וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 כללים חשובים לעסקאות נדל''ן בתל אביב של אחרי הקורונה

בשיתוף תיווך אריאל, בשיתוף תיווך אריאל

1.6.2020 / 13:30

רכישת דירה היא הצעד הכלכלי המשמעותי הגדול ביותר שאדם עושה בחייו. חיפשנו משרד עם ותק ומקצועי שמבצע עסקאות במרכז ת"א גם בתקופה הזו ושוחחנו עם מומחי הנדלן של תיווך אריאל, שמביאים לכם 5 כללי זהב לרכישת הדירה שחיפשתם

תיווך אריאל. יח"צ,
תיווך אריאל/יח"צ

סוכנות הנדל''ן ''תיווך אריאל'' הוקמה לפני כ40 שנה על ידי אריאל פליישמן, והיוותה מוסד מיתולוגי בקרב תושבי תל אביב עוד משנות ה80'. לפני עשור הצטרף למשרד עידו, בנו של אריאל, שברשותו כבר רזומה נאה של ביצוע עסקאות מכר רבות. את צוות המשרד משלימים שני סוכני נדל''ן מקצועיים שכבר הפכו לחלק מהמשפחה, אורדן כהן ויונתן לביא. המשרד נמצא ברחוב פרישמן בתל אביב, פועל באווירה משפחתית ומתמחה בנדל''ן מכל הסוגים כגון דירות למכירה, להשקעה ולהשכרה בתל אביב.
במשרד נעזרים בשירותיו של עו''ד עומר עידו, כיועץ חיצוני, המסייע ללקוחות המשרד בכלים משפטיים משמעותיים טרם הרכישה או המכירה.

בשיחה עם אריאל הוא פורט בפנינו את הסיבות שהובילו אותו לפתיחת הסוכנות "אני אוהב אדם, אוהב אנשים. העבודה עם האנשים והקשר האישי והקרוב הם הכוח שמניע אותי בעבודת התיווך. לראות לקוחות מרוצים בסיום התהליך, ולדעת שסייעתי להם למצוא את דירת החלומות שלהם, זה שווה עבורי הכל."

עידו מוסיף כי הקשר האישי עם הלקוחות הם מאבני הדרך של "תיווך אריאל'' "הערכים שחונכתי עליהם בבית הם הערכים שמנחים אותנו ואת הסוכנים שלנו במשרד תמיד. אנחנו תמיד פועלים על פי יושר, כנות ללקוח ושקיפות מלאה. רבים מהלקוחות גם נשארים חברים וחוזרים לבקר אותנו."

בסוכנות מטפחים דף פייסבוק שמונה אלפי משתמשים המתעדכנים באופן תדיר במלאי הדירות של הסוכנות.

מתכוונים לרכוש דירה בעיר הגדולה?

סידרנו לכם 5 כללי זהב לרכישת דירה מוצלחת מפיהם של מומחי הנדל''ן המנוסים של ''תיווך אריאל'', גזרו ושמרו:

תיווך אריאל. יח"צ,
תיווך אריאל/יח"צ

1.שמרו על פוקוס

הכלל הזה תמיד רלוונטי, אבל בעידן פוסט הקורונה נדמה שהוא רלוונטי מתמיד. פעלו ביעילות להבנת הצרכים שלכם בחיפוש הנכס ומיינו אותם לפי חשיבותם. כך למשל תוכלו לדרג את אזור החיפוש, גודל הדירה, העדפה למעלית\חנייה, כיווני האוויר וכו'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

2. הכינו מסגרת תקציב

צרו יתרון בכך שתגיעו מוכנים. לפני התחלת החיפוש המעשי, בדקו את היכולות הכספיות שלכם ופעלו להשגת אישור עקרוני למימון במידת הצורך. בעלי נכסים חוששים כרגע לבצע עסקה עם רוכשים שלא מלווים באישור בנקאי עדכני.

כמו כן, קחו בחשבון תוספת של כ10% להוצאות נלוות לסכום הדירה. כגון, מס רכישה, עורך דין, דמי תיווך וכו'.

3. יש תקציב? התחילו בחיפוש

שוטטו בלוחות המדיה השונות, שוחחו עם סוכנויות נדל"ן באזור עם רזומה וותק, או שלכל הפחות הופנו אליכם מהמלצה, כדי להבין בכמה באמת נמכרות הדירות שיתאימו לכם. ניתן לבדוק גם באופן עצמאי באתר של רשות המיסים או אתר מדל"ן. בתקופת פוסט קורונה מאוד חשוב להישאר עדכניים במקרה של סטייה בפועל במחירים באיזור. זהו עוד כלי שעשוי לתת לכם יתרון משמעותי על פני רוכשים אחרים וגם לשמש ככלי במשא ומתן מול בעל נכס.

4. מצאו סוכנות נדל''ן שתעניק לכם יחס אישי

עכשיו שאתם יודעים מה אתם מחפשים, יש לכם מושג טוב מה העלות של הנכס שתרצו וגם קיבלתם אור ירוק למימון, הגיע הזמן להעלות הילוך. בנוסף לשיטוט בלוחות הפרטיים למי שיכול ופנוי לכך, אנחנו ממליצים בחום לבחור מספר מצומצם של סוכנויות תיווך המתמחות באזור שאתם מחפשים בו. במהלך הפגישה עם סוכני הנדל''ן עדכנו אותם בכל ההכנות שעשיתם עד כה.

אם מדובר בסוכנות נדל"ן טובה ורצינית היא תדע להעריך את זה ותיתן לכם עדיפות עליונה ומענה לחיפושכם. אנחנו ממליצים להגיע למפגש ראשוני פיזי בסוכנות. אין תחליף לפגישה כזו, לא וואצאפ, וגם לא שיחת טלפון יעילה כמו שיחה שוטפת ב4 עיניים. תרוויחו יחס אישי ומערכת יחסים מקצועית יותר מול סוכנות שתבין את מידת רצינותכם.

5. חיפוש הדירה

עכשיו שאתם מוכנים לרכישה, התחילו לראות דירות מתאימות לצרכיכם, כאשר אתם מכירים את השוק, ונעזרים בסוכנות נמרצת שמבינה את הצרכים שלכם ומכירה את השוק הדירות באזור בעל פה.

ראיתם דירה שאהבתם?

ודאו ששטח הדירה מתאים לפרסום ובקשו לקבל מידע על הרישום המשפטי של הדירה.

ניתן בשלב ראשוני לבקש טופס ארנונה ונסח טאבו שם גם מצוינים מספר המטרים במקרה והרישום בוצע כבית משותף בטאבו. מומלץ מאוד לבקש גם מדידה פיזית ואם לא קיימת לבצע בעצמכם. אם בחרתם בסוכנות מקצועית כמו שהמלצנו, היא תספק לכם מדידה כזו. לפני שנותנים הצעה ומערבים עורכי דין שיחלו הליך חוזי, מומלץ לבקש מעורך דין שילווה אתכם להסתכל על נסח הטאבו שקיבלתם מהמתווך, לשוטט בתיק הבניין הגלוי לציבור באינטרנט כדי שיראה שלא צפויות בעיות או קשיים משפטיים בהמשך ואז נוכל להתקדם לשלב המשא ומתן והחתימה בתקווה בהצלחה ובביטחון.

תיווך אריאל. יח"צ,
תיווך אריאל/יח"צ

הנבואה ניתנה למתווכים? שאלנו את עידו כיצד הוא חושב שתקופת הקורונה תשפיע על מחירי הנדל''ן?

"בחודשים מרץ ואפריל ראינו ירידת מחירים בשוק השכירות של עד 15% וקיפאון בשוק המכירה. אך עם החזרה לשגרה הפער נסגר והביקוש חזר בווליום גבוה מהרגיל לכן מי ששכר דירה עם הנחה לתקופה ארוכה הרוויח בגדול. אשר לעסקאות מכר מתנהל כרגע "קרב עיקש" בין הקונים למוכרים כאשר אפשר לציין מספר עסקאות שנעשו במאי במחירי שוק דומים עם הנחה קלה בהשוואה לתקופה המקדימה לקורונה. בנוסף באפריל משרדנו תיווך בהצלחה במכירת שתי דירות בצפון הישן שיועדו למגורים ללא ירידה במחיר אך מדובר על עסקאות שהחלו להתנהל פרי הקורונה. כעת אנחנו ערוכים עם מגוון דירות בלעדיות למכירה והשכרה ברחבי תל אביב."

עורכי המערכת יצאו מושכלים וחמושים היטב לקראת המסע למציאת הדירה המושלמת.

לייעוץ ממומחי הנדל''ן של ''תיווך אריאל'' חייגו 03-5220367

לאתר

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף תיווך אריאל, בשיתוף תיווך אריאל
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully