וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגיות ניו-יורק בלב תל אביב

יניב יוסיף-אור בשיתוף האני לולו, בשיתוף האני לולו

3.6.2020 / 14:28

חנות קונספט המשלבת בין עוגיות שחיתות לבר שייקים ויוגורט בריאות , האני לולו. החנות כוללת מגוון רחב של עוגיות מטורפות, קרפים, שילוב של מילקשייקים וגלידת Sunday משובחת כמו גם פרישייקים, יוגורטים, מוזלי, מבחר פירות עשיר וטרי ומיצים טבעיים

האני לולו. יח"צ,
האני לולו/יח"צ

עם פתיחת המסעדות ברחבי המדינה, צוות המומחים שלנו יצא למתחם ההסעדה החדש ברחוב יגאל אלון 94 ומצא שם חנות ייחודית.

לפני שנה נפתחה חנות הקונספט, האני לולו, בבעלותו של רון ברבי ושותפו גדי אליאב, בעל ניסיון בניהול פיננסי עיסקי. הקונספט הייחודי של המקום כולל מגוון רחב של עוגיות רכות אשר מיובאות עם בצק עוגיות מארצות הברית. ברבי כבר 14 שנה בעסקי הגלידות, הוא למד באיטליה, באופן מקצועי איך מכינים גלידה איטלקית וכאשר חזר ארצה, היו לו חנויות בשרונה מרקט ובעוד מספר מקומות. לפני שנה הוא החליט לפתוח חנות קונספט שהיא שונה מכל הגלידריות הרגילות שיש היום באזור תל אביב.

האני לולו. יח"צ,
האני לולו/יח"צ

החנות נפתחה לאור הצורך של אנשים אשר נכנסים בזוגות למקומות מהסוג הזה. כלומר, מישהו רוצה משהו יותר קליל בעוד האחר רוצה משהו מושחת. על מנת להגיע לקהל רחב ומבחר יותר גדול עבור הלקוח, החליט רון ברבי לשלב בין שחיתות לבריאות. האני לולו מבוססת בין היתר על טהרת גלידת סאנדיי, בסטייל של בן-אנ-ג'ריס, לצד מילקשייקים ייחודים כמו קרמל מלוח, קינדר, אוראו, פררו רושה, נוטלה, פיסטוק ועוד. לצד זה, יש ב-האני לולו את החלק הבריאותי שכולל שייקים ירוקים, יוגורטים שנעשים במקום, מיצים טבעיים ועוד.

גולת הכותרת של האני לולו היא ה''פיצוקי''. מדובר במנה מטורפת ופוטוגנית במיוחד שמגיעה בצורת פיצה אשר מחולקת לשמונה חלקים, הלקוח יכול לבחור את התוספות שהוא חושק ולהרכיב את פיצוקי חלומותיו: החל מקינדר, מרשמלו, שוקו ציפס, הרשיז, טובלרון, פררו רושה וריסס. כל מה שלקוח יכול לדמיין בחנות ממתקים יכול להיכנס לעוגיה שלו. פיצוקי קלאסית מגיעה עם סוכריות אם אנד אם, קינדר, נוטלה ושוקו ציפס ועולה 69 ש''ח, אך ככל שיש תוספות המחיר משתנה בהתאם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
האני לולו. יח"צ,
האני לולו/יח"צ

מה עוד? טעמנו במקום את עוגיית אמסטרדם: עוגיית בצק שוקולד מריר עם פרלין שוקולד לבן שמכינים במקום והטעם גן עדן. כמו כן אפשר לשדרג במקום עוגיה עם גלידה: הלקוח בונה לעצמו את העוגיה איך? לוקחים עוגיה, שוברים אותה לארבע ומוסיפים עליה את אחד מרוטבי הבית של האני לולו.

מוצר הדגל של הפרישייקים, שהם על בסיס יוגורט שאותו מכינים במקום הוא פרישייק האני - מון: בננה, תמר יוגורוט ופקאן. כמו כן גם ''האני סאני'' היה ערב לחך וכלל מנגו, פסיפלורה ואננס. המחירים: החל מ-25 ₪.

אחד הלקוחות שביקר במקום, ליאור שמש, אמר: "חיפשנו גלידרייה פתוחה וכשרה והכל היה סגור חוץ מהאני לולו. היה טעים, שירות כיפי, פינקו במלא תוספות ואני בטוח אבוא עוד אחרי שטעמנו מהפיצוקי. עובדי המקום נותנים שרות ברמה מעולה, היה נחמד מאוד אחרי הרבה ביקורים והרבה משלוחים אין המלצה חמה מזו. העוגיות מושלמות ועם הגלידה זה חלום. שירות מדהים והכל בנדיבות ובחיוך''.

האני לולו. יח"צ,
האני לולו/יח"צ

להאני לולו יש אינטראקציה עם מנהלות רווחה שדואגות לעובדים באזור, החל מהפי האוור, הפתעות, ימי הולדת לעובדים, פריסות לחיילים ועוד. רון ברבי, הבעלים של המקום, מסר: "רציתי למצוא קונספט שיעבוד על כל עונות השנה. גלידה היא עסק עונתי, כשחם היא עובדת. העוגיות משלימות את הקונספט של שייקים וגלידות לצורך הענין. מאפים אלו מוצרים שנרכשים לכל אורך השנה, מדובר במוצר צריכה בסיסי. המטרה היא לגדול ולהתפתח, אנחנו שואפים לפתוח סניפים נוספים בעתיד הקרוב".

תוכלו לבצע הזמנות מהאני לולו דרך אתר המשלוחים של וולט או בהתקשרות ישירה למקום. "גם במהלך הקורונה המקום תפקד וביצע משלוחים, הוא נכנס לתודעה של הלקוחות" סיכם רון ברבי.

טלפון למשלוחים: 03-9774262

מייל: honeylulu.Tlv@gmail.com

שעת פתיחה:

א-ה: 8:00 - 23:00
יום שישי: 8:00 - 16:00

כתובת: יגאל אלון 94 תל אביב

אינסטגרם: Honeylulu.tlv

פייסבוק

יניב יוסיף-אור
0508628095

יניב יוסיף-אור בשיתוף האני לולו, בשיתוף האני לולו
  • עוד באותו נושא:
  • עוגיות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully