וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הבוטיק לתכשיטים יוקרתיים שאליה נוהרים מכל רחבי הארץ

בשיתוף דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים, בשיתוף דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים

3.6.2020 / 9:33

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" אודות עולם התכשיטים בישראל, אל אוזנו של עורך המערכת הגיעה שמועה בדבר חנות תכשיטים באור עקיבא שאליה נוהרים עשרות אנשים בכל יום מכל רחבי הארץ בזכות מחירים ששברו את הכלים בתחום, "דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים"

דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים. יח"צ,
דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים/יח"צ

מפיק חבר המערכת יצא לסניף "דרך הזהב - תכשיטי זהב והלומים" שממוקם ברחוב ‏הר סיני 10 באור עקיבא. הוא שוחח עם בעלי החנות יוסף ומצא מגוון גדול תכשיטי זהב ויהלומים במחירים חסרי תקדים.

את עולם הזהב והיהלומים יוסף חי מקרוב כבר למעלה מ 15 שנה, לאורך השנים קנה ומכר את אלו באופן עצמאי כשעבד מול החנויות והצורפים הכי נחשבים בארץ ובחו"ל.

לפני כ 3 שנים החליט לפתוח חנות לתכשיטי זהב ויהלומים משלו ותוך זמן קצר גרם לתנועה חד סטרית של לקוחות מאזור הבורסה ברמת גן כל הדרך אל חנות הבוטיק המרשימה באור עקיבא.

בדיקה בעמוד הפייסבוק של "דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים" גילתה חוות דעת מפרגנות מצד לקוחות שהעידו על טיב השירות ואיכות התכשיטים, אחת מהן, קלודין סוויסה כתבה: "קיבלתי שירות אדיב ומקצועי והמחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס. אין ספק שאחזור ועוד אמליץ, תודה על טבעת מהממת שגורפת המון מחמאות".

דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים. יח"צ,
דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים/יח"צ

לקוחה נוספת, כנרת חנניה לא חסכה במילים חמות: "מומלץ מאוד, מחירים נוחים, איכות ושירות מעולה, בעל המקום יוסף מדהים ונעים הליכות, שווה כל שקל, כבר קניתי כמה פריטים ואני מרוצה מאוד, אחזור שוב בקרוב".

בחנות הבוטיק "דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים" חרטו על דגלם מספר דברים, בראש ובראשונה הם לא מתעסקים ביהלומים סינטטים אלא אלו מגיעים היישר מהטבע, לכן על כל יהלום בחנות מקבלים תעודת אחריות לכל החיים, כאשר כל התכשיטים בחנות הם זהב חתום על ידי מכון התקנים הישראלי.

על תפיסת עולמו יוסף סיפר: "כולם אוהבים להתחדש או להעניק במתנה תכשיט כזה או אחר, לכן החלטתי להציב יעד שבו אפשר למצוא תכשיט הולם לכל אחד ובכל מחיר, גם אם התקציב יהיה סביב כמה מאות שקלים בלבד, אנחנו נתאים עבורו תכשיט הולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים. יח"צ,
דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים/יח"צ

"בנוסף, הגיעו אלינו כבר לא מעט לקוחות שחלמו על עיצוב אישי שחלמו עליו, להם אנחנו מעניקים שירות נוסף שבו משרטטים על דף את התרשים המדוייק שעליו חשבו ומייצרים זאת עבורם במהירות".

ב "דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים" דואגים לחדש כל הזמן את המלאי כאשר הקולקציות השונות מתחלפות כל עונה, שום דבר ישן לא נשאר עומד על המדף.

על העיצובים יוצאי הדופן שהם מייצרים בעצמם יוסף סיפר: "תהליך בחירת התכשיטים ועיצוב הקולקציה לוקחים המון זמן, בעבור זה המעצבים שלנו מסתגרים בחדרים ומרוכזים במאה אחוז כיצד להוציא לקהל הרחב את הסטים החדשניים ביותר".

דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים. יח"צ,
דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים/יח"צ

שני סטים תפסו לי את העין, הראשון כולל בתוכו עגילים, טבעת, שרשרת ותליון וצמיד מרוקאי במחיר של 2,999 שקלים בלבד.

הסט השני השני כולל בתוכו עגילים, טבעת, תליון, שרשרת ואחד מהשעונים של המותג "מייקל קורס" במחיר של 1,500 שקלים בלבד, כך שבחנות הבוטיק הזו חושבים כל הזמן איך אפשר לשמח את האשה ולתת מענה בכל סכום.

דבר נוסף שמאפיין את השירות ב "דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים" הוא שהכל נעשה מול יוסף באופן אישי, בלי אף מלווה או איש צוות אחר, הכל נעשה מבחירה שלו אישית כדי להעניק את מלוא תשומת הלב והזמן הדרוש לכל אחת ואחד עד אשר יוצאים מרוצים עם תכשיט חדש במחיר הגון, מדובר בשירות יוצא דופן שלא נתקלתי בו קודם לכן בענף זה.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים, בשיתוף דרך הזהב - תכשיטי זהב ויהלומים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully