וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשלמו מחיר שפוי על ירקות אורגניים

בשיתוף משק אורגני, המעפיל, בשיתוף משק אורגני, המעפיל

1.6.2020 / 9:41

יותר ויותר אנשים מבקשים לאכול פירות וירקות בגידול אורגני ללא ריסוס כלל. צוות המומחים שלנו איתר את "משק אורגני, המעפיל" וקבע: כך תשלמו מחיר שפוי על ירקות, בלי לשלם בדרך למתווכים

משק אורגני, המעפיל. יח"צ,
משק אורגני, המעפיל/יח"צ

בקיבוץ המעפיל, שבמועצה האזורית עמק חפר, צומח לו גן ירק אורגני מרשים בו דותן גושן ואנשי הצוות שלו מגדלים עשרות סוגים של ירקות ותבלינים ללא ריסוס כלל, ללא דשן כימי ועם המון אהבה למקצוע.

דותן גושן, מגדל בימים אלו משק אורגני מרשים ביותר. לאחר כשמונה שנות עבודה בענף ההייטק והגעה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בחברת טכנולוגיות מובילה, הוא החליט לשנות כיוון ולהתחבר לאדמה. את המשק הוא הקים בשנת 2012: "לאחר התבשלות ארוכת שנים ולמידה מעמיקה על התחום, החלטתי שאף פעם לא מאוחר להתחיל מחדש והחלטתי להקשיב ללב וללכת עם החלום''. סיפר גושן והוסיף: "ענת, אשתי המדהימה אחראית על הטון והרוח הגבית. אייל, איתי ואוהד ילדיי המדהימים אחראים על מצב הרוח, על החיוך ועל העולם ומלואו שלו אנחנו זוכים''.

משק אורגני, המעפיל שולח את תוצרתו בסלי ירקות לחברים קבועים המנויים לשירות, עד פתח הבית. קבוצת החברים של המשק מקבלת כל שבוע, סל ירקות אורגני עשיר הנקטף ביום החלוקה. כל הירקות בסל טריים, בריאים, אורגניים במאת האחוזים, בעלי ערך תזונתי גבוה וכמובן טעימים. חשוב לציין שעל פי הבדיקה שערכנו מחיר סל הירקות הוא הוגן. במשק אורגני, המעפיל מציעים שני סוגים של סלי ירקות: משפחתי (14 סוגי ירקות) ב -115 ש"ח או בסיסי (10 סוגי ירקות) ב-90 ש"ח (בתוספת דמי משלוח).

משק אורגני, המעפיל. יח"צ,
משק אורגני, המעפיל/יח"צ

תכולת סלי הירקות משתנה בכל שבוע על פי עונות השנה ועל פי מצב בשלות הירקות בשדה, מתוך כוונה לקטוף את הירקות שהכי מוכנים לקטיף והכי מתאימים לאכילה באותו שבוע. כל סל יכיל ירקות בסיסיים כמו עגבנייה, מלפפון וחסה בכל שבוע, בעוד שאר הירקות משתנים עם העונות.

מגוון הירקות בסל נבנה על פי רצף הגידולים בשדה כמו תפוחי אדמה, שומר, פטרוזיליה, כוסברה, עגבניות שרי, פלפלים, חצילים, תירסים, במיה, גזר, מבחר דלעות, קולורבי, אספרגוס, ארטישוק, כרוב, סלק בצבעים שונים, חסות, פטרוזיליה, מנגולד, שמיר, קייל, בזיליקום, כרישה, בצל ירוק, אבטיח, מלון, אפונת שלג, שעועית תאילנדית, פול, סלרי, רוקט, בקצוי, רוקולה, עשבי בר, עולש, חסת המצפן, חובזה, סרפד, חומעה, עלי גפן, פאקוס, דייקון ועוד.

אחת הלקוחות שנהנית מהשירות של המשק היא טל סולומון שאמרה: "אין כמו להגיע הביתה, בחוץ יורד גשם ובפתח הדלת מחכה ארגז ירקות שעליהם טיפות גשם. כל הבית מתמלא בריח והראש כבר מתכנן את המרק הבא. תודה ענקית על הבריאות שהכנסתם אלי הביתה ועל החשיפה כל פעם מחדש לירק חדש וטעים. ירקות עושים באהבה או לא עושים בכלל - רואים את זה בתמונה ומריחים את זה בסל עצמו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משק אורגני, המעפיל. יח"צ,
משק אורגני, המעפיל/יח"צ

המטרה של משק המעפיל היא להעביר לכם ירקות שבעצם לא נגעה בהם אף יד מלבד יד החקלאי, ללא מערכות קירור, אחסון או אריזה תעשייתיים, וממש שעות ספורות מהקטיף, כשעל חלק מהירקות עוד יש אפילו שאריות אדמה.


ניתן להזמין סל באופן חד פעמי להתנסות או באופן קבוע (אחת לשבוע או אחת לשבועיים). המחיר הוא אותו מחיר והוא תלוי רק בגודל הסל הנבחר. בנוסף, ניתן למצוא באתר המשק ולהוסיף להזמנה גם מוצרים אורגנים נוספים שהמשק אינו מייצר בעצמו אלא מביא מיצרנים וספקים שאיתם הוא עובד כמו שמן זית, נבטים, פטריות, פירות ודבש.


אזורי המשלוח: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, קריית אונו, ראשון לציון, חולון, בת ים, בני ברק, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, רמת השרון, קדימה צורן, תל מונד, חדרה, נתניה, פרדס חנה כרכור ועוד הרבה ישובים בעמק חפר, השרון וגוש דן.


להזמנות: 052-612-2222

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

אימייל להתקשרות: meshekorgani@gmail.com

בשיתוף משק אורגני, המעפיל, בשיתוף משק אורגני, המעפיל
  • עוד באותו נושא:
  • ירקות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully