וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

babble : תרשי לעצמך להתפנק

בשיתוף babble - nail bar & hairstyle, בשיתוף babble - nail bar & hairstyle

31.5.2020 / 13:37

בחיפה מחכה לכן מכון יופי בו תוכלו לפנק את עצמכן לטיפול מניקור/פדיקור או סידור גבות - עם שירות מקצועי ולבבי

באבל ציפורניים. יח"צ,
Babble - nail bar & hairstyle/יח"צ

כל בחורה שמכבדת את עצמה יודעת שמגיע לה להיות יפה, להרגיש מטופחת ונשית. מקום אחד בחיפה, יכול להעניק לך את כל האפשריות הללו עם מגוון טיפולי ציפורניים, עיצוב וסידור גבות/ביו קעקוע ועיצוב שיער. מדובר על מכון היופי והטיפוח Babble - nail bar & hairstyle, של לנה וידרביץ' וקים ליסיאנסקי, בחיפה (מוריה 9). כל ציפורן מושקעת בשלל דוגמאות יפיפיות עם לק ג'ל איכותי, כמו גם בניית ציפורנים בג'ל ובאקריל, בכל השיטות. הרשי לעצמך להתפנק ב- Babble - nail bar & hairstyle, כל זאת באווירה טובה עם נשות צוות מובילות בתחום.

בר הציפורניים שנפתח לפני תשע שנים בחיפה, מעניק כאמור מגוון טיפולי ציפורניים, לצד מוצרים לטיפוח הידיים והרגליים. במתחם יש גם חדר אינטימי נפרד ששייך למספרה. הלקוחות שמגיעות למקום נהנות מסידור ועיצוב גבות, והוא כולל ארבע עמדות לידיים ועוד שלוש עמדות לרגליים. יום הולדת? מסיבת רווקות? בת מצווה? אפשר להגיע כקבוצה, לסגור מראש ולקבל טיפול יופי מושלם.

לנה וידרביץ', קים ליסיאנסקי ונשות הצוות שלהן עושות כל מה שקשור לציפורניים, עם מבחר ענק של צבעים, עיצוב בג'ל ועוד. לקוחות מגיעות עם תמונה מבוקשת של הציפורניים אותן הן רוצות והן מיד מקבלות את מה שהן רוצות. גם נושא עיצוב וסידור הגבות במקום מרשים במיוחד, כאשר בהמשך יעברו שם גם לאיפור קבוע. "ברגע שנתרחב והמקום יגדל יהיה חדר נפרד לעשות עוד דברים'' סיפרה אחת מהבעלים, לנה וידרביץ'.

באבל ציפורניים. יח"צ,
Babble - nail bar & hairstyle/יח"צ

אחת הלקוחות, רחל אברום, הייתה מרוצה מאד ודיווחה: "בפעם הראשונה שהגעתי לכאן, הייתה לי חוויה מדהימה: מוסיקה מרגיעה שאינה חזקה מדי ואווירה נהדרת, צוות מנומס מאוד ומתוק. הרגשתי בנוח כי הן גם הבחינו באזורים בעייתיים, עשו מעל ומעבר כדי לטפל טוב בכפות הרגליים. איכות גבוהה, הן היו מדויקות מאד. כמו כן הביקור היה קצר יותר באופן משמעותי ממה שאני רגילה והמחירים? הוגנים מאד".

המחירים ב- Babble - nail bar & hairstyle מתאימים לכל כיס. ג'ל פדיקור מלא עם עבודה על כף הרגל וציפורניים - 150 ש''ח, בעוד עיצוב גבות 50 ₪ וסידור גבות 30 ₪ בלבד. השתיים הוסיפו: "חשוב לשמור על הזנת העור מסביב לציפורן, עבור מראה עור טבעי ובריא. הידיים והציפורניים שיראו בריא, עם או בלי ג'ל. הטיפ שלי ללקוחות זה שהן ישמרו על הציפורניים שלהן קצרות ונקיות. לא יעזור לשטוף ידיים 15 פעם ביום, אם מתחת לציפורניים הארוכות או בסדקי הציפורניים השבורות או שיירי הלק יישארו מצבורי לכלכוך וחיידקים''. החלום של לנה וקים הוא להתרחב, לפתוח עוד סניפים ולהוסיף טיפולים כמובן.

טלפון: 073-730-3472

שעות פתיחה:

א-ה 9.00- 20.00
שישי : 9.00 - 15:00.

כתובת: מוריה 9 חיפה, מרכז כרמל.

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף babble - nail bar & hairstyle, בשיתוף babble - nail bar & hairstyle
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully