וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים לרכוש מדרסים ב-99 ₪? כדאי שתקראו את זה

בשיתוף fix feet, בשיתוף fix feet

3.6.2020 / 13:14

חברות רבות מציעות מדרסים מהמדף במחיר זול - אבל מדרסים אלה לעיתים קרובות לא יספקו את הסחורה מכיוון שאינם מותאמים לכף הרגל

פיקספיט. יח"צ,
התאמת מדרסים/יח"צ

כאבים בכפות הרגלים, כאבי בירכיים, יבלות, דורבנים, יציבה ועוד. טווח הבעיות שמדרסים איכותיים פותרים מתרחב עם הזמן עוד ועוד, ואם פעם מדרסים היו משמשים לתיקון בעיות כמו פלטפוס בכף הרגל - כיום טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות הכנת מדרסים בייצור אישי מותאם בדיוק מושלם למבנה כף הרגל של הלקוח, תוך ריפוד ורמת קושי מותאמת, מה שמאפשר מתן פתרון לשלל בעיות המתעוררות בתחום הרגליים, המפרקים והיציבה הגופנית.

עם הגידול בצורך ובביקוש לרכישת מדרסים, צצו חברות שונות שמציעות מדרסים במחירים נמוכים, המיוצרים לפי מודלים אחידים. אבל האם זה באמת משתלם? השאלה המתבקשת היא "האם אתה מחפש פתרון אמיתי לבעיה או מחיר?"

בפשטות, התשובה היא לא. הן מבחינת האיכות, הן מבחינת ההתאמה לכף הרגל והן מבחינת עמידות החומרים שמהם עשויים המדרסים. המדרסים המוצעים למכירה במחירי 99 ₪ ודומיהם, אינם מדרסים מקצועיים, בעלי התכונות הנדרשות מספיק, בכדי להציע מוצר איכותי בייצור אישי.

קיימים הבדלים רבים בין המוצר "מדרסים בייצור אישי" לבין המוצר "מדרסים מוכנים בהתאמה אישית", אשר מוצעים לרוב במחירים נמוכים. ואלה העיקריים שבהם:

1. ייצור אישי

מדרסי המדף מאופיינים במודולריות: מיוצרים מספר מודלים כלליים של כפות רגליים, לפיהם מיוצרים המדרסים. לקוח עם כף רגל בעלת פלטפוס, לדוגמא, יקבל מדרס מסוג מסויים ולקוח עם כף רגל שבה יש קריסה של עצמות המטטרסל, יקבל מדרס מסוג אחר.

אז מה הבעיה? הבעיה היא, שכל כף רגל היא בעלת מבנה ייחודי משלה ולכל אדם יש פלטפוס שונה. גם אם קיימים שני אנשים עם אותה הבעיה - מגוחך לחשוב שבדיוק אותו המדרס יתאים לכפות הרגליים של שניהם, שכן גם בפלטפוס, גובה הקשת משתנה מאדם לאדם, ואפילו התאמה וצורך שונה בין כפות הרגליים של אותו אדם, שכן כאמור, כל כף רגל היא ייחודית בפני עצמה. בשל כך, מדרס מודולרי מעניק - במקרה הטוב - פתרון חלקי בלבד לבעיה, ובמקרה הפחות טוב, עלול לעורר בעיות חדשות ואף להחמיר את המצב, במידה ולא יהיה מותאם היטב לצורת כף הרגל הייחודית של הלקוח.

מדרסים בייצור אישי, לעומת זאת, יירדו לביצוע רק לאחר בדיקה מקיפה ולקיחת מידות ויתאימו בסופו של דבר, כמו כפפה לכפות הרגליים שלכם (כל אחת בנפרד). רק מדרסים כאלה יספקו באופן מדוייק את אותם תיקונים אורתופדים מתבקשים, ועקב כך גם את הפתרון לבעיה .

מדרסים שתקבל במעמד הקניה, גם אם הבטיחו לך שהם הכי מתאימים עבורך, הם עדיין מוצר מדף שחיממו אותו ו"התאימו" אותו למידות כפות רגלייך, מה שהופך אותם בעליל, לפחות איכותיים ובטח שלא לכאלה שהוכנו בייצור אישי. ולכן מדרס בייצור אישי, שמכוון ומותאם לכל רגל בנפרד, מהווה פתרון מדויק ואינדיבידואלי, לבעיה של כל אדם. מדרס ב-99 ₪ פותר לך את בעיית המחיר אך לא את הבעיה האורתופדית, בעקבותיה נזקקת מלכתחילה למדרסים.

2. סוג החומרים מהם עשוי המדרס

מדרסי מדף מודולריים לרוב עשויים מחומרים מקבילים לכל סוגי המדרסים, מה שאינו תמיד מתאים לכל אדם ובכל משקל או מצב דריכה. ישנן בעיות בכף הרגל המצריכות סוג מסוים של חוזק, בעוד בעיות אחרות מצריכות סוג אחר של חוזק. גם עמידות המדרסים לרוב תהיה שונה: מדרסי מדף יחזיקו מעמד זמן מועט יותר ממדרסים בייצור אישי, שלרוב גם עשויים מכמה שכבות שונות של חומר המשפרים את היציבה, ומסייעים לשמירה על כף הרגל. ככל שהחומרים יותר איכותיים, כך גם אורך חיי המדרס ארוך יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

3. איכות הבדיקה

כל אדם שמעוניין לרכוש מדרסים צריך לעבור מספר בדיקות, הכוללות בדיקת יציבה, בדיקת הליכה, פיזור לחצים בכף הרגל ועוד. ברכישת מדרסי מדף זולים, הבדיקה תהיה לרוב שטחית בלבד: יאותרו נקודות הלחץ בכף הרגל, בעמידה סטטית עם שתי רגליים על גבי סורק, ולפיהן ייקבע מודל המדרס שיקבל הלקוח. בשיטת בדיקה כזו, לא מאובחנת כלל הסיבה השורשית לפיזור הלחצים הלקוי, ובהרבה מקרים המדרסים הזולים פשוט לא פותרים את הבעיה.

ברכישת מדרסים בייצור אישי נבדקים כל הפרמטרים בכף הרגל, כולל פיזורי לחץ בתנועה (לא בעמידה סטטית) והטבעת תבנית כף הרגל, מה שמאפשר להבין את שורש הבעיה בגינה נוצרו הכאבים, ולהתאים מדרס שמותאם באופן מושלם ומדוייק למבנה כף הרגל של הנבדק.

4. זמני הייצור

להבדיל ממדרסים ב-99 ₪, אותם תקבל מייד במעמד הקניה, מדרסים בייצור אישי, לוקח לפחות 3 ימים לייצר. החברות מתחייבות על שבועיים שלושה, אך זאת רק משום צבר הזמנות קיים, שעלול לעיתים להאריך את זמן ההמתנה למוצר המוגמר.

5. אחריות

את הסעיף הזה אסור לנו לשכוח: קורה שמדרס שהוכן עבורך, מאבד עם הזמן את התאמתו לרגל, עקב שינויים במבנה כף הרגל ובעומסים עליה. זהו מוצר רפואי, מוצר חי, ולכן מדרס אישי, שיוצר אצל חברה גדולה עם ניסיון, מהווה גורם קריטי בבחירת המדרס, שכן מדובר במוצר שדורש אחריות וליווי מקצועי, בו לעיתים אף יתקנו וישפרו, ישייפו ויעגלו את המדרס עבורך. מדרסים מסוימים, בייצור אישי, זוכים לא מעט גם לתקופת אחריות ממושכת של 3 שנים, הכול בהתאם לטיב החומרים וסוג המדרסים.

6. עלויות

מחירם של מדרסים בייצור אישי גבוה, מן הסתם, ממחירם של מדרסים מוכנים או מדרסים שמתאימים אותם. יש לשקלל בתוך המחיר את איכות המוצר, משך תקופת האחריות, השרות והליווי לכל התקופה, והכי חשוב, את העובדה כי אתם רוכשים פתרון אמיתי לבעיה שלכם. בל נשכח, כי לרוב, המחיר הנמוך המפורסם, נועד למשוך אותך לחנות, שם כבר "יידאגו" להסביר לך, למה המדרס הזול אינו מתאים לך, ומדוע אתה נדרש לשדרג למדרס יקר יותר, שגם אותו תקבל במעמד הרכישה .

איפה ניתן לרכוש מדרסים איכותיים בייצור אישי?

קיימות מספר חברות שמציעות מוצר איכותי לפי ייצור אישי ייחודי למבנה כף הרגל. אחת מהחברות המובילות בתחום זה היא חברת Fix Feet, המייצרת מדרסים איכותיים על ידי בעלי מקצוע מומחים. חברת Fix Feet מתעדכנת כל העת בחידושים טכנולוגיים בענף ובחומרים ייחודיים, המעניקים ללקוחותיה חוויה של מוצר איכותי ונוח במיוחד. החברה מעניקה אחריות על המדרסים ושירות תיקונים במקום, וכן בדיקות לכל אורך תקופת השימוש במדרסים. "אנחנו בפיקס פיט מאמינים במוצר שלנו. לא מרוצה? - כספך יוחזר"

בשיתוף fix feet, בשיתוף fix feet
  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully