וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאנו מהבית ונשארנו בסלון - את הבית של הצב גם אתם תרצו להכיר

בשיתוף הבית של הצב, בשיתוף הבית של הצב

31.5.2020 / 16:40

רצינו לצאת מהבית, אבל להרגיש הכי בנוח. בלי להתייפייף, בלי להתנצל, לבוא כמו שאנחנו. יצאנו בבגדים הכי נוחים, התיישבנו בכיף וחזרנו כדי לספר לכם למה גם אתם תרצו לבוא לכאן

הבית של הצב. יח"צ,
הבית של הצב/יח"צ

הישיבה על הספות המרווחות הפכה את המפגש בין החבר'ה לקליל ונינוח. לקחנו לעצמנו בירה, התפנקנו במנות שנשמעו פשוטות אך הרגישו אש והעברנו שעות בכיף. בסופו של דבר הבנו מדוע הסלוגן של המקום הוא: "יוצא מהבית נשאר בסלון". זה פשוט מה שהרגשנו.

הבית של הצב, בר שכונתי בחולון, מאפשר לנו לשבת בנינוחות, לצפות במשחק כדורגל, לשוחח, לצחוק, לאכול אוכל בסגנון "קז'ואל" שנעשה על ידי שף והעיקר, לנקות את הראש ולהרגיש הכי בנוח. באנו אל המקום כדי לבדוק על מה כולם מדברים והבנו שיש לנו סיבה לחזור.

יוצא מהבית נשאר בסלון

אם לרגע תהינו על מהות הסלוגן והאם יש באמת סיבה לצאת מהבית כדי להישאר בסביבה הכי נינוחה, קיבלנו מהר את התשובה. כולנו אוהבים להתאוורר, להשתחרר, ליהנות מאווירה של חופש בסוף היום. אנחנו לא צריכים להתלבש, להתארגן, להיראות הכי מיוחדים (אם כי אנחנו יכולים). אל הבית של הצב אנחנו יכולים להיכנס בדיוק כמו שאנחנו.

בין אם אנחנו רוצים לצפות במשחק כדורגל עם החברים ובין אם בא לנו לשחק בסוני, זה המקום בשבילנו. האווירה במקום קלילה, נינוחה והיא המקום המושלם להיפגש יחדיו, בלי לסדר אחרינו ובלי לקנות כל מיני מאנצ'יז לפני. בבית של הצב חיכה לנו מקרר מלא בכל טוב. אלו מאיתנו שלא רצו להתפנק במנות מהתפריט מצאו במקום גם במבה, קינדר בואנו ועוד שלל חטיפים קלילים.

בגזרת התפריט, בחרנו יחדיו במספר מנות. למנות הפתיחה בחרנו בנאצ'וס עם צ'דר, שמנת חמוצה, גוואקמולי, סלסלה וחלפיניו ומנת אדממה. בהמשך התפנקנו עם פיצה (או כמו שהיא מופיעה בתפריט: "פיצב") בטטה, ארטישוק ופטה וכריך בלקני עם פסטו בזיליקום, פרוסות פלפל קלוי ופטה. המנות נשמעות אולי מוכרות ובמקומות רבים הן יכולות להיות בסדר. כאן, הן היו מושלמות. כל ביס היה נפלא.

לקינוח, העזנו להזמין עוגיפלצת, קינוח שצריך לראות ולטעום כדי להבין את הבום שלו. לאחר שנהנינו מהתפריט אנחנו יכולים להגיד שאם גם אתם אוהבים שלמות, עכשיו אתם יודעים לאן להגיע. סך הכל, עבור 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח ובירות שילמנו 245 שקלים.

בין ההמולה לפרטיות

כשהסתובבנו במקום הבנו שכל אחד ואחת יכולים למצוא לעצמם מקום. זהו מקום מפגש נפלא לשבת עם החבר'ה, לפגוש חבר מהטיול בדרום אמריקה אחרי שלא נפגשנו מלא זמן וגם, מקום אידאלי לדייט קליל. המרחב מחולק לשני חללים, חלל מרכזי וחלל סגור לאירועים והזמנות פרטיות. אנחנו ישבנו בחלל המרכזי, לקחנו שש-בש לשולחן ושתינו בירה בכיף.

כל אחד ואחת יכולים למצוא סיבה לצאת מהבית וכולם מוצאים סיבה להגיע דווקא לכן ולהרגיש הכי בסלון. בלי לשטוף כלים בסוף היום, בלי לדאוג לחטיפים ובלי לתכנן מראש מה לעשות בכל יום. בגזרת האלכוהול מגישים בבית של הצב בירות שונות ובהן הייניקן, רד סטרייפ ואחרות בבקבוק או גולדסטאר, מכבי ופאולנר מהחבית. בנוסף ישנו מקרר יינות, ערק, וודקה, וויסקי וכל משקה אלכוהולי שאפשר להזמין בבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

תרגישו בנוח

באופן ספונטני או מתוכנן מגיעים יחידים, זוגות וקבוצות אל תוך החלל המזמין, מתיישבים ומשתחררים תוך דקות ספורות. פה ושם נשמע צחוק, פה ושם בירות נפגשות וקוביות נוחתות על משטח עץ. מרגע שנכנסנו למקום ועד שעזבנו, הרגשנו בנוח. העובדה שהבית של הצב נמצאת במקום קצת סודי ומרוחק, באווירה שונה מכל בר אחר, הפכה את הבילוי לייחודי ושונה מכל מה שחווינו.

מרגע הכניסה למקום ועד שעזבנו, הרגשנו שאנחנו יכולים להיות מי שאנחנו, בלי מניירות ובלי צורך להעמיד פנים. אז אם תהיתם מתי בפעם האחרונה יצאתם לבלות והרגשתם בנוח, אנחנו יכולים להגיד לכם שנמצא המקום המושלם. הבית של הצב משלב בין בילוי מחוץ לבית לבין חוסר מחויבת. שילוב של פאב, ישיבה מפנקת, מנות במסתכמות במילה טעים וכמובן, כל זה קרוב לבית. הבית של הצב נמצא בחולון ומציע אווירה קלילה, ביתית וכל אורח ואורחת מוזמנים להתיישב בנינוחות ולהיות בדיוק מי שהם.

הבית של הצב - הבנאי 29, חולון. פתוחים שוב - כל השבוע מ-19:00 עד 02:00.

אתם מוזמנים לצפות בתפריט או להיכנס לעמוד האינסטגרם של הצב. המקום נפתח לקהל ומקפיד לשמור על היגיינה ועל הנחיות משרד הבריאות באופן מלא. בשיחה עם הבעלים, אוהב גרינברג, השף והבעלים נאמר לנו כי המקום תמיד שם דגש על היגיינה, אך בתקופה הזו כל הצוות מקפיד על חיטוי של כל אביזר ובלי ומחליף כפפות לאחר כל מנה.

בשיתוף הבית של הצב, בשיתוף הבית של הצב
  • עוד באותו נושא:
  • פאב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully