וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החצי השני: אתר ההיכרויות שמחבר בין אנשים למעלה מ - 28 שנים

בשיתוף החצי השני, בשיתוף החצי השני

31.5.2020 / 14:59

בתחילת שנות ה-90 פעל החצי השני באמצעות דואר ישראל - כיום הארגון פועל כמובן באינטרנט ומציע היכרויות בהתאמה טובה לאקדמאים - וגם לאנשים המבקשים לפתוח פרק ב' בחיים

אהבה. absolutely,
היכרויות/absolutely

עולם ההיכרויות השתנה באופן ניכר בעשורים האחרונים, בעיקר לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות המשמעותיות ששינו את העולם במגוון תחומים. אך גם בתוך עולם ההיכרויות של היום, העשיר כל כך באפליקציות ואתרים שונים, ניתן להצביע על כמה פלטפורמות ייחודיות במינן מבחינת הצלחתן ואיכות ההיכרויות שהן מצליחות ליצור. כזה הוא "החצי השני" - אתר הכרויות ייחודי, וותיק, חסר פשרות ומיוחד במינו.

היכרויות בעלות סיכוי הצלחה גבוה בין אקדמאים עוד מלפני עידן האינטרנט

"החצי השני" מהווה למעשה פלטפורמה מתקדמת להיכרויות בין אקדמאיים ובעלי השכלה גבוהה, המצטיין בחיבור בין בני ובנות זוג פוטנציאליים אשר חולקים תחומי עניין משותפים, כמו גם מאפיינים נוספים אשר מעלים את סיכויי ההצלחה של המפגש ביניהם.

אולי אחד הנתונים המרשימים ביותר בנוגע ל"חצי השני" הוא משך תקופת פעילותו - בעוד אנו חיים בעידן בו אתרים ואפליקציות שונות קמים ונופלים בקצב מסחרר,"החצי השני" פועל כארגון מזה כעשרים ושמונה שנים (!!!), עוד לפני שבכלל ידענו מה זה אינטרנט והרבה לפני שידענו מהי אפליקציה... בתחילת דרכו, אי שם בתחילת שנות התשעים, פעל ארגון "החצי השני" בקמפוסים של מוסדות האקדמיה, והפעיל שירות הכרויות באמצעות דואר ישראל! בימים ההם יונת הדואר הייתה למעשה אחראית על הפן הטכני של הקישור והעברת מספרי הטלפון (הנייחים...) בין האנשים. מאז ועד היום צעדנו כולנו כברת דרך טכנולוגית ארוכה ביותר, וכיום פועל "החצי השני" אונליין כמובן, ומציע מנגנון התאמות מתקדם ביותר אשר מבטיח התאמות דו כיווניות (לקשור בין אנשים בעלי עניין הדדי אחת בשני), ומעלה משמעותית את הסיכוי למציאת אהבה אמיתית וברת קיימא.

היכרויות פרק ב' - להתחיל מחדש באמצעות פלטפורמה מוקפדת וחסרת פשרות

פיצ'ר מסקרן במיוחד של "החצי השני" הוא פלטפורמה המתמקדת באנשים הנמצאים בפרק ב' של חייהם (בגילאים מתקדמים יותר, לרוב לאחר גירושין וכו'), ומעוניינים להכיר בן/ת זוג חדשים ולהיכנס שוב למערכת יחסית. כיום, הכרויות בשלב ב' של גרושים/גרושות (ואנשים בגילאים מתקדמים בכלל) הפכו נפוצות הרבה יותר בעולם כולו ובמיוחד בישראל. פלטפורמות יעילות המתמחות ביצירת הכרויות פרק ב' מוצלחות, דוגמת "החצי השני", מאפשרות לאינספור אנשים מדי שנה למצוא מחדש את האהבה וההתרגשות בחייהם, גם לאחר שרבות ורבים מהם כבר היו בטוחים כי לא יזכו לחוות זאת שוב בחייהם.

הייחודיות של "החצי השני" בהשוואה לרובן המכריע של פלטפורמות ההיכרויות הפועלות כיום, הן בכל הנוגע לפרק ב' והן בכלל, היא ההקפדה על קישורים איכותיים ובעלי סיכוי גבוה להצלחה, ומחויבות יוצאת דופן לאיכות ואכפתיות כלפי הלקוחות. בפלטפורמה זו שמים דגש על שמירת מאגר איכותי, מעודכן ואמין של אקדמאיות, אקדמאים ובעלי/ות השכלה גבוהה באופן כללי, כמו גם על רישום פרטיהם ותחומי העניין שלהם, כמו גם נתונים נוספים שיכולים לסייע להפגיש בינם לבין בני/ות זוג פוטנציאליים, על מנת שסיכויי ההצלחה של המפגשים הללו יהיו הגבוהים ביותר שניתן.

במידה ואתם אקדמאים ובעלי השכלה גבוהה, צעירים ומבוגרים כאחד, ומעוניינים בהכרויות משמעותיות ובעלות סיכוי טוב להפוך לארוכות טווח - מומלץ בחום לנסות את "החצי השני".

להצטרפות היכנסו לאתר הכרויות החצי השני

בשיתוף החצי השני, בשיתוף החצי השני
  • עוד באותו נושא:
  • היכרויות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully