וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלומים הם לנצח ובחנות אחת הם מגיעים במחירים אטרקטיביים במיוחד

בשיתוף diamonds for all, בשיתוף diamonds for all

2.6.2020 / 15:30

לא חייבים להיות מיליונרים כדי להנות מתכשיטי יהלומים נוצצים. חנות מיוחדת ברמת גן מספקת תכשיטים במחירים שלא קורעים את הכיס

diamonds 4 all. יח"צ,
diamonds for all/יח"צ

יהלומים הם כבר ממזמן לא חבריה הטובים ביותר של האשה בלבד, אלא שייכים לעולם של גברים ונשים כאחד. בחודשים האחרונים הגיעו אל שולחן עורך מערכת "המומחים" לא מעט בקשות מצד קוראים וקוראות שביקשו את ההמלצה שלנו על חנות תכשיטים.

לאחר בדיקה מעמיקה שכללה שיחות עם אנשי מקצוע בתחום וסקירת שטח רחבה מצד מספר מפיקי המערכת, אנחנו שמחים להציג את מי שמצאנו כחנות תכשיטים משתלמת במיוחד, בזכות איכות יהלומים גבוהה ומחירים שהפילו אותנו לרצפה, "DIAMONDS FOR ALL".

החנות ממוקמת ברחוב הרקון 17 בקומה הרביעית במתחם הבורסה, פגשנו שם גיא קלנדרוב, מי ששינה את עולם מכירות היהלומים מקצה אחד לשני.

diamonds 4 all. יח"צ,
diamonds for all/יח"צ

את עולם היהלומים גיא קלנדרוב חי מקרוב כבר למעלה מ 15 שנה, קודם לפתיחת החנות היה חי על קו ישראל, הונג קונג ובלגיה כך שמכיר לפרטי פרטים את כל מה שצריך לדעת על האבנים היוקרתיות.

על תפיסת עולמו שעשתה גלים בעולם התכשיטים הוא סיפר: "אני חי באמונה כי גם התכשיטים המובחרים ביותר בעולם צריכים להיות נגישים לכולם, לכן כשפתחתי את החנות לפני שלוש שנים בחרתי ללכת על קו כלכלי שמזכיר את זה של הרשתות של רמי לוי, לקנות ולמכור בכמויות, לכן אני יכול להוזיל את המחירים מבלי שהאיכות עצמה תיפגע".

הגישה יוצאת הדופן הזו בעולם היהלומים עשתה לה גלים, זו אחת הסיבות שלעמוד הפייסבוק של "DIAMONDS FOR ALL"יש קרוב ל 33 אלף עוקבים כשכולם רוצים להתעדכן באופן תדיר על הדוגמאות ומחירים חסרי התקדים שזו מציעה.

גם חוות הדעת שלקוחות השאירו בעמוד הפייסבוק של החנות מספרות את הכל, אביגיל ראש כתבה: "פעם ראשונה שהיינו אצל גיא זה היה כדי לקנות טבעת אירוסין, קיבלנו את השירות הכי מדהים מקצועי ושירותי שיש ביחד עם טבעת יהלום חלומית, מאז חזרנו שוב ועוד נחזור, שירות ואיכות ברמה הכי גבוה שיש".

ענבל בן יאיר פרגנה גם היא: "סבא שלי ואני הגענו לקנות לי שרשרת ליום ההולדת, היחס שקיבלתי היה אדיב, נעים ואמין והשרשרת מושלמת, במחיר מעולה עם יהלומים נקיים ואיכותיים, בנוסף ניקו לי את העגילים על הדרך ללא עלות".

שאלנו את גיא איך מתחריו מסביב קיבלו את העובדה שמעניק ללקוחות מחירים נמוכים מהרגיל, על כך הוא השיב: "בהתחלה קיבלתי לא מעט טלפונים מאנשים אחרים בתעשייה שטענו כי העובדה שאני מוכר בזול פוגעת בי ובכולם, העדפתי להתעלם ולהמשיך הלאה, חשוב לי יותר לראות את הלקוחות השונים שמגיעים לכאן, מתלהבים מעיצוב התכשיטים, מרוצים מהשירות והמחיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
diamonds 4 all. יח"צ,
diamonds for all/יח"צ

ייחודיות נוספת המאפיינת את היהלומים של "DIAMONDS FOR ALL" היא שכולם יהלומים טבעיים ורוב הסחורה מגיעה מבורסת היהלומים, גם בזכות העובדה שגיא גמולוג מוסמך וחבר בבורסת היהלומים הישראלית.

"DIAMONDS FOR ALL", מדובר בחגיגה אחת גדולה כאשר במקום אחד אפשר למצוא מגוון ענק של תכשיטים משובצים ביהלומים במחירים לכל כיס, בנוסף לשירות אישי של צורף שנמצא במעבדה בתוככי החנות וזמין לכל בקשה, הקטנה של טבעת, חיזוק של צמיד ושרשרת, ניקוי עגילים ועוד, לכן בפעם הבאה שאתם חפצים בתכשיט חדש או בתיקון, זה המקום שבו אתם חייבים לבקר.

עמוד הפייסבוק

לאתר

בשיתוף diamonds for all, בשיתוף diamonds for all
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully