לכם בפעולה פשוטה של פתיחת חשבון, להציב את העסק שלכם בגוגל מפות (כך כל מי שנכנס למפת האזור יראה שאתם קיימים), לעקוב אחר מספר כניסות לפרופיל שלכם, לבדוק אפקטיביות של פוסטים ועוד.

שילוב של קידום ממומן עם קידום אתרים - אם יש לכם תקציב פנוי לשיווק ופרסום של העסק, טבעי שתפנו לפרסום ממומן, בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם וכן הלאה. אבל זכרו כי פרסום בגוגל, נעלם אחרי שנגמר תקציב הפרסום, לכן כדאי להשקיע גם בקידום אתרים. התוצאות שלו יישארו אתכם לטווח ארוך הרבה יותר וישרתו את היעדים של העסק באופן ממוקד ועקבי.

בניית פרופיל קישורים - עוד דרך אפקטיבית להביא תנועה לאתר העסקי שלכם היא באמצעות קישורים מאתרים אחרים, בהם יש תנועה דינמית וקבועה. קישור מאתר כזה אל האתר שלכם, יכול להגדיל את מספר הכניסות לאתר בצורה משמעותית וגם את המכירות.

טיפול בתוכן ייחודי ואיכותי בתוך האתר - לפי ההגדרות של גוגל, תוכן איכותי הוא תוכן שיש בו אינפורמציה שימושית ומעניינת עבור הגולשים. תוכן אמין ואמיתי, שאפשר לשלב בו ביטויי חיפוש נפוצים מקדם את האתר שלכם בצורה אפקטיבית וכדאי גם להשתמש בכלים נוספים, שיסייעו למנועי החיפוש למצוא אותו בקלות.

שילוב תמונות וסרטונים - אם תוכן הוא המלך, אז תוכן ויזואלי הוא הכתר על ראש המלך. בין אם תבחרו להעלות סרטוני הדרכה, צילומים מרשימים של המוצרים שלכם, או סתם תמונות נפלאות, שיגרמו לגולשים להתעכב עוד קצת באתר שלכם וגם לחזור אליו בעתיד.

אם אתם פחות אוטודידקטים, מעדיפים לחסוך זמן וכסף ושמישהו אחר יעבוד קשה בשבילכם, אתם מוזמנים לשלוח את האתר שלכם לקליניקה של הדוקטור ולקבל טיפול מקיף, שיקפיץ את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל ואת המכירות של העסק ישר אחריו.

תנו זריקת אדרנלין לעסק שלכם ישירות מהקליניקה של SEO דוקטור

דוקטור קידום אתרים מתמחה בקידום אורגני - כזה שמקפיץ את האתר העסקי שלכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל ומשאיר אותו שם. איך הוא עושה את זה?

- אופטימיזציה לאתר ולכל אחד מהעמודים שלו - כדי שהגולשים ימצאו אותו בקלות.
- בניית קישורים - שיכניסו עוד גולשים לאתר של העסק שלכם.
- ניהול מוניטין - כדי שהגולשים ייחשפו רק למידע חיובי על העסק שלכם
- ניתוח ושיפור נתונים - כדי לשפר את שיטות השיווק ולהתאים אותן לעסק וללקוחות בצורה אופטימלית.
- תוכן ייחודי - שימלא את האתר שלכם, ימשוך גולשים וישפר את הדירוג של האתר שלכם בגוגל.
- חוויית משתמש - כדי שהגולשים יהנו לגלוש באתר וימצאו בקלות את כל מה שאתם רוצים שהם ימצאו (מוצרים, שירותים וכן הלאה).

השיטה של הדוקטור כוללת בניית תכנית עבודה, תוך שיתוף מלא של בעל העסק (להלן - הלקוח) בכל תהליכי הקידום ושקיפות מלאה לגבי כל אופן ביצוע העבודה. כל זה באמצעות עדכונים תקופתיים שוטפים לפי כלי המדידה הקיימים ברשת - עד שהאתר שלכם יגיע לדירוג הרצוי בעמודי החיפוש בגוגל.

בשיתוף SEO doctor, בשיתוף SEO doctor
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully