וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש נכנס לשוק הסולר

בשיתוף סולר ישיר, בשיתוף סולר ישיר

31.5.2020 / 13:12

עם מחירים נמוכים, סולר איכותי ושירות מהיר, חברת סולר ישיר שינתה את השוק מקצה עד קצה

סולר ישיר. יח"צ,
סולר ישיר/יח"צ

קבוצת סולר ישיר שינתה את פני תחום הדלקים מאז החלה לפעול בשנת 2013. בעלי החברה, עומרי דואב, ביחד עם מיכאל קריספל יועץ עסקי ויוסי לוי, מנהל הרכש, ביצעו מהפכה בכל הנוגע לשירות, יעילות ומחירים של אספקת הסולר בישראל.

מספר מפיקים של צוות "המומחים" נסעו למשרדי החברה אשר ממוקמים ברחוב האומן 9 בירושלים, על מנת לשוחח עם הבעלים וללמוד מקרוב על פעילות החברה, אלו הם הרשמים שלהם.

בבעלות החברה שתי משאיות ורכב שטח אחד אשר מספקים סולר בכל רחבי הארץ למעט אילת - ישיבות ,בריכות, מוסכים, מוסדות, מועצות אזוריות, ועדי בתים ולקוחות פרטיים.

ההבדל הגדול בין סולר ישיר לשאר החברות הנותנות שירות זה בא לידי ביטוי בשלושה מובנים עיקריים וחשובים: המחיר הכי נמוך, הסולר הכי נקי ומהירות אספקה מירבית - בין 24 ל 48 שעות בלבד.

סולר ישיר. יח"צ,
סולר ישיר/יח"צ

שוחחנו עם מספר לקוחות של סולר ישיר, למדנו כי לא רק מחיר נמוך ואספקה מהירה, אלא גם הלב גדול. אחד הלקוחות, בן 80, שביקש לשמור על עילום שם, סיפר כי הטכנאים של סולר ישיר מגיעים לטפל לו בתנור בבית ולעולם לא לוקחים כסף בעבור השירות.

החברה פעילה בכל הנוגע למעשר למשפחות שזקוקות לתרומות, מפיקה ערבי התרמה גדולים ותורמת כספים לעמותות.

שוחחנו עם עומרי, שאלנו אותו איך הם מתמחרים את הסולר הכי איכותי במחירים זולים יותר. הוא הסביר: "לא מדובר במשהו מסובך, אנחנו בודקים את המחירים של המתחרים מול האיכויות שלהם ומשתדלים להגיע למצב של חומר ומחירים טובים יותר, לכן העסק הוא במגמת עלייה וגדילה, בדיוק כמו דפוס עסקים גדולים ומוכרים בתחומים אחרים, מוכרים יותר בפחות, אבל צומחים למעלה".

דבר נוסף שמעניק לסולר ישיר יכולת לצמוח זו המשפחתיות בין כל עובדי החברה. מעבר לעסק יש להם מפגשים חברתיים מגבשים, עד כדי כך שגם את השבתות הם מעבירים ביחד. כך עומרי יכול להיות קשוב לצרכים של כל אחד ואחד.

סולר ישיר, חברה משפחתית, מהירות מירבית של הסולר הכי מזוקק ובמחיר הכי זול בישראל.

מספר טלפון: 1700505097


פייסבוק

בשיתוף סולר ישיר, בשיתוף סולר ישיר
  • עוד באותו נושא:
  • סולר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully