וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגר לארצות הברית עם גרין קארד חוקי

בשיתוף I-Immigrate, בשיתוף I-Immigrate

2.6.2020 / 12:04

כיום, החלום להגר לארצות הברית מרגיש רחוק יותר מתמיד. ככל שהחלום רחוק יותר, כך הרצון להגשים אותו חזק יותר. בזכות הגרלת הגרין קארד, החלום עדיין חי וקיים

פסל החירות ארהב. ShutterStock
פסל החירות/ShutterStock

ישראלים רבים מתעוררים בבוקר כשהמחשבה הראשונה בראשם היא להגר לארצות הברית עם גרין קארד חוקי, להגשים את החלום האמריקאי ולפתוח בחיים חדשים ומרגשים. כידוע, לאחר שאתם מחזיקים בתעודת גרין קארד כחמש שנים, אתם רשאים לעתור בבקשה להפוך לאזרחים מלאים של המדינה, ובזכות זאת ליהנות מכל הטוב שיש לארצות הברית להציע, ומהחופשיות לבקר בארץ ולשוב אליה מתי שתרצו.

איך להגר לארצות הברית?

בכדי להגר לארצות הברית נכון, חשוב להכיר היטב את הבירוקרטיה הנלווית לתהליך ההגירה עצמו. הגירה לארצות הברית מותנית בקבלת תעודת גרין קארד, המעידה כי אתם תושבי קבע של המדינה.

ראשית, חשוב לוודא שאתם עומדים בדרישות המתאימות לקבלת גרין קארד. ניתן לקבל גרין קארד אם אתם נשואים לאזרח אמריקאי או למחזיק גרין קארד תקף, יש לכם משפחה מקרבה ראשונה עם גרין קארד תקף או אזרחות אמריקאית, התקבלתם לעבודה בארצות הברית, אתם מעוניינים להתנדב בארגון דתי בארצות הברית או אם אתם זוכים בהגרלת הגרין קארד, המזכה מידי שנה כ- 50,000 איש בתעודה הירוקה.

בהתאם לדרישה המתאימה לכם, יהיה עליכם למלא מגוון רחב של טפסים ולהגיש אותם לשגרירות ארצות הברית כאן בארץ או למחלקת המדינה בארצות הברית עצמה, אם אתם או בני משפחתכם כבר מתגוררים בארה"ב כיום.

בטפסים עצמם, יהיה עליכם למלא את הפרטים האישיים שלכם, את הפרטים האישיים של בני הזוג שלכם ומשפחתכם, להעיד כי אתם יכולים לתמוך בעצמכם בארצות הברית ולבטא את כל המידע הזה בשפה האנגלית בלבד. טפסים שלא מוגשים היטב או עשויים חלקית נפסלים באופן מיידי.

במידה והטפסים לטעמם של הגורמים המדיניים, אתם תזומנו לריאיון בקונסוליה של ארה"ב או במחלקת המדינה עצמה. הריאיון יהיה כולו באנגלית, ויבחן אם אתם אכן ראויים לקבל גרין קארד ולהגר לארצות הברית.

הגירה לארצות הברית

לאחר שהצטיינתם בריאיון, תקבלו מהמדינה מספר ויזה שיאפשר לכם לעבור לארצות הברית באופן רשמי. הגרין קארד תקף למשך עשר שנים, כאשר כל עשר שנים יהיה עליכם לחדש אותו דרך מחלקת המדינה.

בשנה הראשונה שלכם בארצות הברית, חשוב להוכיח כי אתם יכולים לתמוך בעצמכם הן מבחינת מגורים והן מבחינת תעסוקה. היכרות מעמיקה עם שוק העבודה האמריקאי ועם אופן ההתנהלות המקצועי במדינה, יסייעו לכם להשתלב בחיים האמריקאים בקלות ולצעוד במהרה אל עבר הגשמת החלום האמריקאי.

חברת I-Immigrate מסייעת לכם להשיג את הגרין קארד המיוחל ולבסס חיים נוחים ויציבים בארה"ב, לתכנן נכון ולהגיע למדינה מוכנים ומאורגנים.

המומחים של I-Immigrate מסייעים לכם להגיש את כל הטפסים המתאימים בשפה האנגלית ובזמן, מכינים אתכם לריאיון האישי ומלמדים אתכם כיצד להתבסס נכונה בארץ האפשרויות הבלתי-מוגבלות מהיום הראשון ועד ליום קבלת האזרחות האמריקאית.

עוברים לארצות הברית בראש שקט. לפרטים נוספים לחצו כאן.

בשיתוף I-Immigrate, בשיתוף I-Immigrate
  • עוד באותו נושא:
  • הגירה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully