וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיים ולב מזהב: אינסטלציה, שיפוץ ושיקום של חברת ''ידי זהב''

בשיתוף ידי זהב, בשיתוף ידי זהב

1.6.2020 / 11:08

בשנים האחרונות הזמנת בעל מקצוע מקצועי ואמין הפכה לאתגר של ממש. הכירו את מומחי האינסטלציה של חברת ''ידי זהב'' בע''מ שנוכל לסמוך עליהם שיבצעו את עבודתם נאמנה ללא כל חשש

ידי זהב. יח"צ,
ידי זהב/יח"צ

תקלות במערכת האינסטלציה שלנו עלולות לגרום לאי נוחות משמעותית עבורנו, ולכן ברובן הן מצריכות חיפוש של איש מקצוע מומחה בתחום. תכניות הטלויזיה השונות כגון ''יצאת צדיק'', וכתבות תחקיר נוספות המתפרסמות חדשות לבקרים במהדורות החדשות, יצרו סדקים באמינות בין ציבור הלקוחות בישראל לבין בעלי המקצוע בתחום השרברבות. מערכת המומחים מצאה עבורכם חברת אינסטלציה מקצועית ואמינה, המספקת שירות לכל תושבי גוש דן, ''ידי זהב בע''מ".

חברת ''ידי זהב'' הוקמה על ידי ניסים, שרברב מומחה מעל ל30 שנה. בטרם פתח את החברה, ניסים שירת במשך עשרות שנים במשטרת ישראל, ואף זכה ב''עיטור העוז'' על כך שהציל 12 אסירים משריפה גדולה שהתרחשה במתקן המעצר שלהם. כיום ניסים משמש כקבלן רשום, מנהל עבודת תשתיות בהנדסה אזרחית ובעל הסמכה להדרכת עבודה בגובה וטכנאות גז.

חברת ''ידי זהב'' מונה עוד מספר שרברבים מומחים ובעלי ניסיון רב, אשר מגיעים לבית הלקוחות לאחר הזמנת השירות באמצעות המוקד הטלפוני של החברה. בידי זהב מתמחים בשיקום נזקי מים , שאיבות מים, ייבוש תת רצפתי, טיפול בעובש חידוש צנרת, ריצוף וחיפוי ואינסטלציה.

בהזמנת שירות מחברת ''ידי זהב'', איש מקצוע מנוסה מגיע לבית הלקוח עם כל הציוד הנדרש בניידת מאובזרת. בחברה מקפידים על הגעת הטכנאי בזמן, שכן ברוב המקרים מדובר בתקלות חמורות המטרידות את מנוחת הלקוח. השרברב יבדוק היטב את התקלה, ולאחר איתורה, יציג אותה ללקוח ויפרט את מהלך העבודה הנדרשת ואת גובה התשלום על העבודה. אם הלקוח איננו מעוניין בביצוע העבודה, בחברה אפילו לא יגבו ממנו תשלום על הביקור.

ידי זהב. יח"צ,
ידי זהב/יח"צ

בשיחה עם ניסים, הוא מפרט בפנינו את חשיבות האמינות והשקיפות ללקוח בעיניו. "אמינות, שקיפות ושירות הם הדברים החשובים ביותר. אנחנו לא מספרים סיפורים ללקוח, תמיד מפרטים בדיוק רב את התקלה ואת דרכי הפתרון. לעולם לא נגבה מלקוח שקל אחד שלא מגיע לנו. עובדי החברה נבחרים בקפידה והם נאמנים לדרך שלנו ומייצגים אותה בכבוד רב מול הלקוחות."

בכל הקשור לאיכות העבודה, בחברת ''ידי זהב'' מבצעים את העבודות בעזרת מכשירים בטכנולוגיות מתקדמות מאוד. כך ניתן לגלות איתור מהיר של נזילות באמצעות ביצוע צילום על ידי מצלמה תרמית מתקדמת. בנוסף, איתור על ידי סיב אופטי לזיהוי כשלים בצנרת דלוחין, בדיקות לחץ ואיתור תוואי צנרת הכולל גם איתור בגז.

אם התרגלתם לקדיחות ושבירות עוד במהלך איתור הבעיה בהזמנת שרברב, בחברת ''ידי זהב'' משתמשים בכלים טכנולוגיים מיוחדים המאפשרים מינימום נזקים בטיפול בתקלות. לרשות אנשי המקצוע בחברה רובוט מיוחד, שמאתר בעיות בתוך הצנרת, מפלס את הדרך לתוך הצנרת ללא הרס, ומכין אותה לקראת טיפול מעמיק. ניסים מיטיב לתאר זאת "אין סתימה שיכולה לעמוד בפנינו ובפני הציוד הטכנולוגי שלנו. אנחנו יכולים לבצע כל עבודה, כגון סתימות שורשים, בטון ועצמים כולל ברזל, ביסודיות וביעילות רבה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ידי זהב. יח"צ,
ידי זהב/יח"צ

בסיום כל עבודה מתבצע משוב על ידי מוקדניות החברה. כך גם לאחר השלמת העבודה הלקוחות מקבלים הזדמנות לשתף לגבי חוות דעתם מאיכות העבודה שבוצעה עבורם. בנוסף, כל העבודות המבוצעות על ידי החברה מבוטחות על ידי חברת ביטוח, לכן אם חלילה נגרם נזק כתוצאה מהעבודה, הביטוח מכסה את העלויות.

העבודה המקצועית והמסורה של צוות ''ידי זהב'' באה על שכרה בביקורות הנפלאות של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים. כך למשל מספרת כלנית עילי, לקוחת החברה "חייבת לציין שהצוות מקסים ומיוחד. ביצעו עבודה נקייה ומסודרת, אין מילים כמה הם מקסימים." לקוחה נוספת, מאירה בומינגר, מוסיפה "מדובר בבעלי מקצוע מיומנים. מבצעים את העבודה במהירות ללא בזבוז זמן מיותר. כל הבעיה נפתרה במהירות וכל בקשה שלי, קטנה כגדולה, נענתה באופן מידי ללא תלונות."

לניסים חשוב לשלול את הסטיגמה הנפוצה על אמינות השרברבים בישראל " מהניסיון שלי, אני חושב שהסטיגמה לא מוצדקת, אני מכיר המון בעלי מקצוע ישרים, הגונים ומקצוענים. כמובן שיש תמיד עשבים שוטים שגורמים לנו לשם רע. ''ידי זהב'' משתדלת לתקן את הסטיגמה הזו, זהו תפקידנו."

אין ספק כי אמינות, מקצועיות ושקיפות הם הקריטריונים החשובים ביותר שצריכים להיות לנגד עינינו כאשר אנחנו מזמינים שירות של בעל מקצוע. חברת ''ידי זהב'' חרטה על דגלה קריטריונים אלו ועל כן מספקת פתרון שקט עבור תקלות במערכת האינסטלציה שלנו.

ליעוץ והזמנת שירותי אינסטלציה, שיפוץ ושיקום - 03-952-2222
0507378347
לאתר החברה

בשיתוף ידי זהב, בשיתוף ידי זהב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully