וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הגבס מציג: ONE STOP SHOP

בשיתוף מרכז הגבס, בשיתוף מרכז הגבס

31.5.2020 / 14:01

עם ותק של 30 שנה ולמעלה מ10 מחלקות המאויישות באנשי מקצוע ותיקים - מרכז הגבס הוא הכתובת שלכם בכל מה שנוגע לחומרי בניין

מרכז הגבס. יח"צ,
מרכז הגבס/יח"צ

מרכז הגבס אור יהודה פעיל כבר למעלה מ- 30 שנים בתחום חומרי בניין. בין היתר תוכלו למצוא לוחות גבס, צבעים, חומרי איטום ודבקים שונים, חומרי בידוד כמו בידוד אקוסטי ובידוד תרמי לכל ביצוע עבודות הבנייה והשיפוץ. מרכז הגבס אור יהודה הפך לשם דבר באזור גוש דן והסביבה. בימים אלו, מרכז הגבס, הוא העסק המוביל ביותר בתחום אספקת חומרי בניין באזור. לחברה מגוון רחב של מוצרים המקנים גישה לכל לקוח על מנת לבצע שיפוץ בבית ופרויקטים שונים.

מרכז הגבס הינו מרכז של 3 קומות החולש על 6000 מ"ר בהם אולמות תצוגה, מחלקות שונות ומחסנים בהן ניתן למצוא את כל הדרוש לשיפוץ הבית במחירים אטרקטיביים ובשירות יוצא מן הכלל. במרכז הגבס שמו כמטרה להפוך את המקום לפתרון המושלם עבור הלקוח שרוצה וצריך לשפץ את הבית/עסק שלו.

במרכז הגבס תמצאו מעל 10 מחלקות שונות כאשר בכל מחלקה נמצאים אנשי מקצוע מיומנים אשר חיים את המחלקה שלהם במשך כל היום ובעלי ניסיון רב בתחומם. במקום תוכלו למצוא חומרי בניין, לוחות גבס, רובה, אינסטלציה, דלתות, צבע, כלי עבודה, בידוד כגון: צמר סלעים, צמר זכוכית ועוד. הכל באספקה מיידית כאשר בנוסף ניתן למצוא באולם התצוגה מבחר מרשים של כלים סניטריים, אריחי קרמיקה וריצוף גרניט פורצלן, ארונות אמבטיה, ברזים וכיורים, מקלחונים, תקרות אקוסטיות, צבע, ריצופים וחיפויים, חומרי בידוד תרמי ואקוסטי, צמר זכוכית, צמר סלעים, טק סאונד ספוגים אקוסטיים ועוד.

מרכז הגבס. יח"צ,
מרכז הגבס/יח"צ

"עבדנו ועובדים קשה כדי שמרכז הגבס יהיה ONE STOP SHOP שבה הלקוח יכול להגיע אלינו בתחילת השיפוץ ועד לסוף השיפוץ ולמצוא את כל מה שהוא צריך במקום אחד החל מלוחות גבס וכלי עבודה ועד לריצוף וארונות אמבטיה ללא צורך להתרוצץ בין חנות לחנות מה שיחסוך ללקוח המון זמן וכמובן חיסכון בכסף'', סיפר לנו גיא לרמן - מנהל השיווק במרכז הגבס

מרכז הגבס אור יהודה הוא ספק של מוצרים לשוק הפרטי וגם לעסקי. בעלי המקום מאמינים שכל אדם יכול לשפץ ולחדש את ביתו, המשרד שלו או כל מבנה אחר בהתאם לצרכיו ובהתאם לתקציב השיפוץ ולכן הם מציעים מגוון אדיר של חומרים שונים להתאמה מושלמת ללקוח ולאופן השיפוץ. מדובר במרכז שהוא "ONE STOP SHOP", אשר נותן את האופציה ללקוח להיכנס לחנות משלב התחלת השיפוץ ועד לסיומו ולמצוא כל מה שהוא צריך ללא צורך לעבור בין חנויות שונות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרכז הגבס. יח"צ,
מרכז הגבס/יח"צ

כדי להוזיל עלויות לצרכן במרכז הגבס מייבאים שלל מוצרים כמו לוח הגבס החיצוני - אקסטרים בורד, ולוחות גבס נוספים מותג חומרי הבניין איגל קרמיקה מוצרי בידוד וחומרי בניין נוספים.

דודו סרור, מנכ"ל מרכז הגבס: "מבחינתי יש שני מדדים לעסק מצליח, טוב ואמין - שירות ומקצועיות ולכן לפי מה שאני מאמין הצבנו בכל מחלקה אנשי מקצוע מעל לתקן המבוקש על מנת שמצד אחד השירות יהיה מהיר ואדיב ומצד שני מקצועי ויעיל כך שאנשי המקצוע שלנו יודעים להתאים ללקוח בדיוק את המוצר אותו הלקוח צריך".

למרכז הגבס מספר אתרי אינטרנט אשר נותנים מענה ללקוחות בתחומים שונים ומגוונים. ישנו אתר הנותן מידע על מורי הבנייה מספק הדרכות ובו ניתן למצוא בלוג פעיל ומצוין עם טיפים שנושאים רבים, אתר נוסף בו ניתן לרכוש את המוצרים און ליין, המוצרים יגיעו באמצעות שליח עד פתח הבית, אשר נוסף ייעודי לתחום הרובה שם תוכלו למצוא את כל הדרוש על מנת ליישם רובה כמו שצריך.

בתקופת הקורונה מרכז הגבס עבד כרגיל מאחר והוא הוגדר כעסק חיוני. ענף הבנייה עבד כך שהמרכז המשיך לספק שירותים לחברות הגדולות במשק ובמשלוחים ללקוחות הפרטיים. אחד הלקוחות של מרכז הגבס סיפר: "אחלה חברה שבעולם עם אחלה מחירים. שרות אדיב ומדהים. נהניתי מכול רגע לעבוד מולם. אחד הספקים הנוחים והסבלניים. תודה רבה להם על השירות הנפלא".

לסיכום, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ואלפי לקוחות קבועים ומרוצים, מרכז הגבס הוא הבית לקבלנים ומשפצים עתידיים. את הכל ניתן למצוא במקום אחד, עם יחס ושירות מהטובים שתמצאו. אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם מאולם התצוגה שלהם ולרכוש חומרי בנייה, פרקטים, אריחים, חדרי אמבטיה, צבעים, כלי עבודה ועוד. כמו כן ניתן לקבל ייעוץ מקצועי במקום על כל עבודות הבנייה וכמו כן קיים ברשותם מאגר של בעלי מקצוע ושירות הטובים והמומלצים ביותר לכל עבודות הבנייה למיניהם.

אתם מוזמנים להגיע למרכז הגבס שם תקבלו מחירים טובים עם שירות ללא פשרות.

טלפון: 03-6348888

שעות פעילות: ימים א-ה מחסן - 6.00 - 17:00
אולם תצוגה - 8:00 - 19:00
שישי: 6.30 - 13.00.

לאתר תדמית

לאתר מכירות

לאתר רובה מפאי

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: guy@mgeves.co.il
כתובת: משה אביב 14 אור יהודה.

בשיתוף מרכז הגבס, בשיתוף מרכז הגבס
  • עוד באותו נושא:
  • גבס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully