וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נונו ברולה - המתיקות המופלאה שמגיעה ישירות עד הבית

בשיתוף נונו ברולה, בשיתוף נונו ברולה

2.6.2020 / 9:39

זה לא סוד שתקופת הקורונה והסגר היא תקופה קשה עבור עסקי המסעדנות. זה הזמן בו המסעדנים היו צריכים להמציא את עצמם מחדש ולמצוא את נקודות האור. ברור כי מדובר במשימה לא פשוטה, אך בתוך כל הקושי יש מי שהצליח להגשים חלומות ישנים ומתוקים

נונו ברולה. יח"צ,
נונו ברולה/יח"צ

עומר לוי, תאורן לשעבר שהסתובב וטעם את מטעמי העולם והיום בעל התמחות בהכנת קרם ברולה, החליט לעשות צעד קדימה ולהציע את הקינוח החלומי במשלוח עד הבית. במה מדובר? אילו טעמים צפויים לנו? וכיצד אפשר ליהנות מחגיגה בפה? על כך בכתבה.

מנה קלאסית מושלמת

מצד אחד, לא צריך לפרט יותר מדי על מנת קרם ברולה. מדובר על הקינוח המושלם שמתפצח בפה ומביא חוויה של שלל טעמים עדינים ומדויקים במתיקותם. מצד שני, לא כל קרם ברולה מושלם כפי שהוא אמור להיות. נדרשת בחירה נכונה של חומרי גלם, מתכון מדויק ולא מעט ניסיון כדי להוציא תוצאה בלתי נשכחת. לא מדובר בקינוח מפוצץ שמשאיר את הגרון חנוק אלא להפך, קינוח שאפשר לאכול ממנו בהנאה רבה עוד ועוד ולהתפנק בנעימות שלו.

את המנה הקלאסית צריך לדעת להכין. גם כאשר ניתן לה "קיק" מיוחד הוא חייב להיות קלאסי. החיפוש אחר הקינוח המושלם הוביל אותנו אל נונו ברולה. במקום מגישים שני טעמים, קרם ברולה פיסטוק וקרם ברולה חמאת וניל קלאסי. על כל אחד אפשר להוסיף בננה מקורמלת, פיסטוק מלוח ופירות יער, שקדים מסוכרים ושערות חלבה. כל בחירה ושילוב תשאיר בפה טעם מענג ומלא בקסם.

לטייל בעולם כולו ולהביא את הטעמים הכי מדויקים

המסלול של עומר לוי הוא לא מסלול קונבנציונלי בעולם המסעדנות והקונדיטוריה. עומר, תאורן וסטודנט להנדסת חשמל, הסתובב בעולם במסגרת עבודתו. לאורך השנים הוא נכח בתצוגות רבות ובאופן טבעי, טעם טעימות רבות משלל מאכלים וצבר ידע קולינרי עשיר שמגיע ממקומות רחוקים.

את נונו ברולה הקים עומר מתוך תשוקה לאחד המאכלים המתוקים והקסומים שיש. את הקינוח הוא פיתח במשך שנתיים עד שפיצח את הנוסחה המדויקת והמופלאה שמעניקה חוויה בלתי נשכחת בכל טעימה. אם עד לקורונה יכולנו ליהנות מהטעימה המופלאה רק במקום, עכשיו תודות ליוזמה, לרצון להגשים חלום ישן ונכונות להגיע אל הקהל בכל זמן, נפתח גם שירות המשלוחים לאזורים ראשון לציון, בת ים, חולון ותל אביב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יש קרם ויש נונו ברולה

הזמנת קינוח היא רקע "טריקי". תמיד נרצה לקבל מנה שתשאיר אותנו עם טעם טוב ונעדיף חוויה ייחודית שנותנת לנו תחושה שהשקיעו בנו. אנחנו יודעים שיש קינוחים, יש קרם ברולה והיום אנחנו יודעים שיש את נונו ברולה. זה לא המקום לאנשים מתפשרים ולא לאנשים שרוצים קינוח שהוא בערך. זו ה-מנה שנרצה להתפנק איתה ונחפש תירוץ להזמין אותה שוב.

אנחנו חושבים שאין צורך לחפש סיבה להזמין את הקרם ברולה. לאחר שהזמנו מנה אחת קלאסית בתוספת פירות יער ומנה אחת של קרם ברולה פיסטוק בתוספת פיסטוק מלוח ושערות חלבה, נשאר לנו לצפות להזמנה הבאה ולנסות גם את התוספת של הבננה המקורמלת. התענגנו מכל ביס, מהתפצפצות הסוכר שלמעלה ומטעמים מדויקים.

למקרה שאתם מחפשים תירוץ

קינוח מושלם הוא דרך מופלאה לסיים ארוחה מיוחד, לערב זוגי, יום הולדת שנעשית בבית והאמת היא שלא באמת צריך תירוץ. תושבי תל אביב, ראשון לציון, בת ים וחולון לא צריכים לדאוג האם המקום פתוח והם לא צריכים לצאת מהבית כדי לטעום את הקרם ברולה הכי טוב שאנחנו טעמנו. מעכשיו הקסם מגיע עד אליכם.

לעוד פרטים - מוזמנים לאינסטגרם של נונו ברולה

בשיתוף נונו ברולה, בשיתוף נונו ברולה
  • עוד באותו נושא:
  • קרם ברולה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully