וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו שעונים: מצאנו חנות שעונים יוקרתית ומרשימה במיוחד

בשיתוף אורלנדו שעונים, בשיתוף אורלנדו שעונים

2.6.2020 / 14:12

גם ב-200 שקל וגם ב-2,000 שקל - באורלנדו שעונים תמצאו שעונים יוקרתיים המתאימים למתנה לכולם ותזכו לשירות אדיב ולמשלוח מהיר

אורלנדו שעונים. יח"צ,
אורלנדו שעונים/יח"צ

באחת מישיבות מערכת "המומחים" האחרונה עלתה השאלה מהי המתנה הקלאסית ביותר שניתן לקנות עבור אשה וגבר, נזרקו לאוויר כל מיני הצעות שנעו בין בשמים ובגדים עד שאחת המפיקות ענתה חד וחלק, שעונים.

עורך המערכת החליט כי זו סיבה מצויינת לכתבה וכדי להבין יותר על עולם המחוגים וללמוד על חנויות השעונים המעוצבים והנבחרים ביותר בימים אלו, ביקשנו את עזרת הקוראים שלנו, 1,500 מהם אשר רשומים במערכת קיבלו שאלון ובו נדרשו לדרג את המקומות שעליהם יכולים להמליץ.

מי שהגיעה למקום הראשון ברוב קולות היתה "אורלנדו שעונים", חנות און ליין יוקרתית, שוחחנו עם בעלי החנות ומהם קיבלנו תמונת מצב על הדגמים החמים ביותר בשוק.

אורלנדו שעונים. יח"צ,
אורלנדו שעונים/יח"צ

"אורלנדו שעונים" היא חנות און ליין לשעונים לאשה ולגבר, לאורך השנים בעלי החנות גיבשו תפיסת עולם שונה כאשר שמו לעצמם מטרה להנגיש את הפריט הנחשק לכולם. באתר החנות שמעוצב בצורה ידידותית למשתמש מצאנו מאות דגמים שונים שנבחרו בקפידה והמחירים הוגנים, בין 200 שקל לשעון מהודר עד 2,000 שקל ליוקרתיים ביותר.

מלאי השעונים באתר מתחדש ללא הפסקה ונערכות בו מכירות מוקדמות לקולקציות החדשות, בנוסף ישנם מבצעים שווים כל הזמן.

עשרות לקוחות שהשאירו את חוות הדעת שלהם באתר גוגל העידו על חנות אמינה, שירות אדיב ומהיר, מחירים נוחים ואיכות גבוהה של שעונים. אחת מהלקוחות, אלונה מקרבי כתבה: "אני חייבת לפרגן על חווית קנייה מדהימה, שירות הכי מהיר, אדיב ומקצועי שיש. מענה מהיר בשירות הלקוחות, המשלוח ההגיע כבר למחרת הקנייה ובנוסף מחירים נמוכים מהמתחרים, אציין כי השעון שרכשתי נמכר במספר מקומות אחרים במחירים גבוהים בהרבה, אני ממליצה בחום".

גם ספיר עוליאל פירגנה בגדול: "אני חייבת לפרגן על השירות המהיר, הזמנתי מספר שעונים ביום ראשון בבוקר וכבר למחרת בצהריים הם הגיעו, שירות מדהים ושעונים נדירים ואיכותים, זו לבטח לא ההזמנה האחרונה שלי מהם".

אחד הדברים שתפסו לנו את העין היה העובדה כי "אורלנדו שעונים" הם הנציגים הרשמיים של חברות: ,Pierre Richardson ,Meller Burker , Millner ו Hannah Martin היוקרתיות, בנוסף הינם משווקים מורשים של המותגים: ,Gant, , Rosefiel, Maserati , Paul Rich ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורלנדו שעונים. יח"צ,
אורלנדו שעונים/יח"צ

מצאנו כי האתר של "אורלנדו שעונים" מאובטח וישנה אחריות יבואן רשמי לשנתיים על כל הדגמים השונים, השעונים עצמם מגיעים בתוך מארז מהודר וחגיגי ועל מהירות המשלוחים שמים דגש ייחודי, על כך סיפר לנו אחד המנהלים, "אנחנו מתחייבים כי המשלוח יגיע עד שלושה ימי עסקים אבל בדרך כלל אלו מגיעים תוך 24 שעות לכל פינה בארץ. מעבר לזה שירות הלקוחות שלנו זמין סביב השעון לכל שאלה ובקשה, אם זה דרך האינסטגרם, עמוד הפייסבוק, בטלפון כולל הודעות וואטסאפ, נותנים הכל לשביעות רצונם של הלקוחות שלנו".

"אורלנדו שעונים", חנות קלאסית לשעונים, שירות אישי מדוייק ומהיר, מלאי עצום של דגמים במחירים הטובים בשוק.

לרכישה קלה ומהירה

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אורלנדו שעונים, בשיתוף אורלנדו שעונים
  • עוד באותו נושא:
  • שעונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully