וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירות להשכרה - איך להשכיר מהר?

בשיתוף varia, בשיתוף varia

2.6.2020 / 11:54

שורת צעדים פשוטים תסייע לכם להשכיר את הדירה שלכם במהירות ולא להפסיד כסף כשהיא נשארת ריקה

שכירת דירה. shutterstock,
שכירת דירה/shutterstock

דירות להשכרה הן חלק מהשוק החם ביותר בתחום הנדל"ן, ובעקבות זאת ידוע שלרוב הן מושכרות מאוד לאט או מאוד מהר. מהירות ההשכרה תלויה הרבה פעמים במצב הדירה, במחיר, באיכות של סוכן הנדל"ן ובאיכות של פרסום דירות להשכרה. בכדי להשכיר מהר, כדאי לכם לעקוב אחר הכללים הפשוטים הבאים.

פרסמו בכל מקום

כיום רוב האנשים בישראל מחפשים דירות להשכרה, לכן הסיכויים גבוהים שאם תפרסמו דירה, אתם גם תמצאו לה לקוחות פוטנציאליים. חשוב להקפיד ולפרסם את הדירה שלכם ברשתות החברתיות ובאתרים המתמחים בתחום הנדל"ן כמו varia.co.il ויד 2.

הרשו חיות מחמד בדירה

כיום, אנשים רבים בוחרים לאמץ חיות מחמד וללכת עמן יחד במסע החיים. מהרגע שאדם מכניס חיה לחייו, הסיכויים שיוותר עליה הם מאוד קלושים, לכן כדאי לכם לאשר חיות מחמד בדירות שלכם ואף לעדכן זאת כשאתם עורכים שיווק דירות האינטרנט.

כאשר אתם מפרסמים את הדירה שלכם באחד מלוחות הנדל"ן השונים, כדאי לכם לפרט כי אתם מרשים חיות מחמד. ישנם אנשים רבים שיפנו אליכם בעיקר משום שהם מחפשים דירה שמאפשרת להם לגור בכיף יחד עם החתול או הכלב שלהם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עשו הדברה

חרקים מהווים בעיה קשה בדירות ריקות, לכן לא פעם קורה שאנשים מגיעים אל דירות להשכרה ומגלים ג'וקים וחרקים, שפשוט גורמים להם לרצות לברוח מהבית. אף פעם לא כיף להגיע לדירה ולראות אותה במצב הזה, בטח ובטח דירות להשכרה בצפון תל אביב או באזורים יוקרתיים למיניהם. בעקבות זאת, כדאי לכם לדאוג ולערוך הדברה בדירה, בעיקר לקראת חודשי הקיץ. היא תהפוך את חוויית הסיור בבית לנעימה יותר עבור דיירים פוטנציאליים, ותעודד אותם לבחור בבית שלכם כביתם החדש.

תקנו את כל החלונות והנזילות

ידוע כי דירות להשכרה ודירות בכלל עשויות לפתח נזילות, התריסים עשויים להישבר מעט והחלונות עשויים לחרוק. איש אינו אוהב לראות דירה שהוא הולך לגור בה ולגלות שהחלונות אינם נפתחים או לא נוחים לשימוש. לכן, כדאי לכם להקפיד לצבוע את החלונות, להחליף תריסים ישנים ואף לדאוג להתקין ויטרינות נוחות לשימוש ולניקוי. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להביט דרכן החוצה, לראות את הנוף ולהתאהב בדירה ובשכונה.

התקינו רשת נגד חרקים

ואם כבר דיברנו על חלונות וחרקים, ידוע שבמהלך הקיץ חרקים מאוד אוהבים לפרוץ פנימה דרך חלונות, ולהפריע לשקט ולשלווה בבית.רשת נגד חרקים היא כל כך חשובה עבור אנשים שמחפשים דירות להשכרה, משום שהם יודעים שדירה עם רשת תהפוך את החיים שלהם לנעימים וקלים יותר במהלך הקיץ.

התקינו בכל דירות להשכרה רשתות נגד חרקים, ותעודדו את הלקוחות שלכם לפתוח את חלונות ביתם לכל אורך השנה.

הכינו חוזה סטנדרטי והוגן מראש

ברגע שיש לכם לקוחות מתעניינים, כדאי לפעול מהר ובצורה שקולה, לכן כדאי שתתכוננו למצב כזה מראש.
ראשית, הקפידו לפנות לעורך דין ולנסח חוזה שכירות שהוגן כלפי כל הצדדים. פרטו ערבויות ודרישות, והתייעצו עם אנשים שקרובים אליכם בכדי לוודא שהן הוגנות.

בשיתוף varia, בשיתוף varia
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully