וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגשנו בקוסמטיקאית מנוסה שהוציאה ליין מוצרים חדשני

בשיתוף ריקי סופר, בשיתוף ריקי סופר

1.6.2020 / 10:12

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" על עולם היופי והטיפוח בישראל, מי שצדה את עינינו כבר תקופה ארוכה היא ריקי סופר, קוסמטיקאית שחיה ונושמת את התחום כבר למעלה מ 20 שנה, ולמרות הניסיון הרב שצברה ממשיכה לטוס מספר פעמים במהלך השנה להשתלמויות ייחודיות ברחבי העולם

ריקי סופר. יח"צ,
ריקי סופר/יח"צ

מפיקה חברת המערכת פגשה את ריקי סופר בקליניקה שלה במושב כפר אחים, זהו סיפורה של כוהנת יופי מיוחדת במינה. ריקי סופר בת 45 ואל עולם טיפוח היופי וקוסמטיקה נכנסה בגיל צעיר במיוחד, כשהיתה בת 22 סיימה בהצלחה את לימודיה במכללה לקוסמטיקה רפואית ומיד לאחר מכן החלה לעבוד באופן עצמאי.

כאשר הגעתי לקליניקה במקום מגוריה של ריקי במושב כפר אחים, האווירה הכפרית של טבע מלבלב בשילוב של שקט מופתי, ריחות נעימים וצבעים מסביב השכיחו ממני לרגע את המחשבה כי מגיעים לכאן עבור טיפול, אבל החל מהשנייה הראשונה כמו הטבע כך גם ריקי השרתה נינוחות שאי אפשר היה שלא להתחבר אליה.

ריקי עובדת באופן עצמאי וסוג הטיפולים שהיא מעניקה כולל את כל סוגי טיפולי הפנים, אקנה, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג, כאשר האי נעזרת במכשור מתקדם אותו הביאה מתערוכות מקצועיות בנסיעות העבודה לחו"ל. על כך היא סיפרה לי: " למרות שאני נמצאת בתחום שנים רבות וצברתי כבר המון ניסיון, אני מקפידה להמשיך לחפש כיצד אפשר להעשיר את הידע המקצועי שלי וללמוד עוד ועוד, את התפיסה הזו גיבשתי עם עצמי החל מהרגע הראשון שבו התחלתי לעבוד. לכן לפחות שלוש פעמים בשנה אני יוצאת לסדנאות בחו"ל כי בהן אפשר ללמוד דברים שלא קיימים עוד בישראל או שמגיעים לכאן באיחור, בעיקר בכל הנוגע לתחום האנטי אייג'ינג".

ריקי סופר. יח"צ,
ריקי סופר/יח"צ

השנה ועוד קודם למשבר הקורונה ריקי הספיקה לבקר בשתי תערוכות שנערכו בניו יורק, כך היא בעצם מצליחה לשמור על ייחודיות מקצועית שמאפיינת אותה לעומת אחרים, על כך ניתן ללמוד גם מחוות הדעת שמקבלת בעמוד הפייסבוק שלה מצד לקוחות.

מור כץ כתבה: " אני מטופלת של ריקי מגיל צעיר ועד היום, אין על הטיפול המסור שלה, המקצועיות, הזמינות, הסטריליות וגם על האוזן הקשבת, אני מאוד מרוצה וממשיכה לבוא אליה על אף המרחק של שעה נסיעה! היא אלופה, מקצועית ולאחרונה סוף סוף השיקה את קו המוצרים המדהים שלה שכל כך חיכינו לו".

אושרית ברנע כתבה: "זה גם השקט והשלווה שריקי מקרינה, הידע המקצועי, הטיפול המושלם, כל החבילה כולה, קוסמטיקאית בנשמה ואני שמחה שפגשתי בה. היא טיפלה בבעיות הפנים שהיו לי בצורה מרשימה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ריקי סופר. יח"צ,
ריקי סופר/יח"צ

תוך כדי שיחה למדתי כי הייחודיות של ריקי באה לידי ביטוי גם בליין תכשירי קוסמטיקה RS cosmetics שהיא בעצמה הביאה לעולם, אחד מהם הוא סבון פנים במרקם קליל מסדרת ,Secret Elixir הוא מתאים לכל סוגי העור כשמנקה את הפנים ביסודיות, מסיר איפור ומעניק תחושת רעננות מבלי לייבש את העור.

הסבון מועשר בחומצה לקטית, זו מסייעת בשמירת רמת החומציות והלחות הטבעית של העור ומעודדת התחדשות תאים.

מוצר נוסף שמתאים בדיוק לחודשי הקיץ הקרובים הוא קרם לחות עם הגנה SPF50 לכל סוגי העור, הוא מכיל נוסחת לחות חדשנית המזינה את העור ומעניקה רכות ומראה זוהר לפנים ואף משמש כקרם בסיס מדהים לאיפור.

"ליין המוצרים שפיתחתי הוא חלק מתהליך הלמידה שסיפרתי עליו קודם לכן, לקחתי את כל הידע שרכשתי עם השנים ובשיתוף פעולה עם מעבדות בארץ פיתחנו קרמים וסבונים איכותיים", סיפרה לי ריקי.

היתה לי פגישה מעניינת עם קוסמטיקאית מדהימה, ריקי סופר, 20 שנות פעילות וכוחה עדיין במותניה כאשר לא מפסיקה להתמקצע.

מספר טלפון: 0525402525

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ריקי סופר, בשיתוף ריקי סופר
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully