וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום בלי ישבן מחוטב הוא יום מבוזבז

בשיתוף נטע לוי, בשיתוף נטע לוי

2.6.2020 / 9:00

הקורונה פגעה לכם בגזרה? כך הצליחו מאות נשים בחודשיים האחרונים להגיע לגזרה הרצויה בלי לספור קלוריות

נטע לוי. תאיר שכטר,
נטע לוי לפני ואחרי/תאיר שכטר

אין אחד או אחת שנשנושי תקופת הקורונה פסחו עליהם. ישבנו בבית - רעבים יותר, משועממים יותר ובנגישות שיא למקרר, מה שגרם לרובנו לאכול יותר מהדברים הלא נכונים ולמצוא את עצמנו עם איזה קילו או 10 יותר מהאידיאל שלנו. בזמן שכולנו תפחנו, מאות נשים אימצו שיטת חיטוב חדשנית וטבעית בהדרכתה של יועצת התזונה והחיטוב נטע לוי. השיטה מועברת במדריך דיגיטלי של 21 ימים + קבוצת ווטסאפ, ונותן את כל המעטפת הדרושה לחיטוב הגוף. נשים שהתנסו בשיטה משתפות שזו הפעם הראשונה שהצליחו להגיע לגוף חטוב ובריא, בלי לספור קלוריות ומבלי לוותר על המאכלים האהובים עליהן. אז איך הן עשו זאת? יצאנו לבדוק!

"דיאטה זה בולשיט", משתפת אותנו נטע לוי, בעלים של המפעל לחיטוב ישבנים בפתח תקווה. "שנים חשבנו שבשביל המראה החטוב אנחנו צריכות להפסיק לאכול ולקפץ שעות בסטודיו על מנת "לשרוף שומנים". העניין הוא, שאירובי לא הופך אותך לחטובה ורעב כרוני לא מאפשר לגוף שלך לבצע שינוי אמיתי וארוך טווח. בשביל להשיג את המראה החטוב והמוצק שאת רוצה, צריך לבנות גוף חזק ובריא, בעל קצב חילוף חומרים גבוה ותזונה מאוזנת. רק ככה נצליח לראות את האיברים שלנו מתהדקים, את הריבועים מבצבצים ואת הישבנים מתרוממים".

נטע משתפת שהבנות קודם כל עוברות שינוי בהרגלי התזונה והאימונים שלהן. בתהליך של 21 ימים, "המכונות" שלה, כפי שהיא מכנה אותן, לומדות מה לאכול, כמה לאכול, איך לאכול ולמה לאכול, כדי שהגוף יפסיק להשתוקק למאכלים מזיקים ויתחיל להתבסס על תזונה מחזקת ובריאה. בנוסף, כדי להפוך ל"מכונה לשריפת שומנים", הבנות מתחייבות לבצע לפחות 2 אימוני כוח של 40 דק' בשבוע (ממאגר אימונים מצולמים), כדי להעלות את מסת השריר בגופן ואת קצב חילוף החומרים.

"עד שנת 2016 התאמנתי בעיקר אימונים אירוביים. כל יום! ריצה, זומבה, קיקבוקס או ספנינג. ניסיתי לשרוף, לשרוף לשרוף! מבחינת תזונה השתדלתי לאכול כמה שפחות - מה שגרם לי רק לאכול יותר. מעולם לא הייתי כבדת משקל אבל גם לא הרגשתי מרוצה מהגוף שלי! הייתי מאמנת כושר ועדיין לא הצלחתי להשיג את המראה החטוב... הייתי מנסה עוד דיאטה ויצאת לעוד ריצה אבל לא הייתה התקדמות אמיתית!"

"אתם יכולים להתבונן ב-2 התמונות שלי מימין ושמאל. כבר ב2016 אני מאמנת כושר כבר 3 שנים! ועדיין לא מרוצה מהגוף שלי. הדבר המפתיע ביותר הוא שבשנת 2019 אני שוקלת 3 ק"ג יותר! אני שוקלת יותר אך נראית יותר טוב! מדוע? כי מדובר במסת שריר השוקלת יותר ממסת שומן! במדריך הן לא לומדות לאכול פחות, הן לומדות לאכול יותר מהדברים הנכונים, לאזן, לאהוב אוכל אמיתי ולאהוב את עצמן - רק ככה באמת אפשר להצליח, בכל דבר בחיים. תוך שבוע אני כבר מתחילה לקבל מהבנות פידבקים נלהבים ממראה גופן והרגשתן הכללית. כעבור 21 ימים אפשר להגיע לשינוי באמת בלתי נתפס, ומי שרוצה עוד - פשוט ממשיכה לחיות על פי ההרגלים החדשים שלמדה תוך שליטה מלאה בגופה. הבנות מצלמות תמונות לפני ואחרי שלושת השבועות של המדריך. ההבדלים העצומים הם החיזוקים היומיים שלנו בקבוצת ווטסאפ - לראות כל כך הרבה נשים מצליחות יחד, זה מחזק, מעצים ונותן בוסט של אנרגיה לתת בראש ולהצליח."

נטע מעניקה לקוראות המומחים מחיר הנחה לתקופה הקרובה - במקום 530 שקל, תוכלו לרכוש את המדריך ב-379 שקל ולהצטרף לקבוצת הווטסאפ (שם היא ושאר הבנות נותנות תמיכה מלאה, מתכונים, עצות ועוד).

לפרטים נוספים והצטרפות למדריך של נטע

בשיתוף נטע לוי, בשיתוף נטע לוי
  • עוד באותו נושא:
  • חיטוב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully