וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה מעבר לקוצים: משתלת הקקטוסים והסוקולנטים של ישראל

בשיתוף משתלת צבר, בשיתוף משתלת צבר

31.5.2020 / 10:22

מערכת המומחים מצאה עבורכם את משתלת הקקטוסים והסוקולנטים שמושכת אליה חובבי בוטניקה רבים שמטפלים בגידולים שלהם במסירות, ואף חולקים בגאווה את התוצרים בקבוצת פייסבוק מיוחדת לחובבי הקקטוסים בישראל, המונה אלפי חברים

משתלת צבר. יח"צ,
משתלת צבר/יח"צ

חובבי בוטניקה והמכורים לגידול צמחייה בגינה או במרפסת התאהבו בטרנד שצבר תאוצה בשנים האחרונות - גידול וטיפוח של צמחי המדבר, הקקטוסים והסוקולנטים.

משפחת הקקטוסים היא משפחה של צמחים סוקולנטים שהתפתחה בסביבה מדברית או מדברית למחצה, מוצאם הוא ממרכז אמריקה. מדובר בצמחים בשרניים ועסיסיים שגדלים לאט. הקוצים במרכז הקקטוסים והסוקולנטים הם כתוצאה מהתייבשות העלים עקב מחסור במים.

אז מה יש בצמחים הללו, שצדו את עיניהם ואת לבבם של ההמונים? ראשית, הקקטוסים והסוקולנטים לא דורשים הרבה מים על מנת להתקיים ולגדול. כך שלמעשה המגדלים חוסכים את עלויות המים ואת זמן ההשקעה הנדרש על מנת להשקות את הצמחים. בעולם שבו ישנו מחסור במים, ושאורך החיים המודרני הוא עמוס לעייפה, מדובר ביתרון משמעותי על פני צמחים רבים נוספים. בנוסף, את הקקטוסים והסוקולנטים ניתן לשלב בכל גינה או מרפסת, ואפילו על אדן החלון. צורותיהם המיוחדות של הצמחים הללו מעניקה תחושה מהנה לכל מתבונן.

משתלת צבר. יח"צ,
משתלת צבר/יח"צ

החוק הישראלי אוסר על ייבוא של קקטוסים. עד לפני מספר שנים, עבור חלק מהציבור הישראלי היה מדובר בגזרה שלא ניתן לעמוד בה. חובבי קקטוסים וסוקולנטים מושבעים היו מבריחים לארץ את הצמחים על גופם, בשל הרצון העז לגדלם בביתם. למזלם, בשנים האחרונות נפתחה משתלה מיוחדת במינה, על טהרת הקקטוסים והסוקולנטים, משתלת ''צבר'' במשמר השבעה.

משתלת צבר היא פרי יצירתם של אברהם וורדית, אב ובתו, אשר הקימו משתלה המתמחה בקקטוסים וסוקולנטים שתשמש בית לכל אוהבי הטבע ועולם הסוקולנטים. לרשות אברהם ניסיון עשיר כדנדרלוג, חוקר עצים מוסמך, במהלכן חקר וגידל את כל סוגי הצמחים מעל ל 60 שנה. המשתלה נבנתה במשק החקלאי של המשפחה במשמר השבעה, תחת עצי זית עתיקים, המספקים אווירה פסטורלית ומזמינה לכל באי המקום. בניית המשתלה הופקדה בידי בעלה של ורדית, גוגי זיו, נגר פרגולות, דקים וריהוט גן בהזמנה אישית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
משתלת צבר. יח"צ,
משתלת צבר/יח"צ

הקקטוסים והסוקולנטים במשתלה גדלים על אדמה ייחודית, המותאמת באופן מושלם לגידול של הצמחים. אברהם רתם את ניסיונו העשיר ולא נח עד שיצר את האדמה המושלמת שתספק את כל התנאים האופטימליים לגידול קקטוסים וסוקולנטים לתפארת.

במשתלה מציעים מגוון רחב של קקטוסים, סוקולנטים, חלקם נדירים וייחודיים, עצי בונסאי, צמחי אוויר, עציצי בטון, חרס, טרקוטה, עץ, קוקטלים מעוצבים למתנות, עיצוב מרכז שולחן לאירועים ומתנות אורחים, כולם כמובן על טהרת הקקטוסים והסוקולנטים. כמו כן, במקום נמכרות תערובת שתילה ייחודיות עבור קקטוסים וסוקולנטים.

בנוסף, במשתלת ''צבר'' עורכים סדנאות לקהל הרחב, במהלכן אברהם וורדית מלמדים כיצד לטפל בקקטוסים ובסוקולנטים בצורה הטובה ביותר.

משתלת צבר. יח"צ,
משתלת צבר/יח"צ

ורדית מספרת על הייחודיות של ציבור חובבי הקקטוסים והסוקולנטים "מדהים לראות את מידת האהבה וההשקעה שהלקוחות שלנו מעניקים לצמחים. כיום זה מעבר לטרנד, מדובר בפריחה של ענף הקקטוסים והסוקולנטים בציבור הרחב. מגיעים אלינו לקוחות מכל אזורי הארץ. אנשים מתמכרים לזה, זה כמו חיידק שברגע שאתה מתחיל לגדל אתה לא מרפה, החל מהטיפול בצמח וברכישת סוגים נוספים."

ההתמכרות שהפכה לאהבה לצמחים, מוצאת את מקומה בקבוצת הפייסבוק המיוחדת של קהילת חובבי הקקטוסים והסוקולנטים בישראל. את הקבוצה הקימה ורדית, מתוך הרצון ליצור קהילה משותפת לחובבי הצמחים, שתוביל לשיתוף, ייעוץ והפצת ההתמכרות ברבים.

משתלת ''צבר'', משמר השבעה

לאתר המשתלה

לעמוד הפייסבוק של המשתלה

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף משתלת צבר, בשיתוף משתלת צבר
  • עוד באותו נושא:
  • קקטוס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully