וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון היופי בחולון שעושה חיל בזכות פרסום מפה לאוזן בלבד

בשיתוף Little beauty shop, בשיתוף Little beauty shop

3.6.2020 / 10:11

ליטל טל פתחה את העסק שלה כבר בגיל 22 והיא מעניקה שירותי קוסמטיקה לתושבי חולון והאזור - שומעים עליה למרחוק אפילו ללא פרסום

Little beauty shop. יח"צ,
Little beauty shop/יח"צ

משבר הקורונה כבר כמעט מאחורינו במאה אחוז והחדשות הטובות הן שהמשק כולו חוזר לפעילות רגילה, עבורנו זו הזדמנות לחדש את סדרת הכתבות בהן אנחנו שמחים להעלות על הבמה את מי שמצאנו כהבטחות הגדולות של עולם העסקים הישראלי בכמה תחומים שונים.

בכל הנוגע לעולם הטיפוח ויופי, בשבועות האחרונים ביקשנו את העזרה של כ 2,500 נשים המתגוררות באזור מרכז הארץ ורשומות במערכת, כל אחת מהן קיבלה מאיתנו שאלון ובו התבקשה להמליץ על שלוש נשים בתחום הקוסמטיקה וטיפוח שהיא מכירה לפי מספר פרמטרים מקצועיים שונים.

מי שקיבלה מספר גדול של קולות היתה ליטל טל, הבעלים של מכון יופי המרכז בתוכו שירותי מניקור ופדיקור, בנייה ציפורים באקריל, עיצוב גבות, מעצבת שיער החלקות ותסרוקות בשם
" ."Little beauty shop

Little beauty shop. יח"צ,
Little beauty shop/יח"צ

מפיקה חברת מערכת "המומחים" קפצה למכון שממוקם ברחוב אילת 52 בעיר חולון, היא פגשה באשת מקצוע צעירה שעושה לעצמה שם גדול בלי שום פרסום אלא נשענת על שביעות הרצון של לקוחות שמגיעים אליה מפה לאוזן.

ליטל טל בת 29 ואל עולם טיפוח היופי היא נכנסה מיד עם שחרורה מהצבא, קודם למדה בנייל סטודיו, רשת להכשרה מקצועית בתחום בניית ציפורניים, פדיקור מניקור ולאחר מכן החלה לעבוד כשכירה במכון יופי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
Little beauty shop. יח"צ,
Little beauty shop/יח"צ

הרעב של ליטל להפוך להיות הטובה מכולן בתחום לא נתן לה מנוח ותוך כדי עבודה כשכירה היא המשיכה להתמקצע בקורסים מקצועיים ובנוסף החלה לקבל בבית מגוריה לקוחות פרטיים משלה.

לפני כשבע שנים אזרה מספיק אומץ ולמרות גילה הצעיר דאז, גיל 22 בלבד, קפצה למים העמוקים וכיום ביחד עם בעלה השניים מנהלים מכון יופי מצליח.

תחום ההתמחות העיקרי של ליטל הוא פדיקור, מניקור, לק ג'ל, בניית ציפורניים בג'ל ובאקריל ועיצוב גבות, כאשר לצידה של ליטל במכון עובדת גם אמא שלה, מעצבת שיער ותיקה כך שהן משלימות האחת את השנייה בטיפולי היופי שמעניקות.

שוחחתי עם כמה וכמה לקוחות של ליטל, נשים מכל הגילאים, כולן סיפרו לי על אשת מקצוע מיוחדת במינה, סבלנית, חרוצה ומקצועית, בעלת ידע רחב על עולם הציפורנים, אשת שיחה מעניינת ואינטליגנטית כאשר ביקור במכון היופי שלה הוא לא עוד שעה רגילה אלא פינוק אמיתי באווירה חמה ואוהבת במקום מזמין, נקי ומסודר.

Little beauty shop. יח"צ,
Little beauty shop/יח"צ

שאלתי את ליטל מדוע בשונה מלא מעט נשים במקצוע היופי וקוסמטיקה היא לא משקיעה מאמצים בפרסום ברשתות החברתיות השונות, היא הסבירה: "אני לא נגד פרסום ואני יודעת שאפשר להאדיר את השם שלי דרך הפייסבוק או אינסטגרם, אבל כשיצאתי לדרך כעצמאית הצלחתי לגדול דרך מה שאני רואה בו כפרסום הטוב ביותר, מפה לאוזן, תמיד ידעתי שאם התמורה המקצועית, יחס ומחירים שאתן יהיו לשביעות רצונן של הנשים, אני אצליח לבנות קהל לקוחות גדול וכך בדיוק קורה, היומן שלי מלא עם תורים לחודשים קדימה, לכן אני בוחרת להמשיך להתמקד בעיקר, בעבודה מעשית וטיפוח המכון".

" ,"Little beauty shopהיתה לי פגישה נעימה עם אשת מקצוע עדינה ומסקרנת, ליטל טל, אני בטוחה שבזכות הגישה החכמה שלה לחיים ולמקצוע פתיחה של מכון יופי נוסף ומצליח הוא רק עניין של זמן, אני אמשיך לעקוב.

שעות פתיחת המכון של ליטל הוא בימים א' עד ה' בין השעות 09:00 עד 22:00.

טלפון: 0545521742

בשיתוף Little beauty shop, בשיתוף Little beauty shop
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully