וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקייטרינג הדרוזי שבזכותו האורחים מלקקים את האצבעות

בשיתוף קייטרינג אום חליפה, בשיתוף קייטרינג אום חליפה

1.6.2020 / 15:26

כבר 18 שנה שבני משפחת חליפה מדלית אל כרמל נמצאים בראש רשימת מעניקי שירות הקייטרינג המומלצים ביותר בישראל בזכות קונספט הגשה שמתאים לכל אירוע ובכל תנאי שטח

קייטרינג אום חליפה. יח"צ,
קייטרינג אום חליפה/יח"צ

מפיק מערכת "המומחים" יצא לפגוש את אנשי קייטרינג "אום חליפה" במהלך הכנות לאירוע נוסף. הקייטרינג מבוסס על המטבח הדרוזי המפואר. הוא גילה תפריטים מגוונים שמותאמים גם לקהל הצמחונים וטבעונים.

קייטרינג "אום חליפה" הוא קייטרינג על טהרת המטבח הדרוזי ומי שעובדים בו הם בני משפחת חליפה כולה, הורים, אחים ואחיות, דודים ובני דודים. הקונספט שהקימו מדרג אותם בראש רשימת נותני השירות הקולינרי בזכות העובדה שחילקו את השירות לשתי קטגוריות שונות.

הקטגוריה הראשונה מותאמת לאירועים השונים שנערכים בתוך מבנים מסודרים, אולמות וגני אירועים, בנייני משרדים ובתים פרטיים עבור אירועי חברה, חגיגות יום הולדת, בר ובת מצווה, מסיבות רווקים ורווקות וכמובן חתונות.

הקטגוריה השנייה מותאמת לכל אירועי החוץ השונים שנערכים בחופי הים, יערות, חוות, מכתשים ועוד.

קייטרינג אום חליפה. יח"צ,
קייטרינג אום חליפה/יח"צ

"מעבר לאוכל האותנטי אנחנו ערוכים לעבוד בכל תנאי שטח, אין לנו צורך בחשמל אלא מגיעים עם הציוד שלנו, כולל מכונות שווארמה, צ'יפסריה והפתעות נוספות", סיפר לי חליפה חליפה, מי שמנהל את הקייטרינג המשפחתי כבר כ 7 שנים.

בתחילת דרכו המקצועית חליפה למד פילוסופיה והיסטוריה ועבד בעולם התקשורת, אך בכל אותו הזמן פזל ונתן יד לעסק המשפחתי עד אשר החליט לעסוק בתחום עם כל הלב והנשמה.

"לעבוד בקייטרינג זה לעבוד עם שמחה בלב", הסביר לי חליפה והוסיף, "להשתתף בשמחות הכי גדולות של אנשים, יש לזה ערך מוסף שלא קיים בהרבה מקצועות. היו לנו כבר מקרים שערכנו אירוע בר מצווה לנער מתבגר, לאחר מכן עשינו לו את מסיבת הגיוס ולבסוף חתונה וברית המילה לילד שלו, מעגל חיים שלם שהיה לנו את הכבוד להיות חלק ממנו".

הרעיון להקמת הקייטרינג המשפחתי צץ לאחר שאימו של חליפה השכירה חנות בתחנה המרכזית הגדולה של תל-אביב, שם אפתה את הפיתות הדרוזיות המפורסמות ועוד מספר מאכלים של העדה, תוך כדי תנועה היא קיבלה בקשות חוזרות ונשנות מצד לקוחות לבוא לערוך אירוע לחגיגה פרטית שלהם ומשם הדברים התגלגלו עד לפתיחת קייטרינג לכל דבר.

התפריט הבשרי של "אום חליפה" מכיל בתוכו בין היתר:

שווארמה פרגית מפנקת על המתקן, קבב הבית על מקלות קינמון וקבב רגיל.

מת'ומה שזו תערובת תבלינים ושום בפיתה צלויה על האש.

עראייס שזו פיתה במילוי בשר קבב, פרגית ממולאת בסגנון מסורתי, קציצות בשר כבש ברוטב טחינה, תבשיל חיטה עם בשר אדום ועוד.

בכל הנוגע לתוספות מצאתי את השייח מחשי שזה חציל קלוי במילוי בשר טחון, מנסף אורז עם צנוברים ושקדים, מג'דרה ביתית עם עדשים ובורגול ועוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קייטרינג אום חליפה. יח"צ,
קייטרינג אום חליפה/יח"צ

בכל הנוגע למטבח הצמחוני בין היתר בו מככבים לאבנה אסלית, חומוס ביתי, עלי גפן ממולאים, סלסלת מאפים מסורתיים: מחמר, מנאק'יש, מאפה במילוי תרד, סלט פטוש עם גרידת גבינה ערבית

"חוץ מהלאבנה המנות הטבעונית דומות מאוד לאלו של התפריט הצמחוני" הסביר לי חליפה.

אם גם אתם עומדים לערוך חגיגה כזו או אחרת, קייטרינג "אום חליפה" ערוכים ומוכנים לשרת אתכם בכל מקום ובכל שעה. 18 שנה שבהם מגישים את מיטב המטבח הדרוזי לא הולכים ברגל אלא אות כבוד והוכחה למצויינות של בני המשפחה.

מספר טלפון: 0772201328

לאתר

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף קייטרינג אום חליפה, בשיתוף קייטרינג אום חליפה
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully