וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"רולס רוייס" של המחשב האישי בחצי מחיר - האם זה אפשרי?

בשיתוף מקניון, בשיתוף מקניון

1.6.2020 / 8:54

מחשבי Apple מקינטוש, הם כבר מזמן לא "מחשב לגרפיקאים". בעצם - מדובר ברולס רוייס של המחשבים האישיים, למי שיכול להרשות לעצמו

רמי שפר. יח"צ,
רמי שפר/יח"צ

הסיבה לכך שמחשבי אפל כל כך טובים היא שמדובר בחומרה ברמה הגבוהה ביותר, המורכבת כולה במפעלי אפל, באינטגרציה מלאה עם מערכת ההפעלה, והתוכנות, המיוצרות גם הן על ידי אפל. מכיוון שאפל שומרת בסודיות את כל מהלכיה, כמעט ואין נוזקות שמצליחות להפריע לעבודת המשתמש. למשל - מקרי "חטיפת המחשב" על ידי תכנות כופר, כמעט ולא תועדו בשנים האחרונות על מחשבי אפל.

חוויית המשתמש משודרגת לעילא. מחשבי מקינטוש עובדים ברציפות על שולחן המשתמש, ללא כיבוי, או ריסטרט כלשהו, אף במשך חודשים.

העבודה חלקה וזורמת - מיעוט תקלות, נפילות, וירוסים - נותנים שקט נפשי בישיבה ארוכה מול מסך הרטינה המעולה.

מאז שחברת מיקרוסופט שיחררה את חבילת האופיס שלה למחשבי המקינטוש, ירדו כמעט כל החסמים לשימוש בו כמחשב אישי, החי בטבעיות גם בסביבת ווינדוס בארגונים גדולים.

למי שממש חייב - אפשר להריץ חלון עם מערכת הפעלה ווינדוס, בצורה מושלמת על המק, כמכונה וירטואלית.

מחשבי המקינטוש משמשים לקוח בממוצע 9-8 שנים, בניגוד למחשבי ווינדוס (כולל Brands) שהבעלות עליהם היא לשנתיים שלוש בממוצע.

האם באמת יש צורך לשלם סכומי עתק, כדי לזכות בבעלות על מין תכשיט אוצרי שכזה על שולחננו?

ביקשנו לשוחח עם מי שנחשב למומחה המוביל של מחשבי המקינטוש בישראל, רמי שפר, הבעלים של חנות "מקניון", ממנו למדנו על היתרונות הרבים של המק, ולמדנו כיצד ניתן לשלם עליו הרבה הרבה פחות, וליהנות יותר.

רמי שפר בן 63, וכמו רבים בעולם, גם חייו השתנו כאשר סטיב ג'ובס הביא לאנושות את מחשב המקינטוש הראשון. מאז ועד היום רמי חי ונושם את עולם המחשבים בזכותו. " אני בעסק הזה כבר 34 שנה" מפטיר רמי, כלאחר יד. "אני זוכר את עצמי כסטודנט בתחילת הדרך, מזיע דם בהקלדות על מעבד התמלילים "איינשטיין" במערכת ההפעלה DOS. ביום שראיתי את הMac, חיי המקצועיים השתנו מקצה לקצה", סיפר לנו.

איך אפשר להחזיק בעסק כזה 34 שנים, שאלנו את רמי. "רק בזכות הפידבק מהלקוחות, שיודעים להעריך ולפרגן. יש לי לקוחות של עשרות שנים, שמביאים את המשפחה, החברים והעסקים, ומאות חוות דעת מושלמות בזאפ ובגוגל".

חנות האון ליין היא: https://www.mac-kanyon.co.il/

במקביל - החנות הפיזית - ברחוב יעקב חזן 13 בצפון תל אביב.

ביקשנו מרמי הסבר על היתרונות של עבודה איתו, מול עבודה עם רשתות מחשוב כלליות, או כאלו המתמחות במוצרי אפל. רמי מנה מספר יתרונות: חנות "מקניון" של רמי, מתמחה בחידוש מחשבי מק במחירים אטרקטיביים, ומציעה עסקאות טרייד אין, ששינו את עולם מחשבי "אפל" המקומי. כך מתאפשר לכל מי שרצה לנהוג ברולס רויס של המחשבים, לעשות זאת בכחצי המחיר.ההסברים והתאמה של המחשב לצרכים - מתבצעים על ידי מומחה עם 34 שנות נסיון.

מוסיף רמי: " מעבר למכירה של מחשבי מקינטוש חדשים, ביבוא רשמי בלבד, שגם אותם אנו מוכרים, הבשורה שהבאנו לשוק המקומי היא - מחשבים מחודשים. במקום לקנות מחשב יקר וחזק הרבה מעבר לצרכים העכשוויים של הלקוח, כהשקעה לעתיד - קונים את מה שצריך - כאן ועכשיו, בכמחצית המחיר".

על המחשבים המחודשים ב"מקניון" משלמים הרבה פחות, ומקבלים אחריות מלאה. אפשר להאריך אחריות זו גם לשנה ול-3 שנים, ממש כמו עם מחשב חדש.

ומה קורה לאחר מספר שנים? רמי מסביר: "נניח שלאחר פרק זמן של מספר שנים המחשב הישן שקנית כבר לא מתאים לצרכים שלך, ואתה צריך מחשב חזק עוד יותר. תוכל לקנות מחשב מחודש של עוד שנתיים שלוש, שיתאים לצרכים החדשים, ולקבל החזר בטרייד אין - על המחשב הישן שרכשת קודם לכן".

מדובר בבשורה אדירה למי שעובדים עם מחשבי המקינטוש!

טרייד אין שחוסך בין חצי לשליש עלות על מחשב אישי שמתאים בדיוק לצרכים האישיים.

אם יש בבעלותכם מחשבי מקינטוש שאינם נמצאים בשימוש, בכל כמות, או שמעוניינים לשדרג, (כולל מחשבים מקולקלים) ב"מקניון" מחפשים אתכם ומוכנים לשלם עבורם.

ליצירת קשר ניתן להתקשר לטלפון: 052-5777307.

חנות האון ליין היא: https://www.mac-kanyon.co.il/


* אפל ומקינטוש, ווינדוס, מיקרוסופט, הם שמות רשומים של חברת אפל וחברת מיקרוסופט בהתאמה.

בשיתוף מקניון, בשיתוף מקניון
  • עוד באותו נושא:
  • מק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully