וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליטה וואן: הכירו את המומחים שלכם בנדל"ן יוקרה

בשיתוף אליטה וואן – Elita One', בשיתוף אליטה וואן – Elita One'

3.6.2020 / 8:47

רוב נכסי היוקרה בישראל נמכרים בעזרת מתווכי נדל"ן מיומנים. במערכת המומחים יצאו להכיר את חברת הנדל''ן ''אליטה וואן - Elita One'', המתמחה בעסקאות מכירת נכסי יוקרה

'אליטה וואן. יח"צ,
אליטה וואן – Elita One'/יח"צ

''אליטה וואן - Elita One' פועלת מספר שנים וכבר ביצעה עסקאות ענק שהציבו אותה כאחת מסוכנויות הנדל''ן המרכזיות בגוש דן, בחברה מתמחים בשיווק נכסי יוקרה, פנטהאוזים, דירות גן ומגרשים באזור, רמת גן וגבעתיים, סביון ובקעת אונו. את החברה הקימו גל הראל ותום הרוש, שחברו לשותפות משותפת בשיווק נכסי יוקרה לאחר מאות עסקאות נדל"ן ומכירת נכסים שביצעו.

'' - Elita Oneאליטה וואן'' נולדה מתוך חיבור בין גל ותום. "חברנו יחד לפעילות בשוק נדלן יוקרה, כיוון שאנו מאמינים שעם יחס אישי נכון, עבודה צמודה עם טכנולוגיה מתקדמת, גישה מקצועית ואתיקה גבוהה נוכל לסייע לאנשים רבים למכור ולקנות את הנכסים שלהם."

מה משך אתכם כל כך בנכסי יוקרה?

"לאחר שביצענו עשרות עסקאות נדל''ן בשוק הנדל"ן הפרטי, ואחרי ניסיון מאוד רחב בתחום, גילינו שיש ואקום מאוד גדול בתחום היוקרה, והרגשנו שיש לנו את היכולת להיכנס לתוך הוואקום הזה ולהעניק שירותים עבור אנשים אמידים, על מנת למצות את הפוטנציאל של הנכס שלהם. מצד שני - ישנו ביקוש גדול מאוד של ציבור רוכשי נכסי היוקרה למתווך, משום שמדובר באנשים שעשו יותר מעסקה אחת בחייהם, והם מבינים את החשיבות של איש מקצוע."

אליטה וואן. יח"צ,
אליטה וואן – Elita One'/יח"צ

מהי החשיבות של מתווך בעסקת נדל''ן יוקרתית?

"בדיוק כמו שתבחר עורך דין טוב שייצג אותך בבית משפט, על עסקה גדולה כמו מכירת דירת יוקרה כדאי לעבוד בצורה מקצועית עם אנשי מקצוע שמומחים בשכונה ומכירים היטב את האזור. מתווך איכותי ייצג את הצד שלך בעסקה בחכמה ויביא להצלחת העסקה. חשוב להבין כי קהל היעד של רכישת נכסי יוקרה לא מחפש את הנכסים שלו באתרי יד שניה או בעיתונות. לכן כדי להגיע לאותו קהל איכותי יש צורך ביועץ נדל''ן שמכיר את השוק ואת שכבת האוכלוסייה המצומצמת שקונה נכסי יוקרה בישראל. בנוסף, במכירת נכס יוקרה, הזמן הוא המוצר היקר ביותר בתחום. עם מומחה לנכסי יוקרה, תוכלו להגיע למכירה מוצלחת בזמן המהיר ביותר."

מה הערך המוסף שלכם בתור חברה לתיווך נדל''ן יוקרה?

בנוסף לניסיון של מאות עסקאות נדל''ן שעשינו, אנחנו יודעים להשתמש בטכנולוגיה על מנת לשווק את הנכסים הבלעדיים של הלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר. אנחנו מבצעים אירועי קונספט מיוחדים בנכסים, שעוזרים לחשוף את הנכסים לקהל הרחב, סיורים וירטואליים המציגים ללקוחות את הנכסים, צילומים של הנכס באמצעות רחפנים, התאמות רוכשים לנכסים במערכות מתקדמות, שהטכנולוגיה מאפשרת לנו. בנוסף, אנו מבצעים שיתופי פעולה עם עשרות גורמים בעולם הנדל''ן, ויוצרים חיבורים עם רוכשים של אנשי נדל"ן אחרים שעשויים להתאים לנכסים של הלקוחות שלנו, ובכך מגדילים את היצע הרוכשים הפוטנציאליים לכל דירה."

כמו כן, בחברה מתגאים בכך שהם משתייכים לארגון ''ברוקר'', ארגון מתווכים ישראלי המכיל את סוכנויות הנדל''ן הטובות בישראל. "תנאי הסף של החברות בארגון מחמירים ומציבים סטנדרט חדש לסוכנויות התיווך בישראל. אנו גאים להיות חלק מהארגון ומתחייבים להמשיך להתפתח ולהעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר."

תום מתאר את חשיבות השקיפות ללקוח של סוכני הנדל''ן בחברה "בניגוד לחלק מהמתווכים, שלצערי הרב לעיתים בשל הרצון למכור מבטיחים ללקוחות הבטחות שהם יודעים שלא יוכלו לעמוד בהן, סוכנות תיווך נכסי היוקרה אליטה וואן - Elita One'' חרטה על דגלה את טוהר השקיפות. גם אם זה לא מוצא חן בעיניי הלקוח, אנו תמיד נספר את האמת ואת המחיר הריאלי של הנכס, גם אם זה לא ימצא חן בעיניו, הניסיון שלנו נותן לנו כלים להעריך היטב את אומדן שווי הנכסים. לעיתים הלקוח מעוניין להשיג סכום לא ריאלי עבור הנכס, אנו נשקף לו את המציאות ונציג בפניו את התמונה האמתית, על מנת שנוכל לעמוד ביעד המכירה שהצבנו יחד איתו."

'אליטה וואן. יח"צ,
אליטה וואן – Elita One'/יח"צ

לא נסיים כמובן ללא ''טיפ הזהב'' לציבור מוכרי הדירה

"לא לקחת את הסיכון בלנסות למכור לבד. גם אם אתם אלופי המשא ומתן - בחרו מתווך מקצועי ומנוסה באזור מגוריכם, שיסייע לכם למכור את הדירה ולמצות את הפוטנציאל בתהליך המכירה. צריך להבין שכמוכר נכס אתה לא אובייקטיבי, יש לך רגשות וסנטימנטים לנכס ולערך הכספי שלו, שיכולים לפגום בתהליך המכירה. תמיד המוכר ירצה למכור בסכום הגבוה ביותר, והרוכש ינסה להוביל לסכום הנמוך ביותר, בדיוק בשביל זה יש את המתווך, המתווך הוא זה שיפעל בצורה רציונאלית, ולא אמוציונאלית, על מנת לאזן בין הצדדים, לשווק את הנכס כראוי ולהגיע להסכמה שבסופו של דבר תוביל לעסקה משתלמת לשני הצדדים."

לייעוץ בנושא נכסי יוקרה חייגו 03-553-553-8

לאתר ''אליטה וואן - Elita One''

בשיתוף אליטה וואן – Elita One', בשיתוף אליטה וואן – Elita One'
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully