וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודי ציפורה: הציפור חזרה לצייץ

בשיתוף שיפודי ציפורה, בשיתוף שיפודי ציפורה

31.5.2020 / 12:20

אחרי הפסקה בתקופת הקורונה בה התמקדו ברשת השיפודים הפופולרית בשירותי משלוחים חוזרות המסעדות לפעילות מלאה

שיפודי ציפורה. יח"צ,
שיפודי ציפורה/יח"צ

מסעדת שיפודי ציפורה, הכשרה בד''צ בית יוסף בבת-ים, חגגה לאחרונה את החזרה לשגרה כאשר פתחה מחדש את שעריה עבור הסועדים. כבר למעלה מ-35 שנים המסעדה מעניקה ללקוחותיה אוכל טוב ומשובח. המסעדה הוקמה ע"י ציפורה ז"ל, שהייתה לה אהבה לאוכל ולאנשים. ''מאז ועד היום אנשים מגיעים לאכול ומספרים על ציפורה סיפורים שכיף לנו לשמוע'' אמר הבעלים של המסעדה, רונן.

הכל החל כאשר ציפורה פתחה מקום קטן שמוכר שיפודים איכותיים ומנות מפנקות, מאז המקום הלך וגדל והפך לאימפריה של ממש. אימפריה של אוכל טוב, אווירה מהנה וייחודית, שיפודים, מנות גריל, סטייקים מיושנים ועוד. סניף בת ים של ''שיפודי ציפורה'' הוא המקורי. ממש כאן ציפורה הקימה את הרשת, עבדה קשה ובמסירות נפש. היא ניהלה את החיים שלה מהמסעדה והייתה ל-אם מפרנסת. אט אט הזמן חלף, היה לה שם טוב באזור והיא פתחה עוד סניפים בעזרת הילדים שלה.

בימים אלו בעלי המקום ממשיכים את הדרך שלה: ''אכפת לנו מאד מהאיכות, הטריות והמוצרים" סיפר רונן והוסיף: "אצלנו כל לקוח יוצא מרוצה. לאיכות שלנו אין תחרות ולכל אורך התקופה האחרונה היה חשוב להמשיך לתת שירות ללקוחות שלנו. תקופה הקורונה הייתה מאד קשה אבל למרות זאת לא ויתרנו על אף לקוח, המשכנו לעבוד במתכונת מצומצמת וסיפקנו משלוחים. דאגנו לתת הרגשה טובה ללקוחות המסעדה גם בזמן שהם היו בבית. המסעדה נפתחה מחדש, העובדים חזרו מ-חל''ת וכולנו ערוכים לקבל את הסועדים''.

שיפודי ציפורה. יח"צ,
שיפודי ציפורה/יח"צ

במסעדה נותנים דגש על סלטי הבית המובחרים, סטייק אנטריקוט, פילה, שקדים ועוד בשרים מובחרים על האש, אשר כשרים למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף. אחת הסיבות שהלקוחות מגיעים לשיפודי ציפורה.

אחת המנות המוצלחות והנמכרות ביותר בשיפודי ציפורה היא קבב הבית אשר עטוף בלאפה חמה מהטאבון. מעוניינים במנה עסקית? מגש גדול של שווארמה הכולל 4 לאפות, 6 סוגי סלטי הבית ושתי תוספות חמות (ציפס או אורז) לבחירה. "אצלנו הלקוחות זוכים לפינוק שלא מקבלים בשום מקום" סיפר לנו רונן, הבעלים, ואת האמת? יש דברים בגו. הסלטים מוצעים לסועדים באופן חופשי, ללא הגבלה: חציל חם, פטריות חמות, כבד קצוץ, סלט ביצים, חציל בלאדי, חומוס ביתי ועוד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שיפודי ציפורה. יח"צ,
שיפודי ציפורה/יח"צ

שימי בר, אחד הלקוחות, מסר: "האוכל היה טעים והצוות נדיב. במקום היה נקי, נתנו תחושה שכיף לאכול בה. השווארמה הייתה מצוינת, השרות מהיר ואדיב. יש סלטים טובים וטריים. זה המקום הכי טוב בבת ים לאכול בו - החוויה שווה את המחיר''.

המסעדה עובדת עם חברות גדולות כמו מנופי אבי, אשטרום, עובדי בנקים, קופות חולים, עובדי מס הכנסה, בתי מדרש, כוללים ועוד. "החלום שלי, אחרי שהקורונה תדעך, זה לראות שוב את המקום הזה שמח. אנחנו מחכים ללקוחות שלנו שיחזרו כדי להעניק להם את האוכל הטעים שהם אוהבים, אנחנו רוצים להחזיר להם את החיוך ואת הטעם הטוב שאליו הם התרגלו בעבר" סיכם רונן.

שיפודי ציפורה. יח"צ,
שיפודי ציפורה/יח"צ

מה מחבר בין הלקוחות למסעדה?

"משפט אחד מלווה אותי כל החיים: ואהבת לרעך כמוך. מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך".

במסעדה יש 90 מקומות לאורחים, זאת לצד אולם אירועים חיצוני המתאים לכל אירוע עד 120 איש. שיפודי ציפורה ממשיכים לספק משלוחים לבת ים והסביבה עם מיטב הבשרים, הפיתות, הלאפות והסלטים. כל יום מ 11:00 בבוקר ועד 1:00 בלילה.

משלוחים והזמנות: 03-6591432

פייסבוק

אינסטגרם

שעות פעילות:

א-ה: 11:00 - 1.00 בלילה
שבת: חצי שעה לאחר צאת השבת עד 1.00 בלילה.

כתובת: הרב בר שאול 5 בת ים.

מייל: Zipora.office@gmail.com

בשיתוף שיפודי ציפורה, בשיתוף שיפודי ציפורה
  • עוד באותו נושא:
  • שיפודים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully